Kirkkaampi pakkivalo

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Killer
Viestit: 787
Liittynyt: 12.10.2008 19:14
Paikkakunta: Qsamo

Kirkkaampi pakkivalo

Viesti Kirjoittaja Killer »

Olen jonkun aikaa etsinyt vaihtoehtoja miten saisi tuohon 3C:n paremman peruutusvalon.
Nyt sattui silmään testattava versio.
Tuolla JS-Tuning:lla näyttää olevan myynnissä ba15s 9w teholedi. Pyysin tänään päivällä vertailu kuvaa jossa toisessa valossa halogeeni ja toisessa tuo ledi. Nyt on vertailukuva tullut ja tuolta voi sen käydä katsomassa --> http://www.js-tuning.com/ ja led linkki vasemmasta reunasta

Kuva lainattu heidän sivuiltaan. Oikealla vakio 21w hehku ja vasemmalla ledi.

Kuva
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Viestit: 2582
Liittynyt: 18.1.2005 23:45
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Tero Paalanen »

^Meirän perheessä on kolmessa autossa pakkivaloina nämä.
Omakohtasta kokemusta ei oo tuollasista linssillä olevista ledeistä mitä mm. js-tuningilta saa, mut äkkiseltään vois aatella et tuo kiina versio on parempi, koska siinä valoa jaetaan heijastinpintaan eikä pelkästään suoraan taaksepäin.

Emännän 3C Passatis on tuollaset kiinaledit pakki- ja takasumuvalossa ja on kyllä aikamoinen ero normi hehkuun verrattuna.

Isän Astrassa pakkivaloissa myös nuo kiinaledit. Sen verta kirkkaat ovat et pakkivaloilla näkee melkeen paremmin kuin lyhyillä. G-Astrassahan on todella isot pakkivalojen heijastinpinnat.

Velipoijan Vivarossa on myös nuo kiinaledit pakkivaloissa. Hyvinpä silläkin näki peruutella.
Itte on vähä huono sanoa paraniko paljo, mut Mika voi varmaan itte kertoa minkälainen ero on noissa ledeissä verrattuna hehkuihin.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
Avatar
passat2,0tdi
Viestit: 26
Liittynyt: 7.3.2011 16:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja passat2,0tdi »

Mun 3C Passatissa on tämmöset peruutusvalot
Kuva

Kuva

Kuva
Passat 2,0tdi DSG
Avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Viestit: 2582
Liittynyt: 18.1.2005 23:45
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Tero Paalanen »

^Eli ilmeisesti jossain vaiheessa 3C:hen on muuttunut pakkivalokin ledeille oikeen tehtaanpaapan toimesta.
Minkäs ikänen sun Passatti on?
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
Killer
Viestit: 787
Liittynyt: 12.10.2008 19:14
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja Killer »

Voisin kyllä melkein väittää ettei oo passat2,0tdi:n takavalo ihan tehtaalta tullut tollasena. Ainakin mitä oon katellut 2009 vuotisia 3C farkkujaki. Etin nimittäin noita sisempiä valoja joissa ois ledit paikoillaan niin joutuu ostaa erikseen ledirinkulat jotka ite laittaa paikoilleen.

Ja tuohon pakkilediin palatakseni, ku kattoo pakkivaloon niin näyttää ettei siellä kovin isoa heijastinta olisi, mut saatan olla väärässäkin. Oon tilannu ton js:n ledin jo ja pitää kattoo miten sillä pärjää kunhan tulee.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Avatar
passat2,0tdi
Viestit: 26
Liittynyt: 7.3.2011 16:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja passat2,0tdi »

Killer kirjoitti:Voisin kyllä melkein väittää ettei oo passat2,0tdi:n takavalo ihan tehtaalta tullut tollasena. Ainakin mitä oon katellut 2009 vuotisia 3C farkkujaki. Etin nimittäin noita sisempiä valoja joissa ois ledit paikoillaan niin joutuu ostaa erikseen ledirinkulat jotka ite laittaa paikoilleen.

Ja tuohon pakkilediin palatakseni, kun kattoo pakkivaloon niin näyttää ettei siellä kovin isoa heijastinta olisi, mut saatan olla väärässäkin. Oon tilannut ton js:n ledin jo ja pitää kattoo miten sillä pärjää kunhan tulee.
Ei ole kyllä ​​tullut tehtaalta on jälkikäteen tehty auto on muuten vuoden 2006 versio.
Passat 2,0tdi DSG
Juonio
Viestit: 27
Liittynyt: 21.11.2011 14:20

Viesti Kirjoittaja Juonio »

Satelite
Viestit: 625
Liittynyt: 8.12.2008 16:41
Paikkakunta: Muurame
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Satelite »

passat2,0tdi kirjoitti:Mun 3C Passatisa on tämmuset perutusvalot
*kuvat otettu lainauksesta pois by:satelite*
Mistä tollasia saa... jos jollakulla tutulla olisi moiselle tarvetta niin voisi vinkata että tollasiakin saa mutta mistä?
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Killer
Viestit: 787
Liittynyt: 12.10.2008 19:14
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja Killer »

Mulla oma on 2007 mallia mutta 2006 otettu käyttöön ja aivan perus hehkulla pakkivalo. Ettei vaan joku edellinen omistaja vähän modifioinu noita valoja.

Voisitko ottaa noiden sisempien takavalojen tuotenumerot niistä niin voisin hommata itellekki?
Onko myös sumuvalo toteutettu tuollalailla ledeillä? Palaako tuo ulompi punainen rengas kans parkkivalojen kanssa?
Ja muutenki saisko noista parempia kuvia missä autossa kiinni.
Olen nimittäin etsinyt tuollaisia sisempiä valoja joissa nuo ulommat ledirenkaat palaisi kanssa.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Avatar
passat2,0tdi
Viestit: 26
Liittynyt: 7.3.2011 16:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja passat2,0tdi »

Killer kirjoitti:Mulla oma on 2007 mallia mutta 2006 otettu käyttöön ja aivan perus hehkulla pakkivalo. Ettei vaan joku edellinen omistaja vähän modifioinu noita valoja.

