Iv golf 1,9tdi 66kw tehoasioita

Kaikki tekniikkaan liittyvä
ToniVT
Viestit: 3
Liittynyt: 14.1.2018 17:39

Iv golf 1,9tdi 66kw tehoasioita

Viesti Kirjoittaja ToniVT »

Olis tällänen -99 (365tkm ajettu) vuosimallin iv golffi 66kw 1,9tdi tekniikalla (näitä kai kahta eri versiota??) vaihteisto 5-lovinen manuaali, mulle on folkkari ihan uus tuttavuus eikä niistä oikein tietoa :roll: Mutta siis ongelmana on tämän auton normaalia heikompi suorituskyky, on ennenki näitä ajeltu niin osaa verrata.. ei oikeestaan mitään vetoja, vähän yrittää 2-3tuhannen kierroksen välis mutta sitte jotenki vaa ”tukehtuu”isommilla kierroksilla hetipian tuon 3tonnin jälkeen. Moottoritiellä kokeelin miten kulkee, vaivoin sain 130km/h kerättyä vauhtia :shock: Vikakoodeja on hiljattain luettu eikä löytyny mitään tähän viittaavaa sieltä, vain vasemmanpuolen abs anturit mitkä ny olikin tiedos jo valmiiksi. Voisko olla ilmamassamittari? Onko jossain joku sellaanen kones millä saa selville ihan piuhan kautta tällääsiä vaivoja vai pitääkö alaata vaan tutkimaan ja hutkimaan?
Loppuun vielä jotta lisätehoakin vois ajatella, mutta ei ehkä evrymodea kuitenkaan. Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen vag osaajat on tervetulleita uusia tuttavuuksia :D
Avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Viestit: 2582
Liittynyt: 18.1.2005 23:45
Paikkakunta: Kauhava

Re: Iv golf 1,9tdi 66kw tehoasioita

Viesti Kirjoittaja Tero Paalanen »

Joku osaava vcds käyttäjä tekemään ajonaikanen diagnosointi, ni sillä selvinnee mikä kulkupuolessa mättää.

Itse olen Hämeenlinnassa 22-24.1:stä joten silloin saattaas onnistua diagnosointi.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
ToniVT
Viestit: 3
Liittynyt: 14.1.2018 17:39

Re: Iv golf 1,9tdi 66kw tehoasioita

Viesti Kirjoittaja ToniVT »

Ajankohta ainakin olis hyvä. Kellonaikaa vaan kattoa sitten, voit Tero laittaa vaikka yv:llä paremmin tälläsestä toimenpiteestä infoa. Kaikkia juttuja asiaan/asioihin liityen otan avosylin vastaan. Sais ensi kulkemaan normaalisti ja kattois sitä lisätehoa sitte keväämmällä :D
ToniVT
Viestit: 3
Liittynyt: 14.1.2018 17:39

Re: Iv golf 1,9tdi 66kw tehoasioita

Viesti Kirjoittaja ToniVT »

Noniin, eli täs tapaukses nyt tällä kertaa tuon vcds avulla löytyi vika ja se on maf anturissa. Kiitos tästä avun antajalle :) nyt vaan uusi osa hommaten ja hevoset laitumelta takaasi talliin. Keväämmällä sitten haaveena niitä mahdollisia lisähevosia. :D
Vastaa Viestiin