Ovipahvien heijastimien tilalle valot passat 2011

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Mareje
Viestit: 4
Liittynyt: 10.1.2013 19:37

Ovipahvien heijastimien tilalle valot passat 2011

Viesti Kirjoittaja Mareje »

Terve.
Vanhassa 3bg 03 passatissa oli kaikissa ovissa valot alareunassa ja nyky kulkineessa 2011 passat on heijastimet.
Löysin netistä hienon ledisarjan joka valaisee punaisena sivulle ja maahan kirkkaana. Marmorilta ei valmista sarjaa saa,kun laakkoselta sitä tiedustelin. Osaako kukaan vinkata mistä löytyisi ohjetta mihin piuhat tökätään kiinni,muuten on simppeli asennus,voi asentaa myös diy oli ohjeessa.
ramikohan
Viestit: 1
Liittynyt: 12.6.2013 22:38

Re: Ovipahvien heijastimien tilalle valot passat 2011

Viesti Kirjoittaja ramikohan »

Hei !

Minulla olisi samanlainen tarve VW Golf Variant Highline VI:seen. Vaikka siinä onkin sivupeilessä lähestymisvalot, niin silti ovea avattaessa kynnyksen seutu jää pimeäksi.
Minulla myös aikaisemmassa Passatissani oli nuo kynnysvalot ovissa, ja jäin kaipaamaan niitä. 8)
Slantsix
Viestit: 9
Liittynyt: 18.1.2008 22:34

Re: Ovipahvien heijastimien tilalle valot passat 2011

Viesti Kirjoittaja Slantsix »

Mareje kirjoitti:Löysin netistä hienon ledisarjan joka valaisee punaisena sivulle ja maahan kirkkaana. .
Minkälainen sarja oli kyseessä? Merkki, malli, linkkiä? Pitäs G3 tehdä tollaset kanssa.
-97 Golf Variant CL 1.9TD, -95 Golf Variant VR6 Syncro
Mareje
Viestit: 4
Liittynyt: 10.1.2013 19:37

Re: Ovipahvien heijastimien tilalle valot passat 2011

Viesti Kirjoittaja Mareje »

Slantsix kirjoitti:
Mareje kirjoitti:Löysin netistä hienon ledisarjan joka valaisee punaisena sivulle ja maahan kirkkaana. .
Minkälainen sarja oli kyseessä? Merkki, malli, linkkiä? Pitäs G3 tehdä tollaset kanssa.
Moi !

Sorry kesti vastaus hieman pitkään. Ebaysta tilasin ledimodulit mutta saa myös myös suomalaisista verkkokaupoista tässä linkki : http://viewitem.eim.ebay.fi/2x-Super-Br ... 51053/item" onclick="window.open(this.href);return false;
Mareje
Viestit: 4
Liittynyt: 10.1.2013 19:37

Re: Ovipahvien heijastimien tilalle valot passat 2011

Viesti Kirjoittaja Mareje »

Morjens !

No niin ledit tuli syksyllä asennettua ja vihdoin sain tännekkin kuvaa :)
Kuva
RKoivisto
Viestit: 3
Liittynyt: 14.11.2013 19:09

Re: Ovipahvien heijastimien tilalle valot passat 2011

Viesti Kirjoittaja RKoivisto »

Hienoilta näyttää..! Itselläni on golf 6 variant -09 ja halajan myös oviin valaistusta. Olen ollut aikeissa
ostaa 12v Led- nauhaa, piuhat sisävaloihin... Nauhan saa tukevasti kiinni vaikka araldiitilla.. Haluaisin tietää mistä ihmeestä voisin tiedustella coolimpia takavaloja kärryyni. Jos ja kun sen tiedätte. Olisin yhtä hymyä jos tuon minulle julki virkkaisitte! Ugh, käk on kukkunt.. :D
GOLF 6 1.4 TSI -09
Vastaa Viestiin