Asiaa Passateista
Asiaa Passateista
Noniin, nyt on autokuume iskenyt niin pahasti, että pitäisi saada Passat alle ja tällä hetkellä on kiikarissa 01 -> olevat mallit varianttina tietenkin . Eikös malli ole vaihtunut 01-02, joten niistä tuo uudempi olisi haussa. Moottorina 2.0 bensa (96kw) taikka ehkä jopa diesel (1.9 TDI 96kw). Onko tuon mallisissa jotain erityisiä paikkoja mitä pitäisi tarkistaa ennen ostoa? Entä onko noista moottoreista jompi kumpi sellainen mitä ei kannata ostaa? TDI on varmaankin muhkeampi, mutta saatavuus on aika heikkoa ja kilometrejä meille ei tule niin paljoa, että se olisi kustannussyin perusteltavissa. Kuitenkin jos hyvä tulee eteen niin sekään ei ole poissuljettu.
Varustetasoista olikin jo juttua Tekniikka -puolella ja jonkin verran kuvista katseltuani näyttäisi tuo Trendline miellyttävän. Highline olisi tietysti vielä makeampi, mutta senkin saatavuus on heikkoa.
Eli mitä Passatin omistajat ovat mieltä kulkineistaan? Onko kannattava ostos... Tarjotakkin saa
Varustetasoista olikin jo juttua Tekniikka -puolella ja jonkin verran kuvista katseltuani näyttäisi tuo Trendline miellyttävän. Highline olisi tietysti vielä makeampi, mutta senkin saatavuus on heikkoa.
Eli mitä Passatin omistajat ovat mieltä kulkineistaan? Onko kannattava ostos... Tarjotakkin saa
Passat -03 2.0 Variant
-
- Posts: 71
- Joined: 12.10.2005 11:58
- Location: Kokkola
www.nettiauto.com/850119 siinä olis soiva peli!
Kyllä mä jättäisin tuon bensakoneen ostamatta. Tuohon 96kw disukkaan saa sitä potkua kuitenkin lisää tosi helposti, ja on ihan eri peli kuin tuo bensa.
Malli tosiaan vaihtui -01, eli se on ensimäinen "uusi" malli, eli 3BG. Vanhemmat on 3B-malleja.
Jotain tyyppivikojahan näistäkin löytyy, foorumilta löytyy lisätietoja kun käyttää hakua.
Kyllä mä jättäisin tuon bensakoneen ostamatta. Tuohon 96kw disukkaan saa sitä potkua kuitenkin lisää tosi helposti, ja on ihan eri peli kuin tuo bensa.
Malli tosiaan vaihtui -01, eli se on ensimäinen "uusi" malli, eli 3BG. Vanhemmat on 3B-malleja.
Jotain tyyppivikojahan näistäkin löytyy, foorumilta löytyy lisätietoja kun käyttää hakua.
Vw 3C 2.0tdi dsg farkku -06, v40 t4-99.
2.0 litrainen 96kW bensakone tuli muistaakseni vasta 02 -malleihin. 2-litraiset 01-mallit on teholtaan 85kW.
Jos bensakoneen haluat, niin pitäisin 1.8T -konetta aika paljon parempana vaihtoehtona. Itellä Passat juuri tuolla koneella, enkä ole katunut. 1.8T varianttien saatavuus taitaa olla sitten eri asia..
Jos bensakoneen haluat, niin pitäisin 1.8T -konetta aika paljon parempana vaihtoehtona. Itellä Passat juuri tuolla koneella, enkä ole katunut. 1.8T varianttien saatavuus taitaa olla sitten eri asia..
Black Magic Touran
Kiitos vastauksista... 1.8T olis tietysti haaveena. Saatavuus noissa on aika heikkoa ja oman käsityksen ylläpitokustannukset noissa lienee hieman 2.0:aa suuremmat? Mitenköhän 1.8T sijoittuu sitten käyttökustannuksissa tuon TDI:n kanssa.
James Potkukelkan Passattia olen käynyt kuolaamassa jo monta kertaa . Valitettavasti alkaa olemaan jo mittarissa aika paljon kilometrejä (vaikka tuskin se vielä missään tuntuukaan) ja vaimoke joutuu työnsä puolesta ajelemaan välillä huonojakin teitä niin taitaa mennä madallukset ja vanteet hukkaan.
