Olitko se sinä?

Kaikki yleinen jutustelu
Markus V
Viestit: 266
Liittynyt: 4.3.2007 21:59
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Markus V »

Musta/Tummansininen farkku golffi nähty menevän kovaa vauhtia kohti varkautta tänään, itel työauto alla (TNT) ja kova oli pörinä kun tumma ohjus sujahti ohi, takalasissa isohko variantuning tarra, ken se oli?
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Matsoni
Viestit: 232
Liittynyt: 5.11.2006 19:02
Paikkakunta: Hyvinkää/Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Matsoni »

Kukas pörhälsi hopealla 4 golffilla tänään kärry perässä Hämeenlinnasta motaria pitkin, persuuksissa tarrat ja kaikki :wink:
-Matsoni-

-Golf IV Variant PwD 1.9 -04-
Avatar
jmr
Viestit: 1981
Liittynyt: 26.12.2003 17:29
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jmr »

henkka863:n vihreä kuljetin bongattu tänään Mäntsälän maitoportin tms. edestä parkkipaikalta.
Audi A6
Ex: VW Golf III Variant 1.9 TDi '97 AHU
Avatar
Outi
Viestit: 346
Liittynyt: 3.6.2005 15:56
Paikkakunta: Sievi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Outi »

Kalajoen Juhannusmenoissa kierteli tumma Bora Variant!
ex-auto kameleonttiVW Golf Variant 1.8 ´94
talosta löytyy vielä VW Passat Variant 1.8T -98
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Matsoni kirjoitti:Kukas pörhälsi hopealla 4 golffilla tänään kärry perässä Hämeenlinnasta motaria pitkin, persuuksissa tarrat ja kaikki :wink:

Saatoin olla minä, mut passatilla.. Kattelin et joku kerhotarran omistaja kolvilla paino ohi siin tervakosken ja riksun välillä eteläänpäin..? :D
Matsoni
Viestit: 232
Liittynyt: 5.11.2006 19:02
Paikkakunta: Hyvinkää/Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Matsoni »

Sami kirjoitti:
Matsoni kirjoitti:Kukas pörhälsi hopealla 4 golffilla tänään kärry perässä Hämeenlinnasta motaria pitkin, persuuksissa tarrat ja kaikki :wink:

Saatoin olla minä, mut passatilla.. Kattelin et joku kerhotarran omistaja kolvilla paino ohi siin tervakosken ja riksun välillä eteläänpäin..? :D
Kyllä minähän se olin ajelemassa, piipahdin kauppa ja katsastusreissulla Hämeenlinnassa. Nyt jos tarkkaan tuumin ni ehkä se auto olikin hopea passat :wink:
-Matsoni-

-Golf IV Variant PwD 1.9 -04-
Avatar
Ari-Matti Aho
Mr. VCF
Viestit: 3119
Liittynyt: 11.11.2003 0:19
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari-Matti Aho »

Joutsassa tänään tuli vastaan tummanharmaa Bora Variant, ainakin kromilistaa oli eturitilät täynnä...
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
henkka863
Viestit: 114
Liittynyt: 5.3.2007 22:02
Paikkakunta: mäntsälä

Viesti Kirjoittaja henkka863 »

jmr kirjoitti:henkka863:n vihreä kuljetin bongattu tänään Mäntsälän maitoportin tms. edestä parkkipaikalta.
juustoportin :lol:
Avatar
jmr
Viestit: 1981
Liittynyt: 26.12.2003 17:29
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jmr »

henkka863 kirjoitti:
jmr kirjoitti:henkka863:n vihreä kuljetin bongattu tänään Mäntsälän maitoportin tms. edestä parkkipaikalta.
juustoportin :lol:
Joku semmottinen...pistin siihen 10 metrin päähän parkkiin ja koitin katsella onko omistajaa näkyvissä...
Audi A6
Ex: VW Golf III Variant 1.9 TDi '97 AHU
Avatar
Markku Duus
Viestit: 369
Liittynyt: 4.9.2006 17:03
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Markku Duus »

Oliko tänään joku clubilainen Hyvinkäällä tummalla G4 variantilla? Tummaa lasia ja tyylikästä vannetta oli alla (äkkiä katsottuna samaa tyyliä oli vanteet kuin DJisotelan autossa, hyvälle näytti). Anttilan valoissa oli peesissä ja kääntyi sitten rautatieasemalle päin.
VW Cross Touran 2.0 TDI -08 125kW
Matsoni
Viestit: 232
Liittynyt: 5.11.2006 19:02
Paikkakunta: Hyvinkää/Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Matsoni »

orm kirjoitti:Oliko tänään joku clubilainen Hyvinkäällä tummalla G4 variantilla? Tummaa lasia ja tyylikästä vannetta oli alla (äkkiä katsottuna samaa tyyliä oli vanteet kuin DJisotelan autossa, hyvälle näytti). Anttilan valoissa oli peesissä ja kääntyi sitten rautatieasemalle päin.
No minä ajoin ainakin siitä keskustan halki ja käännyin juurikin rautatieasemalle päin siinä aamupäivällä n. 10.00 maissa?
-Matsoni-

