DIY: Tee se Itse ohjeet Golf Mk4

DIY (Do it yourself) tai TSI (Tee se itse) tyyliset oppaat ja niihin liittyvä keskustelu.
Avatar
Alkaline
Viestit: 320
Liittynyt: 20.4.2008 9:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alkaline »

minulta löytyy kuvitettu opas vakionopeuden säätimen asentamiseen. Sitä saa pdf muotoisena ja pyytää voi yv:llä tai s-postilla

Lisäksi jos Tampereen alueella joku tarvii apua peräkoukun asennuksessa niin sekin onnistuu joko auttavana tai neuvovana osapuolena. Siitä ei tosin asennusohjetta löydy muutakun koukun mukana tuleva ohje.
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...

Passat variant -13 tsi dsg
Avatar
Alkaline
Viestit: 320
Liittynyt: 20.4.2008 9:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alkaline »

kirjoittaisin jos voisin, s-postilla sitä saa kun vaan pyytää. Se on monta sivua pitkä kuvineen eli ihan hyvä paletti minun mielestäni. Ne kuvat ei oiken halua liittyä tähän tai sitten en vaan osaa...
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...

Passat variant -13 tsi dsg
Tommi N
Viestit: 28
Liittynyt: 1.2.2011 18:28

Viesti Kirjoittaja Tommi N »

Olisin myös kiinnostunut siitä vakkarin asennusohjeesta. Postia voi laittaa tommi_nattila ät hotmail.com.

Ja kiitos tuosta polttimonvaihto-ohjeesta. Oonkin talven pimeät miettinyt, että pitäiskö niiden namiskoiden olla valaistut vai ei... :roll:
Golf IV -02 1.6 AVU
Avatar
Alkaline
Viestit: 320
Liittynyt: 20.4.2008 9:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alkaline »

jos nöyrimmin voisin pyytää niin öljynvaihtohomman voisi laittaa tänne myös, samoten vaihteiston öljynvaihto
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...

Passat variant -13 tsi dsg
Nipa
Viestit: 127
Liittynyt: 11.1.2010 18:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Nipa »

Niin ja vaikka sen kuinka huoltoilmoituksen saa pois kun se alkaa piippaamaan.
EX VW Golf IV Variant -00
EX VW Golf III Variant -94
EX VW Golf II
Tommi N
Viestit: 28
Liittynyt: 1.2.2011 18:28

Viesti Kirjoittaja Tommi N »

Öljynvaihto-ohjeita, tarvikelistaa jne. tarttis kyllä. Olisko jollain nopeasti heittää volkkareiden tarviketyyppejä, esim. tiiviste ja hylsyavain?
Golf IV -02 1.6 AVU
Vastaa Viestiin