No nyt tuli toinenkin Variantti talouteen...

Kaikki yleinen jutustelu
Tanti
Viestit: 105
Liittynyt: 19.1.2004 15:10
Paikkakunta: Lieksa

No nyt tuli toinenkin Variantti talouteen...

Viesti Kirjoittaja Tanti »

No jopas on juttua tullu palstoille kun en ole pitkään aikaan käynyt lueskelemassa ja olen malttanut pitää turpani kiinni näissä keskusteluissa... :oops:

Joskus aikoja sitten itkin teille kun vh_kartr hommas Variantin ja mä jouduin ajelee Opel:lla.
No nyt sitten sain tarpeekseni siitä Kadetin retkusta.
Eli nyt olen virallisesti Variantin haltija.
Talouteemme putkahti tollainen musta Golf Variant TDI vm.2001
Saa onnitella!!! :lol:
Avatar
Ari-Matti Aho
Mr. VCF
Viestit: 3119
Liittynyt: 11.11.2003 0:19
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari-Matti Aho »

Onneksi olkoon vaan! Minä jo luulin että olette kyllästyneet kerhoon...Nyt vaan entistä aktiivisemmin mukaan höpinöihin!
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
Avatar
Kupari
Viestit: 824
Liittynyt: 18.11.2003 21:32
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Onnea vaan perheenlisäykselle...
Tanti
Viestit: 105
Liittynyt: 19.1.2004 15:10
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Tanti »

Mulla on tää koneelle pääsy vähän hankalaa kun ei tuota tietsikkaa ole itselläni. Napsahti työpaikka tuolta Pohjois-Karjalasta ja nyt vasta ensimmäinen pidempi vapaa että pääsin tota ukkookin katselemaan tänne Lappeenrantaan ja kesti muuten hetken ennen kuin luin teidän juttuja läpi... :wink:

Pyydän anteeksi itseni ja ukon puolesta kun emme ole teitä kiusanneet kommenteillamme ja turhilla höpinöillämme. On toi harrastuspuolen aktiivisuus kärsinyt kun pitää tehdä rahaa että sen voi sitten upottaa noihin Golf:eihin. :lol:
Yritämme parantaa tapojamme!

Meillähän on hirmuisesti tullut uusia tyyppejä porukkaan...

Juu siis auto asiaan takaisin.
Päätin hommata dieselin kun päivittäistä työmatkaa tulee melkein 160 km.
Rupes se Opeliksin retale imeksimään turhankin ahkerasti tankkia tyhjäksi. Kallista tuo bensa...
Kertokaa nyt mulle että tein järkevän valinnan!
Olen kyllä tyytyväinen autovalintaani mutta toisaalta hirvittää kun tuo on eka noin kallis auto... :oops:
Avatar
jmr
Viestit: 1981
Liittynyt: 26.12.2003 17:29
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jmr »

TDI on hyvä valinta, varsinkin jos sulla tulee 32 tkm vuodessa (nopeasti laskettuna) ja onhan sillä mukava ajella väännön ansiosta.
Audi A6
Ex: VW Golf III Variant 1.9 TDi '97 AHU
Avatar
MarkusK
Viestit: 645
Liittynyt: 1.12.2003 20:32
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja MarkusK »

Kyllä tuo TDI on loistava valinta.
GC

Viesti Kirjoittaja GC »

Ainoa kunnollinen moottori golf varianttiin 8)
Avatar
Kupari
Viestit: 824
Liittynyt: 18.11.2003 21:32
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Älkääpäs nyt...
Liikkuu se bensallakin...
J.N
Viestit: 222
Liittynyt: 15.2.2004 13:05

Viesti Kirjoittaja J.N »

Nii, jos osa niistä sisuskaluista on sillai V-asetelmassa... :D
Tanti
Viestit: 105
Liittynyt: 19.1.2004 15:10
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Tanti »