-Golf IV Variant PwD 1.9 -04-
Avatar
Markku Duus
Viestit: 369
Liittynyt: 4.9.2006 17:03
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Markku Duus »

Matsoni kirjoitti:
orm kirjoitti:Oliko tänään joku clubilainen Hyvinkäällä tummalla G4 variantilla? Tummaa lasia ja tyylikästä vannetta oli alla (äkkiä katsottuna samaa tyyliä oli vanteet kuin DJisotelan autossa, hyvälle näytti). Anttilan valoissa oli peesissä ja kääntyi sitten rautatieasemalle päin.
No minä ajoin ainakin siitä keskustan halki ja käännyin juurikin rautatieasemalle päin siinä aamupäivällä n. 10.00 maissa?
Ei täsmää, oli tuossa klo 18:n paikkeilla. Ja olin tunnistavinani että ei ollut sinun auto liikkeellä :wink:
VW Cross Touran 2.0 TDI -08 125kW
Matsoni
Viestit: 232
Liittynyt: 5.11.2006 19:02
Paikkakunta: Hyvinkää/Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Matsoni »

orm kirjoitti:
Matsoni kirjoitti:
orm kirjoitti:Oliko tänään joku clubilainen Hyvinkäällä tummalla G4 variantilla? Tummaa lasia ja tyylikästä vannetta oli alla (äkkiä katsottuna samaa tyyliä oli vanteet kuin DJisotelan autossa, hyvälle näytti). Anttilan valoissa oli peesissä ja kääntyi sitten rautatieasemalle päin.
No minä ajoin ainakin siitä keskustan halki ja käännyin juurikin rautatieasemalle päin siinä aamupäivällä n. 10.00 maissa?
Ei täsmää, oli tuossa klo 18:n paikkeilla. Ja olin tunnistavinani että ei ollut sinun auto liikkeellä :wink:
No sitten tiedän kenen auto on, mutta ei surffaile näillä palstoilla. Auto nököttää tuossa yhellä parkkipaikalla lähellä k-rautaa ja vehkacentterin pelipaikkaa :wink:

On ihan hieno peli kyllä.
-Matsoni-

-Golf IV Variant PwD 1.9 -04-
henkka863
Viestit: 114
Liittynyt: 5.3.2007 22:02
Paikkakunta: mäntsälä

Viesti Kirjoittaja henkka863 »

jmr kirjoitti:
henkka863 kirjoitti:
jmr kirjoitti:henkka863:n vihreä kuljetin bongattu tänään Mäntsälän maitoportin tms. edestä parkkipaikalta.
juustoportin :lol:
Joku semmottinen...pistin siihen 10 metrin päähän parkkiin ja koitin katsella onko omistajaa näkyvissä...
juu olin krapulaa potemassa sisällä, yritin vähän syödä. :?
Avatar
Sami Mäkinen
VCF Member
Viestit: 3400
Liittynyt: 5.6.2006 22:46
Paikkakunta: Ulvila-City

Viesti Kirjoittaja Sami Mäkinen »

Ulvilassa tänään bongattu noin klo 11:00 Hopia golf varre, jossa alla kiilteli parabolit...
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Avatar
Raiden
Viestit: 45
Liittynyt: 19.5.2006 0:52
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Raiden »

api83 kirjoitti:Tuliko Raiden vastaan eilen illal myöhään jossain laitila-pori välillä. ei muista tarkkaa kohtaa ku pikkasen väsytti johtuen ehkä varmaan jussista :D
Tulin juu...olin tyttöystävän luota palaamassa kotio...huomasin sut kans...
trendline
Viestit: 24
Liittynyt: 14.1.2007 21:27
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja trendline »

kariT:n auto bongattu mpy:n takana :lol:
Avatar
DJDH
Viestit: 1796
Liittynyt: 31.7.2006 21:38
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja DJDH »

Taisi Henkalla olla eilen kiire kruisinkeihin Mäntsälän shellin kohdalla?
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Basu
VCF Member
Viestit: 1458
Liittynyt: 20.10.2005 9:39
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Basu »

