Eberin kellon asennus
Eberin kellon asennus
Minkäköhän hintainen homma? Tai lohkolämmitin sisäpistokkeella.
-
- Posts: 362
- Joined: 1.12.2009 9:04
- Location: Dead city
Kysyin joskus (talvi -09) tuolta lempisen autosähköstä= bosch car service ja eberin valtuutettu huolto/asennus....jos autossa on eberi ja sen haluaa esilämmittäväksi niin "muutossarja" maksaa asennettuna 650e, ja jos on vanha niin yksikön huolto 250e päälle.
Sano ihan suoraan et kannattavammaksi tulee ostaa kokonaan uusi eeberi.
Sano ihan suoraan et kannattavammaksi tulee ostaa kokonaan uusi eeberi.
Saako jostain uuden Eberin asennuksienne (250€+650€) 900€:oon, en itse usko ainakaan?SK-T4 wrote:Kysyin joskus (talvi -09) tuolta lempisen autosähköstä= bosch car service ja eberin valtuutettu huolto/asennus....jos autossa on eberi ja sen haluaa esilämmittäväksi niin "muutossarja" maksaa asennettuna 650e, ja jos on vanha niin yksikön huolto 250e päälle.
Sano ihan suoraan et kannattavammaksi tulee ostaa kokonaan uusi eeberi.
Ja onko nuo eberit kehittynyt niin paljon että kannattais uutta ostaa kun niitä uusiakin pahemmassa tapauksessa joutuu huoltaan jo vuoden päästä.
Se vaan nyt on tyhmää ajaa hiljaa.
Eikös uusissa ole 2v takuu?
T4:n tehtaan asentama Eberihän on melko vika-altis ja tehoton.
5kW Eberi on siskon autossa toiminut jo moitteetta vuodesta 2002 - mutta se onkin jälkiasennettu ja asennettu vielä konehuoneen puolelle suojaan p*skalta. T4:ssa ns. automaattikäyttö on pilannut noita Ebereitä nopeasti, mutta siinä se sentään on kytkettävissä pois vippaskonsteilla.
T4:n tehtaan asentama Eberihän on melko vika-altis ja tehoton.
5kW Eberi on siskon autossa toiminut jo moitteetta vuodesta 2002 - mutta se onkin jälkiasennettu ja asennettu vielä konehuoneen puolelle suojaan p*skalta. T4:ssa ns. automaattikäyttö on pilannut noita Ebereitä nopeasti, mutta siinä se sentään on kytkettävissä pois vippaskonsteilla.
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
-
- Posts: 4
- Joined: 31.8.2010 11:41
mla wrote:Eikös uusissa ole 2v takuu?
T4:n tehtaan asentama Eberihän on melko vika-altis ja tehoton.
5kW Eberi on siskon autossa toiminut jo moitteetta vuodesta 2002 - mutta se onkin jälkiasennettu ja asennettu vielä konehuoneen puolelle suojaan p*skalta. T4:ssa ns. automaattikäyttö on pilannut noita Ebereitä nopeasti, mutta siinä se sentään on kytkettävissä pois vippaskonsteilla.
Mites tuo automaatikäytön pois ottaminen onnistuu?