Eli perusvarma käyttöpeli haussa millä on vielä paljon kilometrejä edessä. Vaimoke kyllästyi nykyiseen relluunsa niin pahasti, että nyt pitää kuulemma saada kunnon peli alle ja tuota Passat Varianttia ehdotti ilman minkäänlaista meikäläisen manipulaatiota. Hyvä maku sillä?
Paljonko muuten TDI:stä joutuu maksamaan veroa/vuosi?
James Potkukelkan Passattia olen käynyt kuolaamassa jo monta kertaa . Valitettavasti alkaa olemaan jo mittarissa aika paljon kilometrejä (vaikka tuskin se vielä missään tuntuukaan) ja vaimoke joutuu työnsä puolesta ajelemaan välillä huonojakin teitä niin taitaa mennä madallukset ja vanteet hukkaan.
Eli perusvarma käyttöpeli haussa millä on vielä paljon kilometrejä edessä. Vaimoke kyllästyi nykyiseen relluunsa niin pahasti, että nyt pitää kuulemma saada kunnon peli alle ja tuota Passat Varianttia ehdotti ilman minkäänlaista meikäläisen manipulaatiota. Hyvä maku sillä?
Paljonko muuten TDI:stä joutuu maksamaan veroa/vuosi?
Passat -03 2.0 Variant
Tuolla yks 1.8T
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=66420
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=66420
Jos kerta tuo passat 96kw:n teholla kiinnostaa niin miksi et ostaisi suoraan nelikkoa?? On vaan huomattavasti mukavempi talvella ajella jahka sitä lunta rupeaa taas tulemaan. Ja ei ole iso hintaerokaan verrattuna tuohon vajaavetoiseen. Itselleni sellaista sopivaa nelikkoa tässä etsiskelen .
Ja jos ostat etuvetoisen niin usko pois kun jossain vaiheessa siellä ratin takan istuessasi huomaat kaipaavasi nelikkoa.
Ja jos ostat etuvetoisen niin usko pois kun jossain vaiheessa siellä ratin takan istuessasi huomaat kaipaavasi nelikkoa.
Vw T5
Miksei nelikkokin jos sellainen sopiva tulisi vastaan.makevee wrote:Jos kerta tuo passat 96kw:n teholla kiinnostaa niin miksi et ostaisi suoraan nelikkoa?? On vaan huomattavasti mukavempi talvella ajella jahka sitä lunta rupeaa taas tulemaan. Ja ei ole iso hintaerokaan verrattuna tuohon vajaavetoiseen. Itselleni sellaista sopivaa nelikkoa tässä etsiskelen .
Ja jos ostat etuvetoisen niin usko pois kun jossain vaiheessa siellä ratin takan istuessasi huomaat kaipaavasi nelikkoa.
Se ei kuitenkaan ole kriteerinä tällä hetkellä... *tylsimys*
Passat -03 2.0 Variant
Mulleko rupeet? Pitää laittaa kaverille luu kurkkuun http://www.nettiauto.com/1015173
Tsori toi pitkä linkki amigos. Käytiin tuota pirssiä kattomassa micco:n kaa yks päivä. Ja ulkoapäin näytti siistiltä, mutta en käynyt kokeilemassa. Voin käydä kokeilee jos haluut että joku hakee tuntumaa tuohon autoon kun kerta asut noin syrjässä tai siis huittisessa.
Edit: jmr lyhensi linkin
Tsori toi pitkä linkki amigos. Käytiin tuota pirssiä kattomassa micco:n kaa yks päivä. Ja ulkoapäin näytti siistiltä, mutta en käynyt kokeilemassa. Voin käydä kokeilee jos haluut että joku hakee tuntumaa tuohon autoon kun kerta asut noin syrjässä tai siis huittisessa.
Edit: jmr lyhensi linkin
Vw T5
Noniin. Nyt on sitten otettu tyypit parista Passatista. Valitettavasti ei noita TDI -vehkeitä löytynyt, joten tuo 2.0 bensa käytiin kokeilemassa pariinkin otteeseen. Moottori ei ainakaan yllättänyt suuntaan tai toiseen. Toinen autoista sinänsä oli erittäin miellyttävä Trendline varustuksella ja climalla varustettuna. Kunto muutenkin tiptop ja mittarissa vaivaiset 56000, vuosimallia -03.
