Hälyttimestä

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Avatar
Jari P
Viestit: 409
Liittynyt: 10.6.2005 14:15
Paikkakunta: Jääli

Hälyttimestä

Viesti Kirjoittaja Jari P »

Onko tuossa -94 pasuunassa joku kikkakolmonen, miten saa hälärin päälle? Olen joskus koittanut heilutella autoa ovet lukittuina, eikä tapahtunut mitään. Eilen serkku oli saanut siitä hälärin päälle kun auto oli sillä lainassa. Oli takakonttiin ollut laittamassa lämmitysroikkaa, kun oli häläri lauennut. Ja itse olen tähän asti luullut, ettei siinä ole edes mitään hälytintä. Mukava yllätys :D

Edit. Luulisin, että on tehtaan häly, kun mitään tarrojakaan ei ole ikkunoissa.
VW Jetta 1989
Opel Zafira Elegance 2001
VW Passat Variant GT 1994 2EMyyty...
Avatar
Sami Mäkinen
VCF Member
Viestit: 3400
Liittynyt: 5.6.2006 22:46
Paikkakunta: Ulvila-City

Viesti Kirjoittaja Sami Mäkinen »

sama juttu ikäisissä kolperoissa.. tiedä kanssa mikä on... ilmeisesti ottaa vain kun luukun avaa...
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
pete78
Viestit: 134
Liittynyt: 12.12.2005 19:50
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja pete78 »

Isännällä vr:ssä kun jättää takaluukun sillai että se ei aivan mene kiinni (on kiinni muttei kokonaan pohjassa eli loksuu vähä) ja laittaa hälyn päälle ja sitten ku meet nykkimään sitä peräluukkua niin alkaa melkoinen siireenin huuto.. tuli aika vaikeasti selitettyä.... :lol: :lol: :lol:
kahe
Viestit: 231
Liittynyt: 16.9.2005 11:51
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja kahe »

Mahtaako toimia tuossa, mutta omassa testaan sillain, että etuikkuna auki, häly päälle ilman sisätutkaa (ei ole) ja sitten kiskasee konepellin auki. Johan pitäisi alkaa huutaan.
Avatar
Jari P
Viestit: 409
Liittynyt: 10.6.2005 14:15
Paikkakunta: Jääli

Viesti Kirjoittaja Jari P »

Tietäisköhän nuo pörhöllä tuon hälärin sielunelämästä tarkemmin, jos kävisi kyselemässä...
VW Jetta 1989
Opel Zafira Elegance 2001
VW Passat Variant GT 1994 2EMyyty...
makevee
Viestit: 397
Liittynyt: 19.7.2006 19:31
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja makevee »

Voisko olla samanlainen tsydeemi kuin minun kaverin 100 diudissa. Siinä on joku ihme häly (kait originelli), joka menee päälle kun laitat ovet lukkoon avaimella KULJETTAJAN ovesta. Ja jos olet lukinnut ovet kuljettajan ovesta, jossa on hälyttimen ohjausyksikkö niin ei kannata mennä aukomaan avaimilla muita luukkuja jos ne eivät ohjaa hälytintä, sillä se luukun tai oven aukaisu laukaisee hälyttimen maadoittamalla tunnistimen.
Vw T5
Avatar
Jari P
Viestit: 409
Liittynyt: 10.6.2005 14:15
Paikkakunta: Jääli

Viesti Kirjoittaja Jari P »

Tuotahan pitää koittaa, avainta tuleekin harvemmin käytettyä.
VW Jetta 1989
Opel Zafira Elegance 2001
VW Passat Variant GT 1994 2EMyyty...
Vastaa Viestiin