Keskustelua alustasarjoista/madallusjousista

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Killer
Viestit: 787
Liittynyt: 12.10.2008 19:14
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja Killer »

Ite taas olen eri mieltä tuosta mukavuudesta sillä se on juurikin mukavuusalusta! Jäykkyyttä sais ehkä olla pikkasen lisää. Keulan saa todella matalaksi mutta perää ei oikein, mulla edessä 18" vanteilla maavaraa 75mm ja iskareissa kierrettä jäljellä 40mm. Takana säätökiekot aivan kiinni ja autossa etukeno jonkinlainen, poistamalla säätökiekot saat tippumaan vielä joku 20mm. Kaarivälit 320mm ympäriinsä jos en väärin muista.

Pasi 75: toi 299€ on aika kallis ku ite tilasin saksasta posteineen ton Racelandin 185€ :D

Tuossa kuva:
Kuva

Golffissa vastaava alusta voi olla jäykkä jos on vain tehty iskareihin eri kiinnitykset ku autoissa kuitenki painoeroa jonkin verran.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

Tuli hyvä tarjous tosta Eibachin säädettävästä että semmonen lähtee heti tilaukseen, kunhan nyt vaan tulis se duunin tulospalkkio tilille prkl :D
En tiennytkään et ne käyttää samoja tolppia kun KW tossa sarjassa.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Avatar
Pia
VCF Member
Viestit: 2910
Liittynyt: 2.8.2006 20:19
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Pia »

Näillä pakkasilla (tänä aamuna -33°C) huomaa JOMin coiloverien halvan hinnan... Pientä pomputusta koko ajan, teräviä mut ei kuitenkaan kivireki. Puolen tunnin ajon aikana käytös ei muuttunu yhtään eli öljyn notkistuminen kestää aika kauan.

Toivelistalla:
KW variante 2 tai 3 :roll:

Jos vaikka pukki vielä kuulis mun toiveen...
Uncle Hank Fan Club

VinkuWaunu -06 1.9 TDI Trendline BKC Mikä viheltäen tulee, se vinkuen menee.
Avatar
Juhizz
Viestit: 1218
Liittynyt: 16.11.2009 22:39
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Juhizz »

Kw:ssa en kyllä huomattavaa eroa tunne vaikka keli muuttuu.
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Bilsteinin iskarit oli tänä aamupäivällä -23 asteessa selkeesti jämäkämmät kun mitä nollakeleillä. Ei mikään tönkkö, mutta ihan selkeä tiukentuminen tapahtuu. Vaikea uskoa ettei kovalla pakkasella tapahtuisi jämäköitymistä millä tahansa alustalla, öljyä siellä kuitenkin on kaikissa ja se jäykistyy kylmällä. Tietysti jos ne virtauskanavat kasvaisi tai shimmaukset pehmenis kylmässä myös, mutta ei taida... :?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

Kelläs täällä oli V-maxx alustaa auton alla? Kyselisin et pitääkö toi tehtaan lupaama madallus paikkaansa? Eli vain 50-55mm :shock: meinasin jos diudiin laittais kyseisen alustan. Pelottaa vaan et jääkö liian korkeeksi vaikka säätäis tappiin.

http://slamit.net/product/7480/v-maxx-coilover-a6-4b
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Viestit: 2582
Liittynyt: 18.1.2005 23:45
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Tero Paalanen »

Yleensä tuo madallus on ilmoitettu sille määrälle johon on tuv-hyväksyntä.
Luulis jotta tuo alemmaksikin menee, ehkä jopa reilustikkin.
Yleensähän nuo pilipali-setit menee paljonki alemmas ku mitä on ilmoitettu.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

Jeps. Pakko laittaa tommonen pilipali alusta alle kun meni rahat noihin vanteisiin. Ja vanhat iskarit vetelee viimisiä. On kuiteski 2 vuoden takuu, ja toi hinta ei kyllä ole paha. Toivotaan et on kuitenki tota säätövaraa alaspäin. Enkä haluu laittaa hirveitä summia tohon autoon ku kuiteski lähtee vaihtoon kohtpuolin :D
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