Pitäs saada vielä tuo vaimokkeen rellu myytyä niin ehkä sitten kaupoille.
http://variantuning.com/phpbb/viewtopic.php?t=3297
Pitäs saada vielä tuo vaimokkeen rellu myytyä niin ehkä sitten kaupoille.
http://variantuning.com/phpbb/viewtopic.php?t=3297
Passat -03 2.0 Variant
Mulle tarjottiin tänään passat -03 tdi teholtaan 85kw, suomi-auto 75tkm ajettu. Kilsat on suht hyvät jos miettii sitä että jos ajan tuolla vaikka 60tonnia vuoteen ja möisin sen 3vuoden jälkeen pois, niin ei olis vielä pahat kilsat jolloin saisin sen helposti jälleenmyytyä. Mutta kun ei sitä nelikkoa..voi voi mutta pitää nyt katsoa.
2.0 litraista passattia kävin joskus kokeilemassa niin ei tuntunut auto ollenkaan mieleiseltä. Muuten kaikki "natsas", paitsi se moottori.
2.0 litraista passattia kävin joskus kokeilemassa niin ei tuntunut auto ollenkaan mieleiseltä. Muuten kaikki "natsas", paitsi se moottori.
Vw T5
[quote="jh79"] Noniin. Nyt on sitten otettu tyypit parista Passatista. Valitettavasti ei noita TDI -vehkeitä löytynyt, joten tuo 2.0 bensa käytiin kokeilemassa pariinkin otteeseen. Moottori ei ainakaan yllättänyt suuntaan tai toiseen. Toinen autoista sinänsä oli erittäin miellyttävä Trendline varustuksella ja climalla varustettuna. Kunto muutenkin tiptop ja mittarissa vaivaiset 56000, vuosimallia -03.
Oliko minkähintaisia nuo yksilöt?
Vertailun vuoksi mulle tarjottu pirssi oli pyynniltään 24.5t€
Oliko minkähintaisia nuo yksilöt?
Vertailun vuoksi mulle tarjottu pirssi oli pyynniltään 24.5t€
Vw T5
Hinta meni 20900-23k€makevee wrote: Oliko minkähintaisia nuo yksilöt?
Vertailun vuoksi mulle tarjottu pirssi oli pyynniltään 24.5t€
23 maksoi se "paras" vaihtoehto (56 tuhatta ajettu). Tuossa juuri selasin nettiautoa ja kuolaan 1.9TDI:en sekä 1.8T:en perään. Kyllä noita muutama tuntuu löytyvän, mutta niin ripoteltu ympäri maata Jopa muutama nelikkokin
Passat -03 2.0 Variant
Vois tietysti olla se 1.8t koneella oleva passat ihan jees.. kunhan hieman piristää. Mukavuutta ajamiseen tuo kun koneessa on tarpeeksi vääntöä, joten se kannattaa ottaa huomioon etenkin silloin, jos joskus joutuu ajelemaan painavalla kuormalla tai jos vetää kärriä perässä. Eli lyhyesti.. toivon sitkeyttä koneelta mahdollisimman paljon
Vw T5
Re: Asiaa Passateista
Tilaa osaa arvostaa, jos autoon on tarvetta saada sopimaan lastenistuinta, kärryä yms tavaraa. Perheautona kaikin puolin sopiva vekotin. Ja volsun diiseleissä suorituskyky ja kulutus hyvässä suhteessa.jh79 wrote: Eli mitä Passatin omistajat ovat mieltä kulkineistaan? Onko kannattava ostos... Tarjotakkin saa
Ja jos tarjota pitää, niin:
-02 96kw tdi, trendline, clima, navi, "monitoimiratti", 158tkm. Löytyy Raumalta.
En varsinaisesti ole myymässä, mutta automaattia tekis mieli...
Täytyy kyllä sanoa että ainakin mun makuun toi 1.8T tarjoaa todella riittävästi vääntöä. Dieseli oli edellinen kärry niin on vähän vertailupohjaa. Kärryä en kisko tolla mutta kahden lapsen kanssa kulkiessa on välillä tavaraa kyydissä reilusti (niin paljon kun järkevästi saa) eikä kuormaa ole kyllä huomannut ajossa. Tykkään. Dieselin olisin kyllä ostanut jos Suomen verokäytäntö olisi erilainen. Mahdollisesti silooin jopa nelikkona, vaikka ei sillä oikeasti paljoa käyttöä kaupunki- ja maantieajossa olemakevee wrote:Vois tietysti olla se 1.8t koneella oleva passat ihan jees.. kunhan hieman piristää. Mukavuutta ajamiseen tuo kun koneessa on tarpeeksi vääntöä, joten se kannattaa ottaa huomioon etenkin silloin, jos joskus joutuu ajelemaan painavalla kuormalla tai jos vetää kärriä perässä. Eli lyhyesti.. toivon sitkeyttä koneelta mahdollisimman paljon
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Minäkin olen teidän kanssa aivan samoilla linjoilla. Varmasti on 1.8T sekä TDI:t parempia ja kivempia. Mites 1.8T:ssa kulutuspuoli? Menee paljon bensaa, ja se taitaa syödä 98:a?
