Passat 3B ikkunalistasta

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
baku
Viestit: 8
Liittynyt: 9.8.2012 3:44
Paikkakunta: Jyväskylä

Passat 3B ikkunalistasta

Viesti Kirjoittaja baku »

Morjens,

Alkanut irtoamaan -98vm 3B Pasuunasta kuskinpuoleisen oven ikkunan ulkopuolella oleva alalista/tiiviste. Koittanut kovasti tässä googletella mutta ei ole osunut kohdalle mistä saisi tilattua, olisiko vinkkejä? Romikseltahan noita kannattaisi myös katsastaa.

Tiiviste on siis "ruostunut" aikalailla koko matkaltaan kuvaa ei tähän hätään ole, huomenna semmosen voisin näppäillä. Saapi siirrellä toiselle osastolle jos ei tänne tämä aihe sovi :)
Passat Variant 3B -98 1.8 ADR
Satelite
Viestit: 625
Liittynyt: 8.12.2008 16:41
Paikkakunta: Muurame
Viesti:

Re: Passat 3B ikkunalistasta

Viesti Kirjoittaja Satelite »

Omaan olen noi tiivisteet vaihtanu... ovipahvi irti jonka jälkeen peili irti... (pultti taitaa olla ovidiskantin alla) ja sitten lista lähteekin irti kun nitkuttelee listaa ylöspäin eli on ihan vaan painamalla kiinni. Itse hommasin ihan volkkarilta uudet...
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
baku
Viestit: 8
Liittynyt: 9.8.2012 3:44
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Passat 3B ikkunalistasta

Viesti Kirjoittaja baku »

Satelite kirjoitti:Omaan olen noi tiivisteet vaihtanu... ovipahvi irti jonka jälkeen peili irti... (pultti taitaa olla ovidiskantin alla) ja sitten lista lähteekin irti kun nitkuttelee listaa ylöspäin eli on ihan vaan painamalla kiinni. Itse hommasin ihan volkkarilta uudet...
Pitääpä käydä huomenna pyörimässä marmorit läpi josko löytyisi.

Kiitoksia nopeasta vastauksesta :buttrock
Passat Variant 3B -98 1.8 ADR
baku
Viestit: 8
Liittynyt: 9.8.2012 3:44
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Passat 3B ikkunalistasta

Viesti Kirjoittaja baku »

Jyväskylän volkkari myymälästä olisi maksanu n. 78e kyseinen tiiviste. Enpä tilannut vielä.
Mitään ehdotuksia mistä muualta tuota kannattaisi lähteä hakemaan uutena? Jos ei muuta niin pitäneen kysellä romiksilta..
Passat Variant 3B -98 1.8 ADR
Monkelo
Viestit: 578
Liittynyt: 15.7.2011 21:27
Paikkakunta: Naantali

Re: Passat 3B ikkunalistasta

Viesti Kirjoittaja Monkelo »

Jos osanumero tiedossa, niin slammit, merteil, speedautoteile tai joku muu nettikauppa..
Ja sitten ebay.. :)
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
baku
Viestit: 8
Liittynyt: 9.8.2012 3:44
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Passat 3B ikkunalistasta

Viesti Kirjoittaja baku »

Monkelo kirjoitti:Jos osanumero tiedossa, niin slammit, merteil, speedautoteile tai joku muu nettikauppa..
Ja sitten ebay.. :)
Ebay ei tuottanut tulosta. Osanumeroa ei kyllä ole mutta pitänee kysellä noista muista vaihtoehdoista.
Passat Variant 3B -98 1.8 ADR
Vastaa Viestiin