Eihän ne tee kuulemma quattroon alustaa!! Mikä "halpis"merkki tekis nelikkoon noita alustoja? Ta-techniksin löysin mut sekin oli 716e. Tekeekö JOM nelikko autoihin satsia?
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Avatar
Antti Hartikainen
Viestit: 135
Liittynyt: 9.10.2007 1:56
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Antti Hartikainen »

Osku.T kirjoitti:No onse perkele. Eihän ne tee kuulemma quattroon alustaa!! Mikä "halpis"merkki tekis nelikkoon noita alustoja? Ta-techniksin löysin mut sekin oli 716e. Tekeekö JOM nelikko autoihin satsia?
Epäilen vahvasti ettei löydy ainakaan merkittävästi halvemmalla.
Olen ollut siinä käsityksessä että JOM/TA/Raceland on kaikki samaa kauraa?
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

Sitä se miekin olen muistellut et samaa paskaa mut erissä paketissa :D
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
vilperj
Viestit: 15
Liittynyt: 27.2.2011 11:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vilperj »

Kertokaapas vaihtoehtoja alustasarja -valinnasta -04 variant passattiin. Edullinen ja vähän jäykempi setti ois hakusessa kuin miltä esim. JOMi kuulostaa.

V-MAXXia olen harkinnut <- löytyykö tästä kokemuksia keltään :o

Hinta olisi ainakin ihan miellyttävä slamit.netistä :)
Eat - Sleep - VAG
Basu
VCF Member
Viestit: 1458
Liittynyt: 20.10.2005 9:39
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Basu »

vilperj kirjoitti:Kertokaapas vaihtoehtoja alustasarja -valinnasta -04 variant passattiin.
Millä koneella ja etu vai neliveto?
VW Golf VI Comfortline Plus 1.2 TSI CBZB 2012 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
vilperj
Viestit: 15
Liittynyt: 27.2.2011 11:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vilperj »

1.9 TDi (PwD) ja etuveto.
Eat - Sleep - VAG
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Jom. V-MAXX, ym. 300e sarjat on kaikki samaa tavaraa eri paketissa noin yleistäen. Sit siinä 500-700e saa jo jotain tekeviä alustoja kuten FK Highsport. 1000e on sit KW1, Eibachin Prostreet yms. Siitä ylöspäin on sit säätöjä joka suuntaan :) Eli budjetista riippuen..

http://slamit.net/category/671/alustasarjat

Tossa jotain vaihtoehtoja, ei välttämättä halvin paikka, mutta esimerkkinä.
vilperj
Viestit: 15
Liittynyt: 27.2.2011 11:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vilperj »

Yeah! täytyy tässä kevään korvalla investoida :)

Mielessä on käynyt jo pelkät madallusjousetkin. Mutta silti säädettävä olisi mieluisin :)

Eli ilmeisesti esim. V-MAXXin alustasarjasta ei paljoa hyviä puolia löydy paitsi ehkä tuo hinta?
Eat - Sleep - VAG
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Ei oo omakohtaista kokemusta mut uskosin että kyllä se kuluneet vakiokamat voittaa, ja säätövaraa riittää alaspäin vähintään tarpeeks :) Itellä on FK:n Silverline ja ollu tyytyväinen, taitaa olla vähän jämäkämpi kun JOM yms. Foorumin kautta vielä löysin edullisesti :wink:
Patu
Viestit: 375
Liittynyt: 25.8.2008 10:20
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Patu »

Nyt on ollut noin pari viikkoa Skodan alla KW Street comfort korkeus säädettävä sarja jossa myös paluuvaimennuksen säädöt. Tolpat tuossa sarjassa on rosteria.

Ensituntumalta sarja on paljon mukavempi ajossa kuin KW1 koska säätö skaala on pehmeämpi ja laajempi kuin KW1:sessa. Varmaan tuo street comfort on radalla huonompi kuin KW1 mutta kun ei koskaan radalla tule ajettua.