DJDH kirjoitti:Taisi Henkalla olla eilen kiire kruisinkeihin Mäntsälän shellin kohdalla?
Taisi Henkka863:lla olla koko illan kiirus, nimim. vähän aikaa kyydissä ollut. :P
VW Golf VI Comfortline Plus 1.2 TSI CBZB 2012 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
henkka863
Viestit: 114
Liittynyt: 5.3.2007 22:02
Paikkakunta: mäntsälä

Viesti Kirjoittaja henkka863 »

DJDH kirjoitti:Taisi Henkalla olla eilen kiire kruisinkeihin Mäntsälän shellin kohdalla?
kuin nii? ei mulla siinä ollu hirveesti vauhtii.. kai..muistaakseni :)
Avatar
DJDH
Viestit: 1796
Liittynyt: 31.7.2006 21:38
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja DJDH »

henkka863 kirjoitti:kuin nii? ei mulla siinä ollu hirveesti vauhtii.. kai..muistaakseni :)
No kyllä sä sen verran vauhdikkaasti sujahdit ohi etten edes kilpeä ehtiny näkemään. Tosin olinkin R Scanialla ja tukkikärrillä liikenteessä.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
henkka863
Viestit: 114
Liittynyt: 5.3.2007 22:02
Paikkakunta: mäntsälä

Viesti Kirjoittaja henkka863 »

DJDH kirjoitti:
henkka863 kirjoitti:kuin nii? ei mulla siinä ollu hirveesti vauhtii.. kai..muistaakseni :)
No kyllä sä sen verran vauhdikkaasti sujahdit ohi etten edes kilpeä ehtiny näkemään. Tosin olinkin R Scanialla ja tukkikärrillä liikenteessä.
jaa.. no ilmakos en nähny sua :lol:
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Sunnuntai 8.7.2007 kello oli jotain kait 18.30. Karinaisissa(?) siis vihreä 3B, merkitön maski tais olla, 3BG valot perässä, alustaa ja vannetta, tummat lasit takaosastossa? Tultiin vastaan hopealla 3BGllä matkailuvaunu persiissä kohti "keskustaa" siinä taajaman rajalla.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
henkka863
Viestit: 114
Liittynyt: 5.3.2007 22:02
Paikkakunta: mäntsälä

Viesti Kirjoittaja henkka863 »

DJDH kirjoitti:
henkka863 kirjoitti:kuin nii? ei mulla siinä ollu hirveesti vauhtii.. kai..muistaakseni :)
No kyllä sä sen verran vauhdikkaasti sujahdit ohi etten edes kilpeä ehtiny näkemään. Tosin olinkin R Scanialla ja tukkikärrillä liikenteessä.
nii siis sillä valkosella puolikkaalla? tuli vaan mieleen ku puhuttiin kaverin kaa siinä kohalla, et noit näkyy aikas harvoin tääl suomen maalla..
Avatar
DJDH
Viestit: 1796
Liittynyt: 31.7.2006 21:38
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja DJDH »

henkka863 kirjoitti:nii siis sillä valkosella puolikkaalla? tuli vaan mieleen ku puhuttiin kaverin kaa siinä kohalla, et noit näkyy aikas harvoin tääl suomen maalla..
Tällä. Firmalla on 3 tollasta samanlaista R-sarjan vetäjää ja muutama R-sarjan täysperällistä bulkkiautoa. Puolikkaan tukkikärrejä on kai joku 5-10kpl. Aika harvoin noita tulee ite ajeltua, ovat enempi Venäjän liikenteessä.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Avatar
Musti
VCF Member
Viestit: 789
Liittynyt: 12.6.2005 21:22
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Musti »

Tollai vidgren:in bulkkiauto tuo välillä tehtaalle maissitärkkelystä...
Ex: Vw Golf V TSI GT Sport -08
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Avatar
Sami Mäkinen
VCF Member
Viestit: 3400
Liittynyt: 5.6.2006 22:46
Paikkakunta: Ulvila-City

Viesti Kirjoittaja Sami Mäkinen »

M.Mattila bongattu tänää... perhanan lomalainen :lol:
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Avatar
Mika-Matti Mattila
Viestit: 412
Liittynyt: 17.7.2006 21:24
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Mika-Matti Mattila »

sami.m kirjoitti:M.Mattila bongattu tänää... perhanan lomalainen :lol:
No huikeat kaks kokonaista viikkoo lomaa... Ja nekin taitaa mennä mukavasti tontilla askarrellessa.
JAR1
Viestit: 43
Liittynyt: 9.2.2007 20:08
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JAR1 »

tummansininen neloskopan farkku golffi bongattu joensuun keskustassa sunnuntai iltana. Lexus valoa, tummaa lasia, kohtuu matala ja olisko 18" kiekot alla, ajeli jonkun aikaa perässä torin kieppeillä, tunnustaako joku? :roll:
Markus V
Viestit: 266
Liittynyt: 4.3.2007 21:59
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Markus V »

