Kellään kokemusta, kuinka kauan nuo volkkarin vakioiskarit jaksaa madallusjousten kanssa? Entä miten muuten toimivat? Kiinnostaisi pistää aluksi pelkät jouset, ja kuluttaa vakioiskarit loppuun, kun kuitenkin jäävät vaan nurkkiin pölyttymään muuten...
Mulla on Apexin -45mm jouset vakioiskareilla. Löysältä tuntuu ainakin etupää jo 10000km:n jälkeen. Tarkoitus olis vaihtaa koko alustasarja alle tänä kesänä. Säädettävä himottais mutta...
Onkos kenelläkään kokemusta noista säädettävistä iskareista?
Miten säätö toimii? Onko kovinkin hankala homma? Vaatii vissiin iskareiden irroitusta? Eikä aurauskulmat pitäisi säätää joka kerralla uusiksi mikäli korkautta muutta?
Tämän takia löytyy eibachilta -30mm jousisarjoja, jotka on suunniteltu paremmin toimimaan orkkisiskareidenkin kanssa. Liian matalat jouset kuluttaa vaki-iskarit nopeasti loppuun, iskunvaimentimen toimiessa koko ajan ääripäässä. Toi säädettävä alusta kiinnostas itseäkin, ku ois ain riittävästi rallukkaa takataskusa..
Eibachin -30 mm Pro-Kit madalsi -40 mm ja iskarit (Koni Special) ovat lyhentämättömät. Koni Speciaaleilla ja Koni Sporteilla ainakin saa hieman jäykistettyä menoa, kun vertaa vakioiskareihin.
Voihan vakioilla ajella jonkin aikaa vaikka 20 tkm ennenkuin hankkii kunnon iskarit, mutta meno on pehmeämpää.
Edellinen omistaja oli laittanut Eibachin (?) madallussettiä, mutta vakioiskarit jäi paikalleen. Hyvin ovat ainakin toistaiseksi pelittäneet. Mielessä on kyllä käynyt, että jos jossain vaiheessa lompakko antaa myöten niin menee nuo iskaritkin vaihtoon.
Mites noi matalat jousilautaset vaikuttaa iskareiden ikään? tai jos tosiaan jonkun hillityn 30mm madallussatsin laittais niin kuolisko iskarit kuinka nopeesti tietoa kellään?
ei kai iskarit ny kovin äkkiä mene jos sen 30mm tiputtaa! mulla on 40mm jouset ollu näin äkkiä veikattuna n.1v ja iskarit ei ole ollut moksiskaan! hyvin toimii alusta viä.
Meidän iskarit ei vaan tunnu ihan kauheen hyviltä kyl nytkään, ajattelin että olisko viimeinen korsi jos viel tiputtais, ei olis uusiin iskareihin budjetissa tilaa..