Ensialkuun mietin että uskaltaako tuota ostaa kun korkeus säätö tuossa sarjassa on -20.mm-40.mm mutta nyt todellisuudessa säätövara on paljon isompi että kyllä tuollakin sarjalla auton tonttiin saa. Toki KW1:sessa sai vielä alemmas mutta kun siinäkään ei koskaan pystynyt kaikkia tiputuksia säätämään niin että autolla olis vielä pystynyt ajamaan.

Suosittelen tuota sarjaa kyllä varauksetta...vielä on kuitenkin kuorman kantokyky testaamatta.
Se vaan nyt on tyhmää ajaa hiljaa.
Patu
Viestit: 375
Liittynyt: 25.8.2008 10:20
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Patu »

Sen verran vielä että tuo oli itseasiassa halvempi kuin vastaava KW1 rosteritolpilla.
Se vaan nyt on tyhmää ajaa hiljaa.
vilperj
Viestit: 15
Liittynyt: 27.2.2011 11:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vilperj »

Noniin !

Nyt rupee sit alustakuume nousemaan sen verran korkealle että pitää pikkuhiljaa jotain ruveta tekemään asialle :D

Löysin nettiä selaillessa muutamia vaihtoehtoja ja niinpä nyt kyselen foorumilaisilta, josko jollain olisi kokemuksia kyseisistä alustasarjoista :o

Muutamat vaihtoehdot:

http://kauppa.completos.fi/PublishedSer ... =6115091LW

http://slamit.net/product/5971/fk-highs ... nt-etuveto

Tai kiinteällä madalluksella oleva sarja:

http://slamit.net/product/6026/hr-cup-k ... -1997-2004

Tässä siis muutama vaihtoehto :o Hintaluokka tosiaan saisi olla tuo 500-800 eugenia.
Eat - Sleep - VAG
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Mulla olis Lowtec G9.2 tuolla myyntiosastolla... ;)

H&R ei ole tullu kokeiltua, mutta semmonen mielikuva on että se on laatua. FK coilit oli omassa Passatissakin alla, turhan matalalle jäi omaan käyttöön joten myin pois, muuten hyvä alusta oli kyllä se.
Nykyään alla on Eibach -30mm + Bilstein iskarit -paketti. Alkuperäistä sporttialustaa vähän jämäkämpi mutta arkiajoon vielä ihan loistavasti toimiva. Radalle olisi kyllä jo liian pehmeä, ja korkea. :)
Jos olisi intoa harrastaa ja vähän ekstrarahaa niin voisi vielä vaihtaa jouset vähän enempi (eli -40mm) madaltaviin, siinä vaan on aina se riski korin asennon kanssa, pysyykö vaaterissa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
vilperj
Viestit: 15
Liittynyt: 27.2.2011 11:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vilperj »

Joo taisinkin vilkaista myyntiosastolta sen sun ilmotuksen :) Minkälainen Lowtech oli?
Eat - Sleep - VAG
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Kyl se ihan alustan virkaa hoiti, mutta jäi kokemukset vähän lyhyen puolelle ton iskariprobleeman takia. Eikä nyt tule enää laitettua kun toi nykynen setti on niin sopiva käyttöautoon.
Jämäkkä se ainakin on, takajousi sais vähän kantavampi olla jos peräkärriä hinaa ja kontissa on tavaraa kanssa.
Siitähän kohtuuhintaan saisit alustan, Eibachin pro-kit jousisatsi on kalliimpi uutena :)
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
vilperj
Viestit: 15
Liittynyt: 27.2.2011 11:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vilperj »

Nyt kävin kysäsemässä yhdestä liikkeestä niiden vaihtoehtoja ja ehdottivat konin sport kittiä -40mm (kiinteällä madalluksella oleva sarja sis. iskarit ja jouset) tai ihan eibachin -30mm jousia.

