Mikä ilmanputsari?

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Avatar
M.R
Viestit: 3
Liittynyt: 15.5.2004 11:49
Paikkakunta: JKL

Mikä ilmanputsari?

Viesti Kirjoittaja M.R »

Morjens! Autoni on golf tdi -00. Ajattelin kysästä sellasta asiaa, kun olen kohta vaihtamassa ilmanputsaria et kannattaako ostaa tarvikeputsari varaosaliikkeestä vai pitääkö lompsia VW:n jälleenmyyjän varaosatiskille? Olen kuullut et tdi:n maffi on kuulemma aika ronkeli noiden putsareiden suhteen. Pitääkö paikkansa? Onko kokemuksia?
Avatar
Mika Viinikka
Viestit: 1119
Liittynyt: 13.11.2003 7:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mika Viinikka »

mä melkein ostaisin ihan alkuperäis osan. pysyypä sit takuu osassa ja kait ne sit korvaa jos maffi hajoaa ja jos se johtuu putsarista. maffi on kyllä aikas heikko. mulle on jo kertaalleen vaihdettu maffi ja ny on autossa kilometrejä 140tkm. on se maffikin kummiskin yli 300e
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Avatar
MarkusK
Viestit: 645
Liittynyt: 1.12.2003 20:32
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja MarkusK »

No ei se alkuperäinenkään ilmanputsari mikään kallis ole, mutta laadukas tarvike putsari voi jopa parempikin. Tuon maffin saa nykyään vaihto-osana ja se maksaa n. 110e.
GC

Viesti Kirjoittaja GC »

Muistaakseni TM testasi joskus volkkarin ilmanputsarin ja vastaavat tarvikkeet. Alkuperäinen oli selvästi paras eikä edes kallein.
Mä laittaisin sen (ja olen joka kerta laittanut), jopa ilman TMn tukea.
Avatar
M.R
Viestit: 3
Liittynyt: 15.5.2004 11:49
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja M.R »

Jep jep. Pitääpä hilpasta maanantaina VW:n jälleenmyyjän varaosatiskille. Ettei tartte kohta laittaa tilaukseen uutta maffia. :lol:
Vastaa Viestiin