T4 valokatkaisin

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Vastaa Viestiin
Avatar
Patse
Viestit: 435
Liittynyt: 6.1.2009 17:35

T4 valokatkaisin

Viesti Kirjoittaja Patse »

Kumpi mahtaa olla oikea, allekirjoituksesta näkee mallin.. Tossahan on valokatkaisin, mittarinvalon himmeyden säädin ja valojen korkeuden säädin. Korkeuden säätimen saa paketista irti. Kalliimpi tietysti? :( Vai saisko ton halvemman sopimaan ilman mittariston himmeyden säätöä? :)

Ei enää meinaan mee valot enää pakkasella päälle, perjantaina kun lähdin töihin niin sai puoltuntia auto nakuttaa pihalla että tuli lämpöä kajuuttaan.. sitten yhdisti kun useampaan kertaan napautti valoja päälle, pois.. Toi katkaisija on koko ajan hiukan kiusannut, mutta nyt täytyy jo korjata..


(Motonet)

Ajovalokytkin Passat/T4 88- 48-8374
T4 ->2.96 Ajovalokytkin kojelautaan [1990 - 1996] 19,50 Euroa

Ajovalokytkin VW-T4 96- 48-8563
T4 2.96-> Ajovalokytkin kojelautaan (ei sis valokorkeussäädintä) [1996 - 2004] 139,90 euroa
Transporter 2,5tdi vm99
Blue_vw
Viestit: 35
Liittynyt: 26.9.2009 17:36
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja Blue_vw »

Eikös tuo kalliimpi ole sellainen pyöräytettävä katkaisija ja halvempi painettava, uudempaan kojelautaan ei käy kuin tuo pyöräytettävä, toista ei saa paikoilleen.
as
Viestit: 543
Liittynyt: 30.5.2009 12:32

Viesti Kirjoittaja as »

Ota katkaisin pöydälle ja avaat/putsaat/säädät voi toimia vielä monta vuotta, useimmiten avattavissa ja työ vaatii tarkkuutta.
Avatar
Patse
Viestit: 435
Liittynyt: 6.1.2009 17:35

Viesti Kirjoittaja Patse »

Ei mun mielestä ole ehjänä avattavissa kun irti otin, toki vois surutta väkivallalla avata kun uuden joutuu muuten joka tapauksessa hakemaan. Väännän siis sen huomenna auki vaikka muovin säleet lentäen. 140 ekua katkaisimesta :shock:
Transporter 2,5tdi vm99
as
Viestit: 543
Liittynyt: 30.5.2009 12:32

Viesti Kirjoittaja as »

Pienet työkalut käyttöön, vähän lämpöä ettei muoviosat hajoa ja paljon työvaloa.
Avatar
Patse
Viestit: 435
Liittynyt: 6.1.2009 17:35

Viesti Kirjoittaja Patse »

Haen vissiin uuden eli Vituiks men, turha rueta putsailemaan :lol: Kyllä sen periaatteessa olis voinut auki saada suht ehjänäkin jos olis aikaa käyttänyt voiman sijaan..

Perkele, motonetissä ei ole varastossa, tilaan kolari-special puljusta kun tilailuks meni joka tapauksessa, uuden tai käytetyn. Kattoo kumman ne mulle haluaa myydä.. Onko jollain hajua paljonko marmoritiskillä tosta haluavat?
Transporter 2,5tdi vm99
Karhua
Viestit: 46
Liittynyt: 17.4.2008 8:20

Viesti Kirjoittaja Karhua »

Minulla oli T4 sessa (-97) sama ongelma ja tilasin siihen purkuosana, en muista mistä mutta maksoi 50€. Avasin sitten sen entisen ja korjasin, siellä oli muistaakseni jotkut messinkiluiskat kuluneet toiselta reunalta, kun niitä oli molemmin puolin. Vaihdoin liuskien paikkaa ja nyt toimii, ja se pyörii tuolla nurkissa nykyään. Jos liikut pohjoissavossa päin niin hae pois jos kiinnostaa, irtoaa 25€.
VW transporter 2.5tdi-97, Passat 2.0tdi-04 sekä Octavia Scout 2.0 tdi-08
as
Viestit: 543
Liittynyt: 30.5.2009 12:32

Viesti Kirjoittaja as »

http://www.autopurkaamot.com/naytaosa.php?id=160111

Tuolla halvin 65ekee, jos keskustelija lähettää puoleen hintaan postissa, ja rahat sen jälkeen tilille (voi sen maksaa etukäteenkin silloin voittaa lähetyskuluissa).
Avatar
Patse
Viestit: 435
Liittynyt: 6.1.2009 17:35

Viesti Kirjoittaja Patse »

Joo, mä olen kahden vaiheilla tilaanko juurikin tuolta liikkeeltä käytetyn 65-70 euron hinnalla vai uuden 110 euron hinnalla.. Järki sanois että uus on uus kun noin pieni hintaero. Tuolta ainakin on tavara tullut nopiasti joten motonettiin en nyt turvaudu kun on kalliimpikin.


Karhua:
Pohjoissavo on vähän kaukana ainakin hakea, toki jos varmaksi katkaisin toimii niin postin kautta :) ? Vastaa äkkiä, huomenna kun koneen avaan olen todennäköisesti jo tilannut jostakin osan :D
Transporter 2,5tdi vm99
Avatar
Patse
Viestit: 435
Liittynyt: 6.1.2009 17:35

Viesti Kirjoittaja Patse »

Uusi tuli, 120 ekua postikuluilla. Jotain parannustakin tuli, parkit syttyy nyt automaattisesti kun laittaa virrat päälle :D Kattelin kun laitin katkasijaa paikalleen että mikäs hyppylanka sydeemi liittimessä on, no sehän selvis. Ihan hyvä, päivitin huomiovalo kytkennän myös ajan tasalle eli ne palaa nyt parkkien kanssa ja sammuu kun tuikkaa ajovalot päälle. Pitkien kanssa ne sitten taas syttyy eli pilkkua nussien katsastus laillinen kytkentä toi ei varmaan ole. Eli katkaisija tarttis laittaa huomiovaloille johonkin väliin jos kiinnostais :roll:
Transporter 2,5tdi vm99
Vastaa Viestiin