Ite ajelin, mut autoni kyl tummanvihree muuten kävis kuvauksees. :lol:
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
JAR1
Viestit: 43
Liittynyt: 9.2.2007 20:08
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JAR1 »

et ollu sinä, kyl myö siut tiietään :)
Markus V
Viestit: 266
Liittynyt: 4.3.2007 21:59
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Markus V »

Aijjaa, oonko mie jo niin pahana maineen saanu :shock:
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Avatar
Micco
VCF Member
Viestit: 1562
Liittynyt: 10.5.2005 22:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Micco »

Asiaa sivuten, mahtaakohan kyseessä olla sama tummansininen IV variantti, joka seisoo yleensä John Deeren parkkipaikalla... Sopisi ainakin kuvaukseen. Kenen lienee?
Uncle Hank Fan Club

T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Avatar
Tony
Viestit: 243
Liittynyt: 20.3.2005 17:15
Paikkakunta: Kuopio/Joensuu

Viesti Kirjoittaja Tony »

Onkohan se sama peli mikä oli joskus avain vaunun pihassa myynnissä???
.....Muistaako Micco oliko sillo joskus ku käytiin kuopiossa kahveilla, ni sillä yhellä hepullahan oli tuolleen laiteltu golffi????
Passat 3BG TDI
Avatar
Micco
VCF Member
Viestit: 1562
Liittynyt: 10.5.2005 22:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Micco »

Nii joo... Golffari65 nimimerkin auto. Tiedä vaikka oiskin. Sehän tais olla 1.6 bensapeli. Pitäs laitta Deeren vakoojat asialle, että kuka sen nykysin omistaa... :lol:
Uncle Hank Fan Club

T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Avatar
Sami Mäkinen
VCF Member
Viestit: 3400
Liittynyt: 5.6.2006 22:46
Paikkakunta: Ulvila-City

Viesti Kirjoittaja Sami Mäkinen »

kukas myöntää olleensa tänään keskisen kyläkaupalla tänään :D en huomannu kattoorekkarii mut hopeinen 3B passat farkku oli ja VT tarra...

itse tuli käytyä...
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Joona
Viestit: 248
Liittynyt: 21.8.2005 22:09

Viesti Kirjoittaja Joona »

Oliko se MarkusK:n vitoskoppa Golffi tänään Itäkeskuksessa siellä Citymarket/Gigantin parkkiksella joskus kahden aikaan? Rekkari oli jotain NF*-***.
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI PD quattro
Audi A4 B6 2.0
Avatar
MarkusK
Viestit: 645
Liittynyt: 1.12.2003 20:32
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja MarkusK »

Joo tuli käytyä siellä.
Avatar
vwsalo
Viestit: 52
Liittynyt: 15.8.2006 16:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja vwsalo »

JYR-1 nähty tänään Siilinjärven Lidlin/S- marketin parkkipaikalla. Itse liikuskellaan tällä viikolla semmonen reitti kuin Rovaniemi-Kuopio-Mikkeli-Jyväskylä-Oulu-Rovaniemi.
Passat Variant 1.9 TDi 74kw -01
Avatar
Markku Duus
Viestit: 369
Liittynyt: 4.9.2006 17:03
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Markku Duus »

Oliko joku foorumilaisista liikkeellä tänään Varkaudessa 5-tiellä aamupäivällä? Sellainen joku vihertävä 3B Pasuuna tummilla laseilla, isohkoilla aluilla ja madalluksella tuli vastaan Varkaus Joroinen välillä.
VW Cross Touran 2.0 TDI -08 125kW
henkka863
Viestit: 114
Liittynyt: 5.3.2007 22:02
Paikkakunta: mäntsälä

Viesti Kirjoittaja henkka863 »

Kupari nähty Vantaalla kääntymässä Kelatielle Kulomäentieltä maanantai aamuna n. 8 aikaa :lol:
Avatar
- Mikko -
Viestit: 303
Liittynyt: 22.11.2006 23:52
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja - Mikko - »

Kukahan pörhälti vastaan hopeisella IV Variantilla, jossa merkitön maski jossain Mikkelin ja Kangasniemen välissä tänään n. klo 16.
VW Jetta V TDI -08, VW Golf III -96
Avatar
Kupari
Viestit: 824
Liittynyt: 18.11.2003 21:32
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Kupari »

henkka863 kirjoitti:kupari nähty vantaalla kääntymässä kelatielle kulomäentieltä maanantai aamuna n.8 aikaa :lol:
Minähän se siellä... tontille menossa... Tulehan pyörähtään tontilla kahvilla jos pyörit siellä päin.
Avatar
JyriT
Viestit: 456
Liittynyt: 6.5.2006 8:56
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JyriT »