Eibach asennettuna ja suuntauksineen 500€
Koni asennettuna ja suuntauksineen 750€

Konista kenelläkään kokemusta? :O
Eat - Sleep - VAG
Patu
Viestit: 375
Liittynyt: 25.8.2008 10:20
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Patu »

Kyllähän nuo Koni ja Eibach molemmat on hyviä merkkejä mutta kannattaako 700€ laittaa kiinteellä madalluksella olevaan sarjaan jos em.kW 1:sen saa 990€ hintaan?
Se vaan nyt on tyhmää ajaa hiljaa.
Butcher
Viestit: 12
Liittynyt: 2.9.2009 16:07

Viesti Kirjoittaja Butcher »

vilperj kirjoitti:Noniin !

Nyt rupee sit alustakuume nousemaan sen verran korkealle että pitää pikkuhiljaa jotain ruveta tekemään asialle :D

Löysin nettiä selaillessa muutamia vaihtoehtoja ja niinpä nyt kyselen foorumilaisilta, josko jollain olisi kokemuksia kyseisistä alustasarjoista :o

Muutamat vaihtoehdot:

http://kauppa.completos.fi/PublishedSer ... =6115091LW

http://slamit.net/product/5971/fk-highs ... nt-etuveto

Tai kiinteällä madalluksella oleva sarja:

http://slamit.net/product/6026/hr-cup-k ... -1997-2004

Tässä siis muutama vaihtoehto :o Hintaluokka tosiaan saisi olla tuo 500-800 eugenia.
Viime syksynä tuli ruuvattua passatin alle tuo H&R Cup Kit. Toimiva ja mukava paketti ajella, progressiiviset jouset joten ei pintakova. Madallus on mitä luvataan ja keulatolpissa on portaallinen korkeussäätö akselimassan mukaan eri malleille. Madallus on balansissa ja sopivasti ainakin omaan makuun tontissa, että jonkinlainen maavara kuitenkin on ajella suht koht normaalisti.
Passat Variant 1.8 Trendline -00
Avatar
bueno
Viestit: 92
Liittynyt: 14.9.2009 22:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja bueno »

Onko tietoa KW1:n alustasarjasta, että onko nelivedolle tarkoitetussa mallissa jotain eroa etuvetoisen malliin? Onko kiinnitykset samanlaiset? Eli voiko nelivetoselle tarkoitetun alustasarjan asentaa etuvetoiseen?
Passat Variant -04 1.8t
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Etupään voi, takana on ihan eri ripustustsydeemit eli takaiskarit ja -jouset ei sovi. Olikos nelikossa multilink ja etuvetosessa taka-akselina on yhdystukiakselisto.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
Mikko.P
VCF Member
Viestit: 443
Liittynyt: 4.7.2010 20:31
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Mikko.P »

AjH kirjoitti:Etupään voi, takana on ihan eri ripustustsydeemit eli takaiskarit ja -jouset ei sovi. Olikos nelikossa multilink ja etuvetosessa taka-akselina on yhdystukiakselisto.
Jousi on pirun lähellä nivelpistettä, eli jousi on kyllä lyhyempi kuin etuvetoisessa. Iskarin asento on n.45 asteen kulmassa, kun taas etuvetoisessa on suurinpiirtein suorassa... Turha varmaan alkaa kokeilee, kun ei ihan ilmaista testailua kyllä ole... :roll:
pasi75
Viestit: 55
Liittynyt: 26.8.2009 0:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja pasi75 »

Nytten kun on renkaat ja vanteet hommattu niin seuraavaksi olisi hakusessa säädettävää alustasarjaa, olen katellu muutamia halpis vaihtoehtoja ja tarvittaisiin apuja valintaan, jos jollain on kokemuksia kyseisistä sarjoista vaisi kertoa mielipiteensä

VW Passat 3B / 3BG Variant, FK Street korkeussäädettävä alustasarja
V-MAXX Coilover
VW Passat 3B / 3BG, JOM Coilover korkeussäädettävä alustasarja
Passat variant 1.8 vm 97
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

Audiin tulee Eibachin pro street s coilit. Hintakin ihan kohtuullinen 990e ovelle tuotuna.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Joona
Viestit: 248
Liittynyt: 21.8.2005 22:09

Viesti Kirjoittaja Joona »

Kellään kokemusta H&R Cup Kit -35 mm-sarjoista? Nyt käytössä on Eibach Pro-kit jouset ja Bilsteinin iskarit, joista pitäisi nuo iskarit uusia kohtapuolin.
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI PD quattro
Audi A4 B6 2.0
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Kun ootte muutoskatsastanu säädettävän alustasarjan, lukeeko siitä mitä otteessa? Omassa lukee vaan että asennettu alustasarja, kaarimitat plaplaplaa.

