CARAVELLE T5 Ilmastointi onkelma

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Vastaa Viestiin
JUSPA
Viestit: 4
Liittynyt: 16.12.2010 21:36

CARAVELLE T5 Ilmastointi onkelma

Viesti Kirjoittaja JUSPA »

KUkapas osaisi viisata mikä mättää Vellen ilmastoinnissa kun hetken puhaltaa hyvin kylmää auton käynnistettäessä ja sitten lämmin hönkäys ja siihen loppui... Järjestelmä on täytetty kuukausi sitten, keulan flektit pyörii normaalisti...

Testerillä näyttää kylmäaineen paineeksi noin 14-17000mbar...

kun tosiaan koneessa nostaa kierroksia paikallaankin niin tiputtaa ilmastoinnin pois... hetken kun pitää Eco asennossa ja palauttaa automatiikalle niin jälleen alkaa viileää tulla...

Mistähän sitä vikaa osaisi etsiä?? Käsittääkseni kompura pelaa kyllä mutta mistä syystä tai mikä sen pois pelistä tiputtaa?
Matti_Kojo
Viestit: 5
Liittynyt: 27.4.2019 17:54

Re: CARAVELLE T5 Ilmastointi onkelma

Viesti Kirjoittaja Matti_Kojo »

Vanha juttu, mutta vastaan kuitenkin. Vaikuttaa ylitäytöltä, korkeapaine laukaisee n 20 bar nurkilla, olisi hyvä laittaa oikeat mittarit kiinni. Kylmäalan ammattilaiset osaa tehdä ilman automaattikonetta.
Mulla kävi silloin kuumana kesänä sama, laitoin keväällä vähän yli, mutta kovalla helteellä nousi paine. Hieman pois, niin alkoi toimia. Itse omaan y3 luvat, ja tiedän tekniikan.

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla

Matti_Kojo
Viestit: 5
Liittynyt: 27.4.2019 17:54

Re: CARAVELLE T5 Ilmastointi onkelma

Viesti Kirjoittaja Matti_Kojo »

Vanha juttu, mutta vastaan kuitenkin. Vaikuttaa ylitäytöltä, korkeapaine laukaisee n 20 bar nurkilla, olisi hyvä laittaa oikeat mittarit kiinni. Kylmäalan ammattilaiset osaa tehdä ilman automaattikonetta.
Mulla kävi silloin kuumana kesänä sama, laitoin keväällä vähän yli, mutta kovalla helteellä nousi paine. Hieman pois, niin alkoi toimia. Itse omaan y3 luvat, ja tiedän tekniikan.

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla

Vastaa Viestiin