Kukas ajeli Pohjoisväylää Kellokoskelta Järvenpäähän päin tänään 1600 kulmilla?
Autona vihertävä Passatti alupyörillä madallettuna ja tais olla jonninsortin korisarjaa & spoileriakin. Kilpeä en kerinny kattomaan :(
Passat 3BG variant TDI(1.9 AVF) Highline -04 "Pappatuning"
Lassi Jyrkkänen
Viestit: 194
Liittynyt: 30.3.2007 0:00
Paikkakunta: Vähäkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lassi Jyrkkänen »

Onko kukaan klubilainen majaillut Vaasassa SIlveriassa? IV golf variant lähti pihasta, tummat takalyhdyt, en ehtiny muuta havaitsemaan...
VW Golf Variant 1.6 16V -04 & RAV4 -03
Avatar
vw golf
Viestit: 225
Liittynyt: 18.3.2005 18:41
Paikkakunta: Lappajärvi

Viesti Kirjoittaja vw golf »

Lazard kirjoitti:Onko kukaan klubilainen majaillut Vaasassa SIlveriassa? IV golf variant lähti pihasta, tummat takalyhdyt, en ehtiny muuta havaitsemaan...
Joskus tullut työasioilla siellä yövyttyä, mutta en ole vähään aikaan vaasassa komennuksella ollut... :P
että minä se en ainakaan ole ollut... :lol:
Variant from meteoriitti-järvi
Lassi Jyrkkänen
Viestit: 194
Liittynyt: 30.3.2007 0:00
Paikkakunta: Vähäkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lassi Jyrkkänen »

vw golf kirjoitti:
Lazard kirjoitti:Onko kukaan klubilainen majaillut Vaasassa SIlveriassa? IV golf variant lähti pihasta, tummat takalyhdyt, en ehtiny muuta havaitsemaan...
Joskus tullut työasioilla siellä yövyttyä, mutta en ole vähään aikaan vaasassa komennuksella ollut... :P
että minä se en ainakaan ole ollut... :lol:
Jos tulee joskus vielä yövyttyä niin katto onko mun kolpero pihas...jos on niin oon töissä, kaffit ainakin voin tarjota + nisun.
VW Golf Variant 1.6 16V -04 & RAV4 -03
Avatar
vw golf
Viestit: 225
Liittynyt: 18.3.2005 18:41
Paikkakunta: Lappajärvi

Viesti Kirjoittaja vw golf »

Lazard kirjoitti:
vw golf kirjoitti:
Lazard kirjoitti:Onko kukaan klubilainen majaillut Vaasassa SIlveriassa? IV golf variant lähti pihasta, tummat takalyhdyt, en ehtiny muuta havaitsemaan...
Joskus tullut työasioilla siellä yövyttyä, mutta en ole vähään aikaan vaasassa komennuksella ollut... :P
että minä se en ainakaan ole ollut... :lol:
Jos tulee joskus vielä yövyttyä niin katto onko mun kolpero pihas...jos on niin oon töissä, kaffit ainakin voin tarjota + nisun.
Pidetäänpä mielessä... :roll:
Variant from meteoriitti-järvi
Lassi Jyrkkänen
Viestit: 194
Liittynyt: 30.3.2007 0:00
Paikkakunta: Vähäkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lassi Jyrkkänen »

vw golf kirjoitti:
Lazard kirjoitti:
vw golf kirjoitti: Joskus tullut työasioilla siellä yövyttyä, mutta en ole vähään aikaan vaasassa komennuksella ollut... :P
että minä se en ainakaan ole ollut... :lol:
Jos tulee joskus vielä yövyttyä niin katto onko mun kolpero pihas...jos on niin oon töissä, kaffit ainakin voin tarjota + nisun.
Pidetäänpä mielessä... :roll:
Oon ollu joskus siellä teidän paikallises kylpyläs töissä...se onkin taas eri tarina :lol:
VW Golf Variant 1.6 16V -04 & RAV4 -03
Avatar
Vesa-Matti Luoma
Viestit: 251
Liittynyt: 10.1.2006 15:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vesa-Matti Luoma »

Lauttasaaressa vaaleansininen; merkitöntä maskia, vannetta, madallus ja kirkasoptiikka valot. Olisko rekkari ollut RGZ-...?
Viestiketju Lukittu