Lähinnä sillä kun en oo tota säädettävää muutoskatsastanu, ja katsuri sano ettei oo väliä mikä kaarimitta siellä otteessa lukee kun on säädettävä, kun kysyin haittaako jos on laskettu/nostettu. Vanha kiinteä sarja on muutoskatsastettu, ja nyt yritän välttää auton nostoa enempää katsastukseen..
Patu
Viestit: 375
Liittynyt: 25.8.2008 10:20
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Patu »

Moi,

Aina on lukenut vaan että autoon asennettu alustasarja ja sitten ne kaarimitat, ei mitään mainintaa säädettävästä sarjasta. Mutta kirjaahan ne sen alustasarjan TUV-numeron ja mallin sinne tietokoneelle vaikka otteessa ei niitä luekaan.

Uskoisin niin että jos olet tiputtanut autoa enemmän kuin sen mitä otteessa lukee ja kunhan se pysyy sallitun rajoissa (eli minimi maavara 8.cm) niin katsuri voi korkeintaan kysyä uusia rengas kulmien raportteja.
Se vaan nyt on tyhmää ajaa hiljaa.
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Riippuu tekstin sisältö ilmeisesti leimamiehestäkin, tosin tuntuu yleistyneen toi "Asennettu alustasarja" -teksti. Fiatissa lukee otteessa oikein jousien tunnistetiedotkin.
Koneella lukevia tietoja en ole koskaan edes kysellyt. Tuskin leimamies noita yleensä alkaa syynäämään ellei ole ihan ilmeistä että jotain on muuttunut.
Ja jos muutoksia huomataan niin katsurihan vaatii muutoskatsastuksen asiaankuuluvilla todistuksilla. Eihän siinä sen kummepaa liene. :)
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Moksu
Viestit: 21
Liittynyt: 29.1.2011 9:58

Viesti Kirjoittaja Moksu »

Päivää taloon! Semmonen ongelma päällänsä että pitäis saada tuohon JOM:in korkeussäädettävään sarjaan lyhyemmät jouset taakse :D onko kellään kokemusta että mistä sarjasta vois saada lyhyemmät jouset? Ku nuita ei oikein pysty laikata ku ovat niin typerän malliset! :@

Kyseessä siis 3B passatti
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Katselemalla että mihin sarjaan luvataan suurin madallus taakse, tuskin muuten kovin helposti löytyy.
Säätöpalikat kun jättää pois niin vähän saa alaspäin, ja ne kumilärpät sieltä jousien alta jos ne siellä on vielä.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

Huomenna menee eipalli street-s alle. Mukavaa.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Tero Tanninen
Viestit: 284
Liittynyt: 30.5.2007 19:42
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Tero Tanninen »

Onko jollain kokeuksia tästä sarjasta?
http://www.mdcomprex.fi/store/product_i ... cts_id=848

Olis sopivan hintanen.
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

Sain eipakin alle. Kuva tulee myöhemmin.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
osoners
Viestit: 1447
Liittynyt: 30.1.2011 21:46
Paikkakunta: Veikkola (Kirkkonummi)

Viesti Kirjoittaja osoners »

Nopee kysymys ennenkuin alan asentelee juuri postissa tullutta alustasarjaa... Vanhassa golffissani piti asentaa väljemmin muotoiltu kallistuksenvakaaja jos laskee enemmäin kuin -40mm. Mites ton pasuunan kanssa menee? Ottaako joku kiinni kun ruvetaan ruuvaamaan alemmaksi?
Kaarimankeli lainaksi? Nouto Veikkolasta. Viestiä yv:llä jos tarvetta.

