Pääkaupunkiseudun autokorjaamoista...

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Avatar
Tuga
Viestit: 3
Liittynyt: 8.1.2005 20:42
Paikkakunta: Pori

Pääkaupunkiseudun autokorjaamoista...

Viesti Kirjoittaja Tuga »

Auttakaa miestä mäessä! Olen tuonut Saksasta Passatin (vm. 99) parisen kuukautta sitten ja nyt olen etsiskellyt hyvää autokorjaamoa Vantaan lähistöltä. Parin suhteellisen törkeän :evil: kusetusyrityksen jälkeen kysynkin teiltä, josko joku osaisi omien kokemustensa perusteella suositella ammattitaitoista ja luotettavaa autokorjaamoa/-korjaajaa? Nyt vaivana on oikean eturenkaan puolelta käänteissä ja painettaessa kuuluva natina ja vinkuna. Ilmeisesti etuvarret pitäisi vaihtaa... Vai voisiko kyse olla pelkästä iskariin päässeestä vedestä? Kokemuksia?

HJÄLP! :?
Avatar
jyrki
Viestit: 499
Liittynyt: 30.11.2003 20:37
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja jyrki »

Hae apteekista huumeneula ja ruisku ja ruikkaa öljyä alapalloniveleen niin ne laakkosen pojatkin tekee jos eivät vaihda uutta!!
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
Avatar
jmr
Viestit: 1981
Liittynyt: 26.12.2003 17:29
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jmr »

jyrki: ne ei normaalisti niitä jakele (ilman vaihtoneulaa), mutta jos kovasti selittää käyttötarkoituksesta ja saa farmaseutin hyväksynnän, niin kassakin suostuu sellaisen myymään. Ruiskun saa siis helposti, mutta neulalle pitäisi ilmeisesti olla resepti/lupa ostaa.
Audi A6
Ex: VW Golf III Variant 1.9 TDi '97 AHU
Avatar
jyrki
Viestit: 499
Liittynyt: 30.11.2003 20:37
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja jyrki »

Että sillalailla :shock: "kyllä köyhä keinot keksii" :wink:
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
Avatar
Tuga
Viestit: 3
Liittynyt: 8.1.2005 20:42
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Tuga »

Ruisku ja jopa se neula kyllä löytyvät omasta takaa :) , mutta mutta... Onko tilanne täällä pk-seudulla tosiaan niin surkea, ettei kukaan pysty suosittelemaan luotettavaa korjaamoa?
Ariel
Viestit: 5
Liittynyt: 13.3.2004 20:33

Viesti Kirjoittaja Ariel »

Itse olen käyttänyt Klaukkalan Dieselissä Golfiani nyt muutaman kerran, eikä ole ollut mitään valittamista. Liekö kenelläkään muulla kokemuksia ko. paikasta...
Vastaa Viestiin