Blaupunkt Los Angeles MP74

Autohifi-jutut
samies
Viestit: 321
Liittynyt: 11.11.2003 11:09
Viesti:

Blaupunkt Los Angeles MP74

Viesti Kirjoittaja samies »

Olis tarkoitus vaihtaa soitinta ja Blaupunkt Los Angeles MP74 kiinnostais kovasti. Onko kenelläkään kokemusta ko. soittimesta. Onko järkevä hankinta??
The Lord of the Rings
Avatar
jyrki
Viestit: 499
Liittynyt: 30.11.2003 20:37
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja jyrki »

blaukkareista on 4 soittimen kohalta kokemuksia, mutta ei juuri tuon. Blaukkarit on kyllä hyviä pelejä ja lukupää on loistava. :lol:
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
samies
Viestit: 321
Liittynyt: 11.11.2003 11:09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samies »

Entä millane radio??
The Lord of the Rings
Avatar
jyrki
Viestit: 499
Liittynyt: 30.11.2003 20:37
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja jyrki »

Kuulu muistaakseni ihan hyvin tosin IV golfissa mulla ei ole blaukkaria ollut kiinni :!: :!:
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
Avatar
MarkusK
Viestit: 645
Liittynyt: 1.12.2003 20:32
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja MarkusK »

Mulla oli tuossa omassani ostettaessa joku Blaukkarin uudehko kasettisoitin, siinä oli ainakin ihan hyvä radio. Tai ainakin kuulu hieman paremmin kuin sen tilalle vaihdetusta Panasonicista.
Avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Viestit: 2582
Liittynyt: 18.1.2005 23:45
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Tero Paalanen »

Ominaisuuksien puolesta näyttää ihan hyvälle, parilla kaverilla on Blaukkarin soittimet, eivätkä ainakaan oo moittinu. Mut miks ei ostaa heti tota seuraavaa mallia, bremen tai joku... Siinä olis sitte jo aikaviivesäädöt, toki hintaki varmaan pompsahtaa kivasti :(
samies
Viestit: 321
Liittynyt: 11.11.2003 11:09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samies »

Bremen tosiaan pompsahtaa liian kalliksi. Tilasin jo Los Angelesin, eiköhän se mun tarpeisiin riitä. :roll:
The Lord of the Rings
Avatar
Puuhis
Viestit: 280
Liittynyt: 25.5.2004 10:45
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

Itsellä on San Francisco CD70 ollut muutaman vuoden, todella mukava peli, varsinkin tuo melun mukaan säätyvä volume saa pisteet minulta. Ainoa miinus tosiaan on tuo ettei tää malli hanskaa noita mp3:sia.
Avatar
karlssonmika
Viestit: 56
Liittynyt: 19.8.2004 22:14
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja karlssonmika »

Itselläni on Bremen ja siinä radio kuuluu kyllä erittäin hyvin tosin siinä kyllä on kaksi viritintä/antennia, hinnaltaan se on arvokkaampi enkä tiedä tekeekö niillä kaikilla ominaisuuksilla paljoakaan jos ei meinaa ruveta rakentamaan/harrastamaan enemmän kuin moni meistä normaalisti.
MK77
Jamppu
Viestit: 6
Liittynyt: 14.7.2004 23:31

Viesti Kirjoittaja Jamppu »

Minulla on ollut pian 1,5 vuotta Blaupunktin Toronto MP73 ja olen ollut kohtuu tyytyväinen. Ainoa isompi miinus tulee tuosta pyöritettävästä volume potikasta. Omassani se toimii nykyään välillä päinvastaisesti, eli kun käännät pienemmälle, niin volume saattaa hypätä pykälän pari isommalle. Hommasta selviäisi todennäköisesti puhdistamalla tuo potikka, mutta tähän mennessä on vaan jäänyt puhdistamatta. Samoin mielestäni tuo automatiikka joka tekee säädöt auton akustiikan mukaan, toimii korkeintaan tyydyttävästi. Ainakaan ei sopinut omiin kuuntelutottumuksiin. Eli tekemällä säädöt omin pikku kätösin saa soundit kuulumaan huomattavasti miellyttävämmin. Laite on riittävän monipuolinen peruskuunteluun ja toki ominaisuuksia riittää vähän pidemmällekin.
samies
Viestit: 321
Liittynyt: 11.11.2003 11:09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samies »

Perjantaina lähti Los Angeles huoltoon. Etupaneeli ei aukea kylmänä, vaan vaatii hetken CDn kuuntelua notta saa luukut auki... :veryangry
The Lord of the Rings
samies
Viestit: 321
Liittynyt: 11.11.2003 11:09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samies »

Takuuseen meni! Ei ongelmia vaikka Saksasta tilattu soitin.
The Lord of the Rings
Vastaa Viestiin