Kokemusta maskeista

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
sirkia

Kokemusta maskeista

Viesti Kirjoittaja sirkia »

Moi,

Maskin vaihto Golfiin kiinnsotaisi. En vain osaa päättää minkähankkisi.

Vaihtoehtoina ovat ainakin:

-Kamei, mustaksi maalattu maski.
http://www.autovaruste.net/kori/vw/golf-4/44162.jpg

-Kamei, Kromimaski
http://www.autovaruste.net/kori/vw/golf-4/41122.jpg

-ABT
http://80.81.7.110/imagebuffer/727731710/GOLFFRONT.JPG


Onko kenelläkään kokemusta ko. maskeista?
Vaatiiko maalautusta korinväriin?
Miten maalataan ilan, että verkko-osa tuhraantuu?

t. Stefu
Avatar
Ari-Matti Aho
Mr. VCF
Viestit: 3119
Liittynyt: 11.11.2003 0:19
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari-Matti Aho »

Mulla Kamein maski ja hyvälaatuinen on. Vaatii maalauksen mutta sen verkon saa irti siitä niin ei sotkeennu.
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
Avatar
jyrki
Viestit: 499
Liittynyt: 30.11.2003 20:37
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja jyrki »

Mun mielestä abt oli hienoin. Mua henk.kohtaisesti jää vähän häiritsemään toi vw merkin jättämä kolo konepeltiin noissa muissa. Tosin vain minun mielipide!!! :shock:
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
Avatar
Pasi
Viestit: 172
Liittynyt: 13.11.2003 19:12
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Mun makuun on myös tuo Abt:n maski.
Skoda Octavia Combi 2,0 CR DPF RS
sirkia

Viesti Kirjoittaja sirkia »

Nättejä ovat kaikki. Mitenhän tuon ABT:n maskin maskin kanssa on. Vaatiikohan maalauksen? Mikäli vaatii niin lähteeköhän VW-Logo ritilä helposti irti.

t. Stefu
Avatar
MarkusK
Viestit: 645
Liittynyt: 1.12.2003 20:32
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja MarkusK »

Kyllähän nuo maskien kehykset on maalattava korin väriin. Tuohon ABT maskiin joutuu ottamaan logon alkuperäisestä maskista. Eiköhän sekin lähde helposti irti. Lämmittäminen auttaa sulattamaan liimaa irroituksessa.
Koro
Viestit: 4
Liittynyt: 7.4.2004 22:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Koro »

Ehdottomasti ABT, oon itekki miettiny samaa. Ei oo häpeä pitää VW-merkkiä keulassa :)
Avatar
Mika Viinikka
Viestit: 1119
Liittynyt: 13.11.2003 7:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mika Viinikka »

kyllä tuo kamein maskikin on ihan hieno mut kyllä annan kans pointsit abt:n maskille. silloin kun mulla oli se III golf variantti niin mähän laitoin siihen kamein maskin ja ite maalasin sen. hain vaan värikaupasta maalia auton värikoodilla ja lakkaa ja paukkupullosta päästin meneen. jos ny vähän ihteeni viittin kehasta niin hyvä siitä kyllä tuli. paukkupullossa oli just hyvä suutin että se tuli kun ihan ruiskulla olis maalannu.
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Avatar
arom
Viestit: 68
Liittynyt: 23.1.2004 21:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arom »

Kannattaa tsekata myös oettinger. Niiden IV Golf maskissa on samaa pyöreyttä kuin ABTissa mutta jotenkin toteutus näyttää siistimmältä. Aivan kuin ABT pullistuisi jotenkin pinnasta ulos? Molemmat istuvat hyvin kun VW merkkiä ei ole poistettu ja leikkauksen muoto istuu lamppujen kaariin.

http://www.oettinger.de/
vag
Viestit: 18
Liittynyt: 20.3.2004 22:52

Viesti Kirjoittaja vag »

Noista vaihtoehdoista ehdottomasti ABT.
Kamei näyttää tyhmältä sen puskuriin jäävän kolon vuoksi, muutenkin se VW merkki on ihan siistin näköinen keulalla.
sirkia

Viesti Kirjoittaja sirkia »

arom kirjoitti:Kannattaa tsekata myös oettinger. Niiden IV Golf maskissa on samaa pyöreyttä kuin ABTissa mutta jotenkin toteutus näyttää siistimmältä. Aivan kuin ABT pullistuisi jotenkin pinnasta ulos? Molemmat istuvat hyvin kun VW merkkiä ei ole poistettu ja leikkauksen muoto istuu lamppujen kaariin.

http://www.oettinger.de/

Joo.... Lisätään harkintalistalle. Valinnanvaikeudet senkun lisääntyvät.
Kukahan muuten suomessa jälleenmyy oettingerin tuotteita?

JOtenkin muistaisin, että oisin joskus katsonut ko. valmistajan tuotteita Passatiin joko Lehtonen MotorSportista tai Prostreetistä.
Pitänee varmaankin kysyä ystävältäni googlelta :)

t. Stefu
sirkia

Viesti Kirjoittaja sirkia »

viinikka kirjoitti:kyllä tuo kamein maskikin on ihan hieno mut kyllä annan kans pointsit abt:n maskille. silloin kun mulla oli se III golf variantti niin mähän laitoin siihen kamein maskin ja ite maalasin sen. hain vaan värikaupasta maalia auton värikoodilla ja lakkaa ja paukkupullosta päästin meneen. jos ny vähän ihteeni viittin kehasta niin hyvä siitä kyllä tuli. paukkupullossa oli just hyvä suutin että se tuli kun ihan ruiskulla olis maalannu.
Omat maalaustaitoni tuntien taidan jättää homman ammatilasten tehtäväksi :)

t. Stefu
Avatar
jyrki
Viestit: 499
Liittynyt: 30.11.2003 20:37
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja jyrki »

Niin ei uudessa maskissa ole ammatilaisella paljon hommia, korkeintaa polttaa varastorasvat pois ja vetelee aineet pintaa, Ei varmasti ole kallis. Ite maalautin täällä ton golfin etu-ja takaspoikan niin ei suostunu ottamaan ku 30€. Siihen kuulu työ ja maalit.
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
Avatar
-ville-
Viestit: 175
Liittynyt: 6.4.2004 18:07
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja -ville- »

Ehdottomasti ABT:n maski. Kysymys kuuluukin mistä tuota saisi edullisesti? :D

Kamein kromimaski olisi kanssa hieno, mutta kyllä sitä mielellään esittelisi auton keulalla hienoa VW-logoakin :D

Maalithan ei varmasti paljoa maksa. Pitää vaan etsiä joku joka osaa nää maalaushommat. Itse en mielelläni lähde paljoa maalailemaan...
Avatar
Mika Viinikka
Viestit: 1119
Liittynyt: 13.11.2003 7:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mika Viinikka »

kyllä maskin ny voi itekkin maalata. eihän siinä ole paljoa edes maalaamista. ite maalasin vanhasta golffista kans maskin ja hyvä siitä tuli vaikka en kauheesti maalaus hommia harrasta. mutta eipähän sen maalaus ammatti ihmiselläkään voi paljoa maksaa.
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Vastaa Viestiin