Olen harkinnut moneen kertaan tuota auton vaihtoa ja kun se ihana autokauppias vielä hyvitti niin paljon tosta Opeliksista niin oli hyvä vaihtaa uudenpaan. :)

No noita päivittäisiä kilometrejä kun tulee aika paljon niin ajattelin että tollanen diesel tulee ajankohtaiseksi ja kun tuo dobberi tuosta vielä kasvaa niin farkku on ehdoton.
Äitini oli kyllä sitä mieltä että mun olisi pitäny ostaa Skoda kun on periaatteessa sama auto ja olisi ehkä ollut halvempi...
Mutta Volkkarihan mun piti saada! :roll:

Ja voitte lopettaa sen kinastelun siitä minkälainen moottori Golf:in keulalle kuuluu. Meidän talouteen kuuluu nyt sekä bensa että diesel versio ja molemmissa on hyvät puolensa. Ne on kaksi erilaista mutta mikä tärkeintä molemmat on Variantteja! :wink:
J.N
Viestit: 222
Liittynyt: 15.2.2004 13:05

Viesti Kirjoittaja J.N »

Tanti kirjoitti:Äitini oli kyllä sitä mieltä että mun olisi pitäny ostaa Skoda kun on periaatteessa sama auto ja olisi ehkä ollut halvempi...
Mutta Volkkarihan mun piti saada! :roll:
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin eipä se ois kyllä sen halvempi ollu...

Fabiahan on kokoluokassa pienempi auto, kuin Golf eikä sitä muuten edes saa, TDi:nä, vaan pelkästään SDi:nä, joten ois pitäny ostaa Octavia, joka ois enempi samassa kokoluokassa (sama pohjalevy kun Audi A3:ssa) ja sehän on kyllä ainakin uutena hieman kalliimpi, kuin Golf... :roll:
VW Golf Variant 1.9 TDI PowerDiesel Firstline: 25 100€

Skoda Octavia Combi 1.9 TDI Classic: 25 280€
Sitten, kun lisäillään tarvittavat lisävarusteet, toimituskulut, yms, niin lopputuloshan voi olla ihan eri, mutta ainakin noin lähtöhinoissa Golf on melkein 200 egee edukkaampi. :wink:

Kenen lompakossa se 200 egee sit tuntuu ton 25 tonnin rinnalla...? Ei kenekään, mut pitipähän päästä taas pätemään... :D
Avatar
jyrki
Viestit: 499
Liittynyt: 30.11.2003 20:37
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja jyrki »

Juu onnee vaan uudelle auton omistajalle! Kaks varianttia samassa taloudessa on ihan hatun noston arvonen juttu!!! :wink:
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
4motion
Viestit: 24
Liittynyt: 17.12.2003 10:36
Paikkakunta: Ikaalinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 4motion »

Jos taloudessa on kaksi autoa niin voiko ne olla muuta kun variantteja.
Itellä on noi passatti ja Golf. Molemmat tieteskin variantteja.
turpo kiisseli

Viesti Kirjoittaja turpo kiisseli »

Teres,

Long time no see.... ; )

Ja onnittelut onnistuneesta valinnasta !


TDI
Tanti
Viestit: 105
Liittynyt: 19.1.2004 15:10
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Tanti »

Turpo kiisseli: Ei kai teillä ole ollut ikävä mun typeriä akkamaisia kommentteja ku useampi huomauttelee etten ole ollu linjoilla? :wink: :lol:

No mä yritän keksiä tavan päästä linjoille useammin niin kyllästytte sitten varmasti mun juttuihin... :roll:
Avatar
Ari-Matti Aho
Mr. VCF
Viestit: 3119
Liittynyt: 11.11.2003 0:19
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari-Matti Aho »

Ei muuta kuin tekstiä tulemaan aina kun vaan mahdollista. Sitä vartenhan tämä foorumi on keksitty... :)
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
Viestiketju Lukittu