Voisitko ottaa noiden sisempien takavalojen tuotenumerot niistä niin voisin hommata itellekki?
Onko myös sumuvalo toteutettu tuollalailla ledeillä? Palaako tuo ulompi punainen rengas kans parkkivalojen kanssa?
Ja muutenki saisko noista parempia kuvia missä autossa kiinni.
Olen nimittäin etsinyt tuollaisia sisempiä valoja joissa nuo ulommat ledirenkaat palaisi kanssa.
Niitä ei löydä mistään vaan täytyy itse tehdä, mä tilasin Virosta yhdeltä tutulta tuningfirmasta. Panin omaan sisäiset takavalot sinne ja ajoin pari viikkoa ilman niitä.

Kuva
Kuva
Kuva

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ssat-Tails
Viimeksi muokannut passat2,0tdi, 13.12.2011 13:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Passat 2,0tdi DSG
Killer
Viestit: 787
Liittynyt: 12.10.2008 19:14
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja Killer »

Paljonko makso muutos ja rahti?
Kuinka kirkas tuo pakkivalo? Onko vertailukuvaa jossa vieressä ois vakiovalo?
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Viestit: 2582
Liittynyt: 18.1.2005 23:45
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Tero Paalanen »

Killer kirjoitti:Oon tilannu ton js:n ledin jo ja pitää kattoo miten sillä pärjää kunhan tulee.
Kannattaa muuten ottaa Vcds:llä pakkivalolta polttimodiagnostiikka pois.
Ainakin nuo emännän autossa olevat kiinaledit välkähti pari kertaa aina kun laittoo virrat päälle, eli silloin kun diagnostiikka tarkastaa polttimon eheyden.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
Avatar
Dubsonic
VCF Member
Viestit: 569
Liittynyt: 6.9.2009 22:39
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Dubsonic »

Asiaa liipaten saakohan G4:sta tuon jarruvalojen vikadiagnostiikan kytkettyä pois. Jos laittaa ledipolttimon jarruvaloksi tai on polttimo rikki niin syttyy moottorin vikavalo ja vakkari ei toimi.
Kesäpirssi GIV -05 ATD
Killer
Viestit: 787
Liittynyt: 12.10.2008 19:14
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja Killer »

passat2.0tdi --> Miten olet ottanut pois käytöstä tuosta ulommista valoista nuo sisemmät?
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Killer
Viestit: 787
Liittynyt: 12.10.2008 19:14
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja Killer »

Nokia E7:n kameralla otettu kuva jossa käytössä tuo 9w ledi pakkivalossa. Ei oikein saa todellista käsitystä tuosta valotehosta ku niin huono kamera.

Kuva
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Avatar
passat2,0tdi
Viestit: 26
Liittynyt: 7.3.2011 16:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja passat2,0tdi »

Killer kirjoitti:passat2.0tdi --> Miten olet ottanut pois käytöstä tuosta ulommista valoista nuo sisemmät?
Olen molemmista niin sisä- kuin ulkovaloista koodannut Vag-comiga ohjelmalla ylimääräiset valot pois. (Anteeksi, en osaa vielä niin hyvin kirjoittaa suomeksi)
Passat 2,0tdi DSG
Avatar
ToniVW
Viestit: 70
Liittynyt: 15.6.2011 18:12
Paikkakunta: Kontiolahti, P-Karjala

Viesti Kirjoittaja ToniVW »

Itse vaihdoin omaan pasuunaan LED polttimot pakkivaloille, edelliset Halogenit oli todella tehottomat.
Nyt näkee jopa pakittaa, ilman että sumaria tarvitsee kaveriksi.

Polttimot ostin Motonetistä, päälle 20€ maksoi kpl, ja 2kpl tuli ostettua.
KEG
Viestit: 16
Liittynyt: 13.12.2011 12:41
Paikkakunta: Kaarina

Viesti Kirjoittaja KEG »

Tero Paalanen kirjoitti:Kannattaa muuten ottaa Vcds:llä pakkivalolta polttimodiagnostiikka pois.
Ainakin nuo emännän autossa olevat kiinaledit välkähti pari kertaa aina kun laittoo virrat päälle, eli silloin kun diagnostiikka tarkastaa polttimon eheyden.
Mistäs kohtaa VCDS:stä tuon löytää jos vaikka itsekin poistaisi parkkivalon diagnostiikan?
Ei se vilkunta suoranaisesti häiritse, mutta jos sen saa pois päältä niin voisihan sellasen modauksen kyllä tehdä.
Avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Viestit: 2582
Liittynyt: 18.1.2005 23:45
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Tero Paalanen »

^Control module 09-Cent.Elect.
Sieltä sitten coding puolelle ja long coding-helpperin avulla otat rastin pois lamppua vastaavasta ruudusta.
Esim. Cold diagnostic reverse light tjsp.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
KEG
Viestit: 16
Liittynyt: 13.12.2011 12:41
Paikkakunta: Kaarina

Viesti Kirjoittaja KEG »

Kiitokset!
Sieltähän se löytyi, Byte 18, Bit 6 (Back-Up light) ja loppui vilkunta.
Passat Variant 2.0 TDI, -05, 103kW, BKP
Audi TT (8N) 1.8T, -98
Kawasaki ZZR-1200, -04 & BWM K100, -83
Vastaa Viestiin