T4 vesipumpun vaihtoa Pirkanmaalla?

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Vastaa Viestiin
pkaa
Viestit: 1
Liittynyt: 10.1.2010 15:42
Paikkakunta: lempäälä

T4 vesipumpun vaihtoa Pirkanmaalla?

Viesti Kirjoittaja pkaa »

Morjensta kaikki!
Tuli hommattua 'vanha' T4, vanha ja vanha vm. -91! Vesipumppu taitaisi olla finaalissa, näyttäisi vähän siltä, kun ei meinaan vedet pysy juurikaan sisällä! Autolla on ajettu 230tkm ja jakohihna vaihdettu viimeksi n. 210tkm paikkeilla! Kannattaako vesipumppua pelkästään vaihtaa ilman jakohihnan ja rullien vaihtamista, ja onnistuuko tuo vaihto edes ilman hihnan ja rullien vaihtoa??? Auto on ollut vain yhdellä ihmisellä ennen minua ja nuo kilometri- ja huoltotiedot pitävät kyllä paikkansa!
Ja koska itse olen noissa autonkorjaus hommissa aivan TUMPELO, niin seuraavaksi kyselisinkin Teiltä, Hyvät Ystävät, olisiko täällä Pirkanmaalla päin mahdollisesti joku sopiva 'nyrkkipaja', joka tuon homman edullisesti hoitaisi? Taikka olisiko Teillä mahdollisesti tiedossa, joku näppärä T4- taitoinen henkilö, joka tuon vaihdon pystyisi suorittamaan ( itselläni löytyy autotallista kyllä lämpöä ja 'monttu', jotenka nyt tarvittaisiin vain sitä AMMATTITAITOA!!!)??
Tuolla vaihtotyöllä ei ole suurta kiirettä, sillä ajatukseni on saada Transportteri liikenteeseen vasta joskus keväämmällä, sitten kun rakennusprojektini paremmin käynnistyy!
Olisin kovasti kiitollinen kaikista tuohon edellä esittämääni liittyvistä tiedoista! Ja kiitänkin jo etukäteen kaikkia, jotka meikäläistä tässä asiassa auttavat, kiitos!!
Parhaiten minuun saa yhteyden puhelimella, 040- 5841202 taikka sitten sähköpostilla (koti) petri.kaariainen@elisanet.fi tai (työ) petri.kaariainen@kpmeng.fi !

Mukavia talvisia kelejä ja kevään odotusta kaikille!

Kääriäisen Petri
as
Viestit: 543
Liittynyt: 30.5.2009 12:32

Viesti Kirjoittaja as »

Kyllä vesipumpun voi erikseen vaihtaa, ennen sen vaihtoa vaihda termostaatti ja samalla siitä termarin kotelosta koita sormella onko vesipumpun ratas kiinni (muovisiivet joskus irtoaa vesipumpun akselista, ostan ainoastaan metallisiipisen pumpun omaani T4).
Vastaa Viestiin