Tää taas oli tuossa veromiehessä se alkuperäinen asema mikä se nyt onkaan nimeltään. Ei siinä ollu muuta ku ne renkaiden ja alustan muutoskatsastukset. Kyllä ois kannattanu vaikka ajella vähän kauemmaskin...
Eri asemilla tuntuu olevan tulkintaeroja että kuuluuko alustan muutos isoon muutokseen vai pieneen. Itse tein pientä hintatiedustelua ennen kuin vein auton leimattavaksi, osa konttoreista halusi tuon 65e muutoksesta mutta onneksi löytyi konttoreita mitkä teke järjellisellä hinnalla (30e) noita muutoksia. Eli Lappeenrannasta voin ainakin suositella Eteläkadun K1 asemaa, siellä meni vanteet ja alusta tuolla 30 eurolla paperille.
Amideus: samalla tavalla. Edellisen auton otteeseen oli naputeltu capsi pohjassa jotain AUTOSSA ON MADALLUSSARJA ja mitat keskiöstä kaareen.
Nuoremmat inssit laittaa sarjan merkinkin, kun oikein hehkutat Eibachia tai KW:ta.
Nykyohjeiden mukaan madallus merkitään juuri noin, alustasarja ja mitat. Teksti tulee koneelta erikoisehtojen vakiotekstinä, siihen ei voi tehdä muutoksia. Aikaisemmin käytäntö oli kirjavampaa, näkyypä jopa merkintöjä 'autoon asennettu punaiset madallusjouset'.