Varokaa...

Kaikki yleinen jutustelu
Avatar
LarsRiedel
Viestit: 24
Liittynyt: 16.6.2006 11:20
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Varokaa...

Viesti Kirjoittaja LarsRiedel »

Varoituksen sana on varmaan paikallaan. Kuopion aluella liikuskelee viininpunainen VW Transport, jossa tummenetut lasit. SE NAPPAA KUVAN AIKA HUOMAAMATTOMASTI. Nimimerkillä Kallansillalla välähti!!!! Taitaa olla sakkolappu tulossa, prkl.
Volkswagen Passat Variant Highline -01 1,9 TDI Tiptronic
Toyota Corolla Verso -05 2,2 D4D
Avatar
VR6PASSAT
Viestit: 150
Liittynyt: 24.11.2005 2:09
Paikkakunta: TammerForce

Viesti Kirjoittaja VR6PASSAT »

Laittakaa tänne muitakin huomioita muistakin kaupungeista.
kahe
Viestit: 231
Liittynyt: 16.9.2005 11:51
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja kahe »

Välillä oon nähnyt sellasia omituisia ja erikoisesti tuunattuja, oikein kaksivärimaalauksella, sellasia sinivalkosia autoja, joissa on kummallinen vilkkuva spoilerikin katolla. Hassun näkösiä kun laittavat autoihinsa spoilereita tuollasiin paikkoihin. Sit ne on vielä joskus tien päälle jalkautuneet haalareissaan ja leluvöineen ja tarjoavat mehua pillistä, mutta en mä sieltä ole ikinä saanut mitään. Lopuksi aina vain toivottavat hyvää matkaa. :wink:
Clayman
Viestit: 191
Liittynyt: 3.2.2006 8:32
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Clayman »

^ :lol:
VW Golf Variant 1.8 (AAM) -96
M-B C180A -93
Avatar
JYR-1
Viestit: 51
Liittynyt: 5.10.2005 9:35
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Varokaa...

Viesti Kirjoittaja JYR-1 »

LarsRiedel kirjoitti:Varoituksen sana on varmaan paikallaan. Kuopion aluella liikuskelee viininpunainen VW Transport, jossa tummenetut lasit. SE NAPPAA KUVAN AIKA HUOMAAMATTOMASTI. Nimimerkillä Kallansillalla välähti!!!! Taitaa olla sakkolappu tulossa, prkl.
oon pistänyt ite paremmaksi tällä viikolla välähti kallansilloilla ja viime viikolla vänärille mennessä motokatin risteyksessä. Mitähän hauskaa postisetä minulle tuo prkl :cry: :lol: :cry:
Kyllä pitää olla HULLU!!
Kale
Viestit: 972
Liittynyt: 23.4.2004 8:11
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Kale »

Jos ne vaan kerää kuvia hienoista autoista johonkin uuteen tuning lehteen? Siinä mielessä pätevä selitys koska mun tuunaamattomasta autosta ei kukaan räpsi kuvia ;)

Ilmeisesti heidän käyttämä rahankeruu on tuottanut tulosta kun klubin uusimmat autot on varustettu alumiinivanteilla entisten peltivanteiden sijaan.
Avatar
VR6PASSAT
Viestit: 150
Liittynyt: 24.11.2005 2:09
Paikkakunta: TammerForce

Viesti Kirjoittaja VR6PASSAT »

Tampereella on uus sininen RS Octavia tummennetuilla laseilla. Välttämättä ei kannata koitta kisaa täällä semmosen kanssa.
ahto
Viestit: 118
Liittynyt: 6.3.2006 21:07
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja ahto »

täällä kytät tutkailee välillä oldskool tyyliin kolmoskopan farkulla, jos eivät kiinni saa niin rs octavia auttaa
Avatar
Ilu
Viestit: 237
Liittynyt: 1.5.2005 19:15
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilu »

VR6PASSAT kirjoitti:Tampereella on uus sininen RS Octavia tummennetuilla laseilla. Välttämättä ei kannata koitta kisaa täällä semmosen kanssa.
Samanlainen löytyy täältä mut vihreenä
Vw Passat Variant -08-
Avatar
JYR-1
Viestit: 51
Liittynyt: 5.10.2005 9:35
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja JYR-1 »

kuopiossa kanssa Octavia rs tummennetuilla laseilla ja thyyning putkenpäällä :lol: . Maskin takana punalyhty :(

Pistetään nyt muitakin Kuopiossa pyöriviä autoja joita kannatta varoa 8)
hopeinen skoda SSG-337, valk variant golf XEG-128, sin mondeo UIS-690, valk vectra CEO-112, sin variant golf YEL-274
tässäpä muutamia ja vielähän niitä muitakin löytyy.
Kyllä pitää olla HULLU!!
passat mtm
Viestit: 39
Liittynyt: 25.9.2005 23:08
Paikkakunta: turun tienoo

Viesti Kirjoittaja passat mtm »

Eix se mene niin et kun pitää vauhdin kohdillaan ni kukaan ei halua ottaa kärrystä minkäälaisia muistoja... :lol: (on ollu 2 kertaa kortti hyllyllä) Tosin kummallakin kerralla ovat pysäyttäneet ihan realiaikaisesti ja ihmetelleet et kuka per**le siinä on kaasuttelemassa 8) Lisäksi ovat pyytäneet jopa nimmaria, ilmeisesti olen ollut silloin suuri julkkis, ku yleensä kukaan ei puutu mun menemisiin/tulemisiin millään tavalla :roll:
yksinkertainen mut oon pärjänny
Avatar
VR6PASSAT
Viestit: 150
Liittynyt: 24.11.2005 2:09
Paikkakunta: TammerForce

Viesti Kirjoittaja VR6PASSAT »

Ootko jonkin sortin kaahari? :D Ihme kun kukaan edes VT:stä ei ole mua nähny, vaikka ajan niin "lujaa"!
Viestiketju Lukittu