ATD koneen EGR-venttiili
ATD koneen EGR-venttiili
Eli kone on tuo ATD tyyppinen 74kW 1.9 TDI ja nyt minua kiinnostaa missä tuossa koneessa Sijaitsee EGR-venttiili ja kannattaako se "eliminoida" pois pelistä? Ja jos kannattaa, niin miten olette homman tehneet?
tuolla on jotain, ainakin sivulla 2.
http://variantuning.com/phpbb/viewtopic.php?t=215
Kuitenkin tehokkain keino on tukkia se EGR-järjestelmä kokonaan. Eli laittaa vaan sokeat laipat molempiin päihin sitä kierrätysjärjestelmää. Siis pakosarjaan ja imusarjaan.
Siellä on siis jossain sen muovisen suojan alla piilossa sellanen alipainekello, joka liikuttelee sitä venttiliä, joka päästää pakokaasua imusarjaan. Pakosarjasta lähtee pieni (aikamiehen peukalon paksuinen) putki sinne kellolle, josta se jatkaa sujuvasti imusarjaan. Ei ole vaikea löytää, kunhan ottaa sen muovisuojuksen siitä koneen päältä pois.
http://variantuning.com/phpbb/viewtopic.php?t=215
Kuitenkin tehokkain keino on tukkia se EGR-järjestelmä kokonaan. Eli laittaa vaan sokeat laipat molempiin päihin sitä kierrätysjärjestelmää. Siis pakosarjaan ja imusarjaan.
Siellä on siis jossain sen muovisen suojan alla piilossa sellanen alipainekello, joka liikuttelee sitä venttiliä, joka päästää pakokaasua imusarjaan. Pakosarjasta lähtee pieni (aikamiehen peukalon paksuinen) putki sinne kellolle, josta se jatkaa sujuvasti imusarjaan. Ei ole vaikea löytää, kunhan ottaa sen muovisuojuksen siitä koneen päältä pois.
-Hudu-
Passat 1.9 TDi -96
Passat 1.9 TDi -96