Ei vaan taida meidän hintahaarukkaan löytyä sopivaa T/TDI:tä
Kyllä sillä 2.0:llakin kerkiää ja huoltokustannukset ovat varmaankin pienemmät, mutta se suupieliä nostattava menohalu puuttuu... sitä täytynee hakea noista Trendline penkeistä ja muista kivoista kilkuttimista mitä löytyy jos sellaiseen päätyy kun on tottunut näihin karvalakkivekottimiin
Mites sitte se 74kW diesel? Onko se kuinka hengetön???
Ei vaan taida meidän hintahaarukkaan löytyä sopivaa T/TDI:tä
Kyllä sillä 2.0:llakin kerkiää ja huoltokustannukset ovat varmaankin pienemmät, mutta se suupieliä nostattava menohalu puuttuu... sitä täytynee hakea noista Trendline penkeistä ja muista kivoista kilkuttimista mitä löytyy jos sellaiseen päätyy kun on tottunut näihin karvalakkivekottimiin
Mites sitte se 74kW diesel? Onko se kuinka hengetön???
Passat -03 2.0 Variant
-
- Posts: 71
- Joined: 12.10.2005 11:58
- Location: Kokkola
On se hengetön, ainakin ilman lastua.
Aiheesta kerran "keskusteltiin" yhden taksikuskin kanssa, ja hän oli sitä mieltä, että eroja ei juurikaan ole 96kw versioon verrattuna. Toivotin sitten tervetulleeksi koeajolle, mutta eipä oo miestä näkynyt.
Kannattaa muistaa, että nuita passatteja on varsin runsaasti tarjolla, ja pääosa, siis halvimmasta päästä olevat ovat aivan "karvalakkimalleja". Eli hintapolitiikka hieman hämää, suuren ja laidasta laitaan olevan tarjonnan kanssa.
Aiheesta kerran "keskusteltiin" yhden taksikuskin kanssa, ja hän oli sitä mieltä, että eroja ei juurikaan ole 96kw versioon verrattuna. Toivotin sitten tervetulleeksi koeajolle, mutta eipä oo miestä näkynyt.
Kannattaa muistaa, että nuita passatteja on varsin runsaasti tarjolla, ja pääosa, siis halvimmasta päästä olevat ovat aivan "karvalakkimalleja". Eli hintapolitiikka hieman hämää, suuren ja laidasta laitaan olevan tarjonnan kanssa.
Vw 3C 2.0tdi dsg farkku -06, v40 t4-99.
- Markku Duus
- Posts: 369
- Joined: 4.9.2006 17:03
- Location: Kuopio
Tyypitin kerran tuota uutta 5koppasta golffia jossa oli 2.0tdi ja tehoina 140 kaakkia. Ja siinä oli löylyä aika mukavasti vaikkakin tiet oli jäässä, niin silti lähti aika mukavasti etenemään. Muutenkin ajokokemus oli että todella jämäkkä tuntuma ja hyvä ajaa eli ei sinkoillut vaikka kaasu pohjassa kiihdytin ja ei nuuskinut tietä vaikka oli uria asfaltissa. Vielä plussaa että takajalkatila on kasvanut.
Miinuksia siinä oli että ei ollut variant ..vielä
Miinuksia siinä oli että ei ollut variant ..vielä
Vw T5
Samoin. Niin tykkään minäkin, ja mukavasti liikkuu myös koko perheellä+täydellä matkalastilla varustettuna -- vakiotehoilla.AjH wrote:Täytyy kyllä sanoa että ainakin mun makuun toi 1.8T tarjoaa todella riittävästi vääntöä. Dieseli oli edellinen kärry niin on vähän vertailupohjaa. Kärryä en kisko tolla mutta kahden lapsen kanssa kulkiessa on välillä tavaraa kyydissä reilusti (niin paljon kun järkevästi saa) eikä kuormaa ole kyllä huomannut ajossa. Tykkään.makevee wrote:Vois tietysti olla se 1.8t koneella oleva passat ihan jees.. kunhan hieman piristää. Mukavuutta ajamiseen tuo kun koneessa on tarpeeksi vääntöä, joten se kannattaa ottaa huomioon etenkin silloin, jos joskus joutuu ajelemaan painavalla kuormalla tai jos vetää kärriä perässä. Eli lyhyesti.. toivon sitkeyttä koneelta mahdollisimman paljon
Juuri ja juuri alta 7 litran pääsee talvirajoituksilla (80km/h) (16" pyörät, 80km keskikulutus, kyydissä 2 aikuista ja yksi lapsi). Pidemmän ajan kulutus sisältäen kaupunkiajoa Tampereella ja maantieajoa (n. 60/40 suhteessa) n. 8,5-9,5 litraa sadalle.jh79 wrote:Mites 1.8T:ssa kulutuspuoli? Menee paljon bensaa, ja se taitaa syödä 98:a?
