Onko tietoa missä tuulilasin saisi vaihdettua laadukkaasti, mutta kuitenkin mahdollisimman edullisesti? Lahden suunnalta olen kysynyt mm. Lahden Tuulilasikeskuksesta ja parista muusta paikasta ja niissä hintaa tuntuu olevan noin 270-290eur koko homma. Laakkoselta en ole edes kysynyt kun viimeisimmässä varaosalehdessä näytti hintaa olevan asennuksineen lähemmäs 400 euroa. Onko se vain merkkiliikkeen ahneutta vai onko joku syy olettaa, että alkuperäinen lasi pienen pienellä vw-logolla jne olisi parempi kuin jonkin tuulilaseihin erikoistuneen liikkeen vaihdattama lasi? Tuleeko edes takuuta moiselle työlle missään?
Jossain paikassa luvattiin auto takaisin samalle päivälle, toisessa paikassa sanottiin, että seuraavalle päivälle saa auton takaisin kun lasin pitää antaa rauhassa asettua paikalleen jne, että liimaus varmasti pitää jne.
Mitään suosituksia mistä kannattais kysellä tarjousta? Lahden alue olisi tietysti ykkösvaihtoehto, mutta myös Hyvinkää-Riihimäki alue on ehkä mahdollinen... Ja onko noi tuulilasiliikkeet parempi vaihtoehto kuin merkkiliikkeen korikorjaamo? Ainakin hinnan puolesta selkeästi ja luulisi, että jätkät on niissäkin ammattilaisia kun päivästä toiseen laseja vaihtavat.
Tuulilasin vaihdatus
Tuulilasin vaihdatus
VW Golf Variant 1.6 -00
Re: Tuulilasin vaihdatus
Se on ihan saman valmistajan lasi siellä merkkiliikkeessä, kuin lasiliikkeessäkin. Takuu varmaan riippuu paikasta, mutta eikähän nyt joka paikasta jonkinlaisen takuun työlle saa. Yhden tuulilasin olen lasiliikkeessä vaihdattanut ja siinä ainakin tuli työlle joku takuu, olisiko ollut 2 vuotta.-ville- wrote:Onko se vain merkkiliikkeen ahneutta vai onko joku syy olettaa, että alkuperäinen lasi pienen pienellä vw-logolla jne olisi parempi kuin jonkin tuulilaseihin erikoistuneen liikkeen vaihdattama lasi? Tuleeko edes takuuta moiselle työlle missään?
Tuokin vähän riippuu paikasta, merkkiliikkeissä taitavat suosia enemmän tuota yön yli kuivumista, kuin lasiliikkeissä mutta liekköhän siinä taka-ajatuksena saada kerättyä enemmän tuloja sijaisautojen kustannuksella...? Silloin kun itse vaihdatin lasin, vein auton aamulla töihin mennessä liikkeeseen ja töistä tullessa kävin hakemassa pois, koska sanottiin, että ei todellakaan tarvitse antaa kuivua yön yli.-ville- wrote:Jossain paikassa luvattiin auto takaisin samalle päivälle, toisessa paikassa sanottiin, että seuraavalle päivälle saa auton takaisin kun lasin pitää antaa rauhassa asettua paikalleen jne, että liimaus varmasti pitää jne.
-ville- kysäseppä huvikses heinolasta heinolan kolarityö ky:stä... Pilkingtonin laseja laittaavat ja ovat tietenkin VAT:n hyväksymä liike. Ei oo kaukana ja mulle ainakin on hinta ollu aina kohdallaan...
Ex: Vw Golf V TSI GT Sport -08
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11