Passat Variant 1.8 20v -98/99 3B

Kaikki tekniikkaan liittyvä
kirurgi
Viestit: 89
Liittynyt: 21.1.2004 21:53
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Passat Variant 1.8 20v -98/99 3B

Viesti Kirjoittaja kirurgi »

Sellanen tuli mieleen että kun olen aikas amatööri niin
sitä vaan kun mulla on toi 1.8 koneella oleva Passatti
eikä Turboa ollenkaan että onko siihen mitään virityspalikkaa
saatavilla kuten esim. tohon Golfia koskevassa olevassa
viestissä.
Viimeksi muokannut kirurgi, 3.2.2004 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi !!
Passat Variant 1.8I 20V -99
Avatar
Kupari
Viestit: 824
Liittynyt: 18.11.2003 21:32
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Kupari »

kirurgi
Viestit: 89
Liittynyt: 21.1.2004 21:53
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kirurgi »

oho ei ole paha hintaisia.
Voikohan molemmat laittaa?
Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi !!
Passat Variant 1.8I 20V -99
Avatar
Kupari
Viestit: 824
Liittynyt: 18.11.2003 21:32
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Ei mitään käsitystä etes siitä mitä nuo on ja mihin ne laitetaan... Kokeilen saada itelle tommosen huippukalliin jutun ja kattoa mikä se on.
Avatar
MarkusK
Viestit: 645
Liittynyt: 1.12.2003 20:32
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja MarkusK »

En oikeen jaksa uskoa, että tommonen toimisi. Ei noita vaparikoneita minkään säätövastuksen kanssa viritellä.
turpo kiisseli

Viesti Kirjoittaja turpo kiisseli »

sama vaikutus taitaa olla, kun otat telkun kaukosäätimen mukaan autoosi lähdet liikkeelle ja painat samalla kaukosta lisää volyymia.
Tämän voit sitten uskotella itsellesi mahtavana tehonlisäyksenä...

... muista sitten säätää volyymit takaisin alas ennenkuin mamma lähtee markettiin, ettei vaan lähde mopo käsistä...

:wink:


Taitaa olla ps...ka puhetta näiden lelujen kanssa. Kyllä sen vaparin tehot nousee, kun ruuvataan nokat ja puristukset kireiksi ja lisää ruokaa koneeseen ts. isompaa kaasaria tai ruiskusta lisää ruokaa ja ilmaa kans...

Helpoin (tosin ei halvin) keino saada paaaallljon lisää tehoa on kansiremppa, mäntien vaihto ja kunnon ahdin esim. joku sopiva kkk:n ahdin. Tosin viranomaiset rinnastavat tämän tempun koneen vaihtoon, joten on muutoskatsastettava ja jotta menisi läpi on jarrut tms. vaihdettava voimansiirrosta puhumattakaan...

Eli ei muutakuin turpo konetta ostamaan ja siihen lastu !!!


BR
TDI
Avatar
Kupari
Viestit: 824
Liittynyt: 18.11.2003 21:32
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Tai ostaa kerralla kunnon pirssin... (kallista sekin)
Avatar
MarkusK
Viestit: 645
Liittynyt: 1.12.2003 20:32
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja MarkusK »

turpo kiisseli kirjoitti:Helpoin (tosin ei halvin) keino saada paaaallljon lisää tehoa on kansiremppa, mäntien vaihto ja kunnon ahdin esim. joku sopiva kkk:n ahdin. Tosin viranomaiset rinnastavat tämän tempun koneen vaihtoon, joten on muutoskatsastettava ja jotta menisi läpi on jarrut tms. vaihdettava voimansiirrosta puhumattakaan...
Ja kun on noin uudesta autosta kyse, niin lisäksi päästötestit VTT:llä tai jossain muussa vastaavassa laitoksessa.
Avatar
iHuichée!
Viestit: 340
Liittynyt: 13.11.2003 19:49
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja iHuichée! »

kupari kerro sit kun olet (jos olet) saanut sen härpäkkeen (ei käynyt mistään ilmi että mikä lienee) että mikä se on ja toimiko, jos toimi, niin tilaa mulle kolme! (=60hp?) :wink:
Honda Accord Tourer Sport 06´
Avatar
jyrki
Viestit: 499
Liittynyt: 30.11.2003 20:37
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja jyrki »

Mun mielipide on et vapari on vapari ja ahdetut erikseen. vaparin virittely suurten tehon lisäysten kanssa on yhtä tyhjän kanssa. saa vain toivoa ettei virityksen jälkeen tehot ole pudonneet. :?
turpo kiisseli

Viesti Kirjoittaja turpo kiisseli »

totta...

vertaus mopoista... "viritys onnistui ! äänitaso kasvoi 150% ja tehot laski vaan 30%"


...että näin !
Vastaa Viestiin