Golf IV TDI säädettävässä alustassa vakaajan kanssa ongelma?
Golf IV TDI säädettävässä alustassa vakaajan kanssa ongelma?
Mo! Laitettiin tänään -06 TDI Varianttiin säädettävä weitechin tolpat+Eibachin vakajatanko. Ongelma ilmaantui,kun jarrutti voimakkaasti,jolloin vasemmalta puolelta kuului kolkatusta (ei joka kerta). Tsekkailtiin ja ihmeteltiin mistä moinen voisi kuulua ja huomattiin, että vasen vetari oli jäljistä päätellen ottanut vakajan littanan koiranluun kiinnitys osan kulmaan kiinni. Normi asennossa rengas suorana vakaajankiinnitys kohdassa n.1cm väli vetraiin. Mikäs neuvoksi auttaako auton nostaminen sentillä/kahdella? Ostin just ton vakaajan sen vuoksi, että ei vetari raapaisisi kiinni vakajaan. Kertokaas, jos teil olis jotakin ideoita.
Ei siinä juuri muu auta kun nostaa ylemmäs. Aika oudolta kyllä kuulostaa jos noin käy. Omassa on KW:n alusta ja KW:n vakaaja. Ongelmia tulee lähinnä sen kanssa että vetari osuu runkoon, ei vakaajaan. En tiedä minkälainen tuo eibachin vakaaja on, mutta aika susi jos noin käy. Paljonko olet madaltanut?
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Moro ja kiitos vastauksista! Madallettu etupäätä mitta navan keskeltä kaaren reunaan 33cm ja takaa 34cm. Nostin tänään sentin keulaa ja laitoin mustaa väriä kraapuun ja ei mun mielestäni ollut lähtenyt väriä nyt. Ihmetyttää vaan tuo, kun vetari ottaa etureunastaan kiinni... antaako jarruttaessa/kääntäessä pusla sentin periksi. Sitten on vielä se seikka, et verratiin juurikin tuota vasemmanpuoleista vetaria kaverin GTI:n vastaavaan (hänellä sama Eibach vakaaja) ja mun nakussa on ihan hemmetisti paksumpi vetari, kun GTI:ssä vasemmalla puolella. Saiskohan tuohon ympärysmitaltaan pienempää, mutta saman vahvuista vetaria mistään?