Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.?

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Halleluja2017
Viestit: 5
Liittynyt: 19.8.2017 0:42

Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.?

Viesti Kirjoittaja Halleluja2017 »

Audi A6 2.5tdi -00vm.

Auto nyppäisee 2300rpm vmäisesti ja pienemmillä vaihteilla "nypyttää", eikä kulje tms ennen pientä "piikkiä" kierrosten noustessa. VNTeen siivet ? MAF testattu toimivalla eikä parantunut mikään, N75..?

Tekeekö treellä joku / neuvooko minne mr muscle pistetään? Hankalasti tilaa konehuoneessa. Vikakoodeja ei anna, egr koitettu tulpata mutta ei vaikuta eikä sytytä koneen valoa. Melkeimpä siis tehdä mr.muscle ennen ajoitusten tarkastamista?

Autolla ajettu 400tkm.

Kiitos jo etukäteen.
Jultsu
Viestit: 1273
Liittynyt: 3.6.2013 10:09
Paikkakunta: Tarnów, Puola

Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.

Viesti Kirjoittaja Jultsu »

Olisikohan nokkasorvi sorvannut jo nokat ihan pyöreiksi? Ihan muskelointia en lupaa tarjota mutta ajonaikaista dataa voitaisiin katsoa että mitä ne ahdot sitten on ja onko ajoituskaan edes kohdillaan jne.

Onko tietoa löytyykö virisoftaa?
Halleluja2017
Viestit: 5
Liittynyt: 19.8.2017 0:42

Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.

Viesti Kirjoittaja Halleluja2017 »

Pistin yv. Koska oli mahdollista niin katotaan miltä vaikuttaa ? 0451125782
Avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Viestit: 2582
Liittynyt: 18.1.2005 23:45
Paikkakunta: Kauhava

Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.

Viesti Kirjoittaja Tero Paalanen »

Onhan kaikki alipaineletkut tarkastettu.
Muutama nokkasorvi on tullut vastaan jossa egr:n sekä vnt:n letkut on ollut haperoita ja nän ollen alipaineet on karannu.

Turha tuota muscle käsittelyä on tehdä jollei varmuudella tiedä onko siivikko jumissa. Tollasessa on vnt:n kello niin helpolla paikalla et siivikon toiminnan saa tarkastettua parissa minuutissa.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
Halleluja2017
Viestit: 5
Liittynyt: 19.8.2017 0:42

Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.

Viesti Kirjoittaja Halleluja2017 »

Kaikki on katottu ja tarkisteltu. Meinaatko siis tota turbon kellon alla olevaa systeemiä mikä nousee kiinni kun käynnistää auton ? Maali läiskät laitettu turkoosi ja keltainen täplät. Sekö?

Egr tulppaus ei tehny mitään eikä sytytä mitään valoa.
Halleluja2017
Viestit: 5
Liittynyt: 19.8.2017 0:42

Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.

Viesti Kirjoittaja Halleluja2017 »

Ja kulutus on ihan jäätävä, ainoastaan moottoritiellä voi ajaa niin kulutus pysyy normaaleissa lukemissa. Tulee ajoa niin paljon päivässä että kalliiks käy näillä kulutus lukemilla..
Avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Viestit: 2582
Liittynyt: 18.1.2005 23:45
Paikkakunta: Kauhava

Re: Nyt jeesiä: alakier.häviää, kulut.nousee eikä mtn vikak.

Viesti Kirjoittaja Tero Paalanen »

Halleluja2017 kirjoitti:Kaikki on katottu ja tarkisteltu. Meinaatko siis tota turbon kellon alla olevaa systeemiä mikä nousee kiinni kun käynnistää auton ? Maali läiskät laitettu turkoosi ja keltainen täplät. Sekö?
Juuri se. Ja tässä nyt samalla itse selvitit sen ettei vnt:n siivikko ole jumissa kun se vipu kerran liikkuu kun laitat auton käyntiin.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
Vastaa Viestiin