Passat 3bg Variant
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Ei ota, muu kun pohja :) Golffissa erilainen alustarakenne.
osoners
Viestit: 1447
Liittynyt: 30.1.2011 21:46
Paikkakunta: Veikkola (Kirkkonummi)

Viesti Kirjoittaja osoners »

Sami Jalonen kirjoitti:Ei ota, muu kun pohja :) Golffissa erilainen alustarakenne.
Hyvä. Kiitos. Joo se pohjapanssari oli hankintalistalla, niinkuin tuolla oli aikasemmin puhetta.
Kaarimankeli lainaksi? Nouto Veikkolasta. Viestiä yv:llä jos tarvetta.

Passat 3bg Variant
utobictune
Viestit: 14
Liittynyt: 13.3.2011 19:26

Viesti Kirjoittaja utobictune »

Noista mihin luvataan suurin madallus keskusteluista, ni kun on ostanut säädettävän eikä laske tarpeeksi niin lyhyemmät kynäjouset vaihtamalla saa lisämadallusta jos säätö ei riitä, samalla voi sit vaikka vaihtaa jäykempään joka ei tosin ole kovin turvallista. Aika alas pohjan kyl saa varmaan kaikilla sarjoilla eikä ne akseleiden rakenteetkaan ihan loputtomasti liiku.

Kw1 basic + kuparivaseliinia kierteisiin on oma valinta kun lähden tilailemaan nelos golfiin. Löytyy ainakin oikea korkeus ja jouset lienee takanakin hyvin kantavat? Vaihtotarve lienee akuutti kun auto narisee ja kuski tulee merisairaaksi.
Hude
Viestit: 67
Liittynyt: 3.8.2008 22:58
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Hude »

Eilen JOM alusta autoon kiinni ja tänään korkeus ja kulmien säätöä....ihan ok ajaa

Kuva
Passat Variant 2.0 GT 16V -95
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Ihanko huutais 50mm leepuspeiseriä taakke :)
kiki84
Viestit: 7
Liittynyt: 13.8.2011 14:10

Viesti Kirjoittaja kiki84 »

Itte tilasin fk street sarjan ja heitin alle, nostin ihan ylös eli -30mm madallus

Vois vähä kyl laskee mut ei paljoo, alla pyörii 18" 225/45 renkaat

Oisha siinä varaa viel 35mm laskea

vähä pintakova mut kylhä se väsyy varmaa viel tänä kesän aikana
Avatar
AR1
Viestit: 8
Liittynyt: 11.5.2011 1:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja AR1 »

Kesäkuussa iskettiin IV Variant golffiin alle VMAXX coilit ja hyvin tyytyväinen olen ollut!
Alusta on mukava ajaa, ei liian jäykkä jokapäiväiseen käyttöautoon ja tähän mennessä (n.5000km) ei mitään ongelmia ole ilmennyt. Samaa sarjaahan nämä taitaa JOM jne sarjojen kanssa olla, mutta VMAXX 2-vuoden takuu sai minut ainakin syttymään JOMin muutaman kuukauden sijaan :D Eli tiivistettynä, jos haluat halvan SÄÄDETTÄVÄN perus alustan etkä hae mitään rata-ajo ominaisuuksia niin suosittelen! Ja säätövaraa löytyy paljon!
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Mulla Jomista nyt pari kk kokemus, ihan samanlainen kun FK:n Silverline kun tarpeeks tontissa. Ei kai mikään toimi kunnolla enemmän madallettuna ainakaan näistä edullisemmista säädöttömistä sarjoista..
Riku
Viestit: 247
Liittynyt: 25.12.2007 16:32
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Riku »

Olisi nyt muutama alusta vaihtoehtona passat 3bg alle, mitäs porukka näistä alle heittäisi?

-Kw variant 1 inox
-Eibach pro street-s
-H&R twintube
-FK königsport
VW Passat variant Highline -04 1.8T
Vastaa Viestiin