Syö ihan 95:sta.
Uskoisin, ettei 2.0:n ja 1.8T:n huoltokustannuksissa mitään merkittäviä eroja ole. Ei se 1.8T kuitenkaan niin eksoottinen ole
Black Magic Touran
Vakiotehoilla mennään, hiukan on kiinnostanut toi helppo lastuhomma ja voishan sitä ja tätähalli wrote:Samoin. Niin tykkään minäkin, ja mukavasti liikkuu myös koko perheellä+täydellä matkalastilla varustettuna -- vakiotehoilla.
Mutta kun vakionakin kulkee minkä tarvii niin ei oo sitten tullut sen pidemmälle edettyä. Ja vois alkaa emäntää hirvittämään jos tehoa on liikaa
195/65-15 Hakkis 4 alla ja vaivoin pääsee 7 litran alle kun Hallila-Nokia välin ajaa. Tarvii kyllä pihistellä jo aika tehokkaasti. 8 litraa on semmoinen kulutus mihin maantie-moottoritie ajossa päätyy kun ajaa normaalisti, ilman revittelyjä ja pihistelyjä. 95E kelpaa mainiosti mutta jos virejä meinaa tehdä niin helposti suositeltavaa käyttää 98E.halli wrote:Juuri ja juuri alta 7 litran pääsee talvirajoituksilla (80km/h) (16" pyörät, 80km keskikulutus, kyydissä 2 aikuista ja yksi lapsi). Pidemmän ajan kulutus sisältäen kaupunkiajoa Tampereella ja maantieajoa (n. 60/40 suhteessa) n. 8,5-9,5 litraa sadalle.
Syö ihan 95:sta.
Uskoisin, ettei 2.0:n ja 1.8T:n huoltokustannuksissa mitään merkittäviä eroja ole. Ei se 1.8T kuitenkaan niin eksoottinen ole
Onhan meillä täällä VAG henkilökuntaa jolta tähän huoltokustannukseen saa varman tiedon. Mutta en kyllä ymmärrä itsekkään miten kovin isoa eroa voisi olla. Kone on samassa asennossa ja tilassa, nokkahihnalla ja lisälaitteet aika samat myös.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Muutama tarkistuskohde, joka pulpahti nyt mieleeni. Vetoakselin suojakumit ovat menneet monelta sadan tonnin jälkeen. Lisäksi keskuslukon toiminta kannattaa tarkistaa. Noissa on epämääräsiä toiminteita tai kaken kantama on ollut heikko viallisissa yksilöissä.
Vag-comin kanssa tuollasta kannattaa koeajaa, niin tietää missä viat, jos sitä vaan osaa lukea ja käyttää. Ilmamäärämittari ja lämpötila-anturit kannattaa tarkistaa.
Vag-comin kanssa tuollasta kannattaa koeajaa, niin tietää missä viat, jos sitä vaan osaa lukea ja käyttää. Ilmamäärämittari ja lämpötila-anturit kannattaa tarkistaa.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Tarkistuskohteista sais novaalin väsättyä...
