Etuovien vaimmennus

Autohifi-jutut
Avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Viestit: 2582
Liittynyt: 18.1.2005 23:45
Paikkakunta: Kauhava

Etuovien vaimmennus

Viesti Kirjoittaja Tero Paalanen »

Minkälaasia vaimennuksia ootta tehny etuoviin midbassoja varten? Ois mukava tietää minkälaasia "tekeleitä" löytyy. Ittellä on tällä hetkellä etuovis 4mm vahvaa bitumimattoa koko peltipinnalla. Oon täs suunnitellu vaihtavani toisenlaaseen vaimennukseen ja kiinnostaas tietää mitä muut on käyttäny ja hyväks todennu, jos vaikka sais vähä idean poikaasta :wink:
Avatar
miihkali
Viestit: 933
Liittynyt: 11.11.2003 9:07
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miihkali »

Bitumia bitumia.... löytyy ovista myös täältä... ja koko auton lattiasta ja kontista.
- miihkali from Kuopio-

TeeDeeIiiPaku & avo Bemu
Avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Viestit: 2582
Liittynyt: 18.1.2005 23:45
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Tero Paalanen »

Kyllä bitumi vaimentaa hyvin mut mulla ilmeni ongelmia sen pysyvyyden kans. Meinaa etuovet räpättää musan tahtiin joten sen takia oon suunnitellu jotain muuta. Mulla seisoo auto kesääsin aika paljon auringos joten se riittävä lämpö on ainaki mun tapaukses irottanu bitumimaton. Tai ei siis kokonaan mut kuitenki sen verra et se pääsee elämään musan tahtiin. Aattelin kokeilla seuraavaks hiekkahartsia... Nii ja toki olis mukava tietää mitä muuta hifi härpäkettä muitten varianteista löytyy...
Avatar
karlssonmika
Viestit: 56
Liittynyt: 19.8.2004 22:14
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja karlssonmika »

Itselläni oli aikanaan takaluukun kansi + ovet yms. vaimennettuna Peak Off nimisellä Noise Killeriä vastaavalla massalla, en tiedä vieläkö sitä suomessa joku myy mutta se ainakin hoiti asiansa erittäin hyvin, poisti peltien resonoinnit ja vähensi ulos kuuluvaa ääntä huomattavasti.
MK77
Avatar
Kuja
Viestit: 7
Liittynyt: 27.4.2005 21:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kuja »

Uolevin jäljillä. Kevyt kuidutus ovipahviin tekee hyvää.
G4 Variant pacific -05
Vastaa Viestiin