T4 transporter ja peräkärryn sähköt...
T4 transporter ja peräkärryn sähköt...
Nyt olis taas jotain pientä portterissa... Elikkäs kun laittaa kärryn perään ja kytkee sähköt, vilkku päällä ja painaa jarrun pohjaan niin kärrystä katoaa kaikki valot. Sitten kun painaa pelkkää jarrua niin syttyy kärrystä molemmat vilkut.
Tätä on kokeiltu monella eri kärryllä ja kaikissa sama tulos eli kärryssä ei ole vika. portteriin vaihdoin sen pistorasian mutta silti ei auttanut asiaan. Mistä lähden etsimään vikaa??
Tätä on kokeiltu monella eri kärryllä ja kaikissa sama tulos eli kärryssä ei ole vika. portteriin vaihdoin sen pistorasian mutta silti ei auttanut asiaan. Mistä lähden etsimään vikaa??
Maadoitus vikaa auton puolella, joku valo ei mene maihin kunnolla ja kiertää sitten samaan kytketyn toisen valon kautta, luultavasti. Takavalojen maadoitukset läpi joka kohdasta niin eiköhän se vika sieltä löydy.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Senverran vielä että kun toi liittyy nimenomaan peräkärryyn niin koukun johtojen liitokset auton päässä on aika vahva arvaus. Ellei vikaa sitten ole myös ilman kärryä Toimiiko siis auton valot ok ilman kärryä ja kärryn kanssa?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
pistorasia
Mene katsastuskontorille niillä on se valolampu laite jolla voi tarkistaa kytkentöjen laadun