Etupään kaikki nivelet väljistyy, tukivarret, vakaajantangot(ne vanhanmalliset jos jollakin niitä vielä autossaan on), ja raidetangonpäät. Joskus alatukivarsien nivelet kuivuu, ja alkaa pitään järkyttävää narinaa/kitinää aina joustoliikkeessä. Etujarrupaloja Passatti syö epätasaisesti, yleensä ulompi pala on kuin uusi siinä vaiheessa kun sisäpala on jo täysin loppu. Etupyöränlaakereita on vaihdeltu ja paljon, ja ne aikaisemmin mainitut vetarin suojakumit kestää yleensä sen 100tkm, siis ulommat. Etujarruletkuja menee vähintään yhtä usein kuin vetarin suojakumeja. Sähkölaseista menee vaijerit solmuun, sitten se menee poikki ja lasi tippuu oven sisään. Ovien lukoissa häirää erityisesti mikrokytkimissä ja muutenkin ne on aika jäätymisherkkiä. Takalasinpyyhkijän moottoreita on vaihdettu melko reippaalla tahdilla. Jos autossa alkuperäinen hälytin niin sisätutkat antaa vikahälytyksiä ja ne pitää aina vaihtaa pareittain. Ja ei oo halpoja, voin kertoo.
Ne lämpötila-anturiviat on yleisesti ottaen vain bensamoottoristen ongelma..
PS. Muuten ihan hyvä auto
Etupään kaikki nivelet väljistyy, tukivarret, vakaajantangot(ne vanhanmalliset jos jollakin niitä vielä autossaan on), ja raidetangonpäät. Joskus alatukivarsien nivelet kuivuu, ja alkaa pitään järkyttävää narinaa/kitinää aina joustoliikkeessä. Etujarrupaloja Passatti syö epätasaisesti, yleensä ulompi pala on kuin uusi siinä vaiheessa kun sisäpala on jo täysin loppu. Etupyöränlaakereita on vaihdeltu ja paljon, ja ne aikaisemmin mainitut vetarin suojakumit kestää yleensä sen 100tkm, siis ulommat. Etujarruletkuja menee vähintään yhtä usein kuin vetarin suojakumeja. Sähkölaseista menee vaijerit solmuun, sitten se menee poikki ja lasi tippuu oven sisään. Ovien lukoissa häirää erityisesti mikrokytkimissä ja muutenkin ne on aika jäätymisherkkiä. Takalasinpyyhkijän moottoreita on vaihdettu melko reippaalla tahdilla. Jos autossa alkuperäinen hälytin niin sisätutkat antaa vikahälytyksiä ja ne pitää aina vaihtaa pareittain. Ja ei oo halpoja, voin kertoo.
Ne lämpötila-anturiviat on yleisesti ottaen vain bensamoottoristen ongelma..
PS. Muuten ihan hyvä auto
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Kuvia tulee ku pääsee päivänvalossa kuvailemaan...
Vapari tuli sen takia, että löytyi sopiva, vähän ajettu ja hyväkuntoinen tarpeeksi läheltä. Toistaiseksi olen ihan tyytyväinen tuohonkin koneeseen (ku en ole koskaan T-koneista omistanut enkä paljoa ajanut niin ei ymmärrä paremman päälle )
Vapari tuli sen takia, että löytyi sopiva, vähän ajettu ja hyväkuntoinen tarpeeksi läheltä. Toistaiseksi olen ihan tyytyväinen tuohonkin koneeseen (ku en ole koskaan T-koneista omistanut enkä paljoa ajanut niin ei ymmärrä paremman päälle )
Passat -03 2.0 Variant
Juuri sellainen oli hakusessakin. Käytiin tuossa juuri tulvaa kuvaamassa ja samalla passattiakin... ei oikein vain tahtonut onnistua, mutta pitää laittaa näytille kunhan keksii jostain paikan kuville.makevee wrote:Ja nyt eikun kovaa ajoa ja onneksi olkoon. Tuo 2.0bensa on hyvä koska kulutuslukemat ei ole korkeat. Sellainen perheen järkipirssi.
Passat -03 2.0 Variant
www.photobucket.com suosittelen ilmaisena.jh79 wrote:mutta pitää laittaa näytille kunhan keksii jostain paikan kuville.
Käytetään nyt tuota mtv:n palvelua kun se vielä toimii... Vähän on rapanen
http://kotisivu.mtv3.fi/jhyvarin/passat2.jpg
http://kotisivu.mtv3.fi/jhyvarin/tulva2.jpg
http://kotisivu.mtv3.fi/jhyvarin/tulva3.jpg
http://kotisivu.mtv3.fi/jhyvarin/tulva4.jpg
http://kotisivu.mtv3.fi/jhyvarin/passat2.jpg
http://kotisivu.mtv3.fi/jhyvarin/tulva2.jpg
http://kotisivu.mtv3.fi/jhyvarin/tulva3.jpg
http://kotisivu.mtv3.fi/jhyvarin/tulva4.jpg
Passat -03 2.0 Variant