Osaava paja pääkaupunkiseudulla ?

Kaikki yleinen jutustelu
dieselgolf
Viestit: 52
Liittynyt: 9.1.2018 6:33

Osaava paja pääkaupunkiseudulla ?

Viesti Kirjoittaja dieselgolf »

No niin,

nyt on kuunneltu riittävän pitkään ton massahässäkän pärinää, ajankohta löytynyt ja säästöpossukin rikottu.

Onko kokemuksia (hyviä) , suosituksia, vinkkejä ja linkkejä mihin kannattaa pääakupunkiseudulla tuo -08 1.9 Tdi 7-vaihteinen DSG Golffimme rempattavaksi ?

Paikka joka on luotettava, asiansa osaava, ja mielellään vielä järkihintainenkin. Vai eikö nämä mahdu samaan pakettiin ?

Osaan toki soitella itsekin ja hintoja tiedustella, nyt lähinnä tiedustelen jos jollain on tiedossa tosi hyvä paja jossa homma hoituu ja jälki on hyvää ja hintakin olisi vielä kohdillaan, niin sinne voisin itsekin olla yhteydessä.

Kiitos jo etukäteen.
dieselgolf
Viestit: 52
Liittynyt: 9.1.2018 6:33

Re: Osaava paja pääkaupunkiseudulla ?

Viesti Kirjoittaja dieselgolf »

Itse itselleni vastaten, pienellä viiveellä.... :oops:

Auto huollettu ja kytkin palikat vaihdettu, täällä (tais olla nyt alkusyksystä) :

https://www.tamcar.fi/

Tekivät hinnaltaan hyvän ja aikataulullisesti minulle 100% sopivan tarjouksen töistä.

Iso huolto, hihnan ja vesipumpun vaihto, ja kytkin vermeet uusiksi. Toki tuolle hintaa kertyi... jo varaosien määrän ja tarvittavien työtuntien takia. Siksipä etsinkin järkihintaista pajaa.

Kyselin ensin parista Helsingin VW:hin erikoistuneilta pajoilta, Hertsikan marmorilta, Tallinnasta ja kahdelta pajalta Porvoosta. Osa vastasi nopeasti, osa viikon ja yksi viikkojen päästä.
Moni tarjous meni 2k yli että heilahti :shock:
Mikä tietenkin hiukan kirpaisee, kun moisen yli kahden tonnin huollon yrittää suhteuttaa tuon ikäisen variantti kolopallon käypäseen markkina-arvoon... :tear

Tamcarilta tuli nopeasti paras tarjous.
Kun en putiikkia entuudestaan tunne lainkaan, luin netistä arvosteluja tekemistään töistä ensin ja kävin vielä fyysisesti paikan päällä katsomassa tilansa (ne kertoo aina oman tarinansa) ja samalla katsoin mitä kalustoa parhaillaan työstävät hallissaan ja juttelin työnjohtajan kanssa VAG osaamisestaan ja miten hyvin tuntevat kyseisen DSGn kytkimen vaihdon yms. Kertoi että vaihtavat niitä säännöllisesti, about yhden viikossa ainakin.
Olin tyytyväinen käyntini jälkeen ja buukkasin kärryn sinne. Vein, maksoin kulut (auts) ja hain kärryn taas käyttöömme. Ja olen edelleen tyytyväinen työhönsä. Kytkimen kalkatus katosi, huolto tehtiin ja uusi hihnakin vesipumpun kanssa lämmittää mieltä. Aiemmasta hihnan vaihdosta kun ei löytynyt mistään mitään faktaa eikä merkintää...
Vastaa Viestiin