Vw passat 3bg 2001 vetää lasit huuruun.

Kaikki yleinen jutustelu
murkina88
Viestit: 1
Liittynyt: 7.8.2018 14:15

Vw passat 3bg 2001 vetää lasit huuruun.

Viesti Kirjoittaja murkina88 »

Moi. Olen asiaa jo netistä etsinyt ja näemmä jonkinasteinen tyyppivika kyseessä. Nyt täälä Oulun korkeudella tullu melko paljo lunta (nyt on 1.2.2021) , ymmärrän nyt että vesireijät voi olla tukossa sun muuta, mutta osaako joku sanoa mistä vika yleensä ENSIMMÄISENÄ alkaa, kun mulla ei ole talvellakaan paikkaa sulatella ja kuivatella autoa. Mulla huurtuu siis kaikki ikkunat kun auton lyö käyntiin ja ihan sama kuin kauan ajelen niin se on taistelua että tuulilasi pysyy kirkkaana. Luin että vänkärin penkin taakse kerääntyis vettä, mutta jos mulla sielä vettä istuis (tai jäätä tähän aikaan) niin luulis että lasit huurtuis jo 3 tunnin lämmityksen aikana ja sisätilalämmitin mulla laulaa aina sen saman 3 tuntia. Ikkunat on kaikki kirkkaat kun menen lämmityksen jälkeen autoon, ja huurtuu kunnolla kun auto on 5min käynnissä. Ihan kosteaks menee ikkunat. Ei nyt haluas rueta repimään lattiamattoja auki viidentoista asteen pakkasessa. En ainakaan haista että ilma ois "makeaa" ja ikkunoihin kondensoituva vesi ei ole mun mielestä mitenkään limaista, vaan ihan vaan vettä. Varmaan pitäs rueta jotain mattoa pitämään tuulilasin alareunassa... Edit: kävin tossa hakkaamassa jäät irti tuulilasin alareunalta ja konepellin alta. vesilammikko oli jäätyny akun päälle, ja kuskinpuolella mis menee konepellin lukon vaijeri läpi nii sinneki oli jäätyny pieni lammikko...mutta eihä ne kyllä samantien sula että huurtus heti niiden takia kun auto lähtee käyntiin :idea: