Jyväskylän seudulta halpaa maalaria? Ovi taas ruosteessa

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Satelite
Viestit: 625
Liittynyt: 8.12.2008 16:41
Paikkakunta: Muurame
Viesti:

Jyväskylän seudulta halpaa maalaria? Ovi taas ruosteessa

Viesti Kirjoittaja Satelite »

Oon jo 2 kertaa maalannu kuskinoven keskilistan alta ja nyt sit huomasin et viime kesän jälkeen kuskin oven listan alle takareunaan oli ilmestyny halkeamia ja kunnollahan se oli alta ruosteessa :cry: Nyt alkaa olemaan poissuljettu vaihtoehto tuo että itse maalais kun ei kestävää saa aikaiseksi. Muut kohdat on kyl pysyny kondikses mitä oon maalaillu mutta tuo oven takareuna on tullut ikuisuusongelmaksi. Pitäis takaluukun kahvamuovin kohdalta maalata myös kun se perinteinen hankauskohta on ruennut kukkimaan (muovin reuna ilmeisesti hangannut muovin puhki.)

Elikkäs mitä foorumiporukka suosittelee? Noin vanhaan ja paljon ajettuun ei tartte olla näyttelykuntoista pintaa mut kun sais listan paikalleen ilman että alkais taas ruostumaan. Joku paikka siis ois hakusessa jolla vois käydä maalauttamassa Jyväskylän seudulla (työttömälle ystävällisin hinnoin... edes lähelle sitä)

Toinen vaihtoehto vois olla se että romikselta käytetty ovi joka ois ruostevapaa ja suht siistissä kunnossa. Ongelmana vaan on tuo harvinaisempi Black Magic väri.

Ehdotuksia ja ideoita kaivataan. Saa myös tarjota kuskin ovea jos jollakulla ois tuolla värillä. Autona sigun passat.

Auttakee :cry:
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"