Rattisäädin + Kenwood

Autohifi-jutut
Kw@@kku
Viestit: 104
Liittynyt: 18.11.2009 12:25
Paikkakunta: Lempäälä

Rattisäädin + Kenwood

Viesti Kirjoittaja Kw@@kku »

Terve.

Vaihdoin uuden soittimen alkuperäisen tilalle ja nyt pitäis vielä saada toimimaan monitoimiratin painikkeet uuden soittimen kanssa.

Kenwoodilla on tarjota tälläinen adapteri ratin ja soittimen välille. http://images.kenwood.eu/files/prod/145 ... VW1121.pdf

Soittimen kytkennät tiedän, mutta mistähän mahtaa löytyä ratilta tulevat johdot/liitin?

Sitten vielä toinen kysymys. Alkuperäisen soittimen tiedot näkyi myös ajotietokoneen näytön yläosassa. Lähinnä kappale/kanava/volume. Saakohan kenwoodin soittimesta samat tiedot tuohon ajotietokoneen näytölle?

Auto on Passat 3BG vm-05

Harri
Markus V
Viestit: 266
Liittynyt: 4.3.2007 21:59
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Markus V »

Mulla oli golfissa myös kenwoodin pyöritin ja nappulat ratissa.
Ostin tuon johtosarjan sinne väliin ja kytkin kiinni ja kaik alko toimimaan.
Ratilta tulevat johdot tuli mulla ainakin sinne mankan taakse.
Mitään ylimääräisiä liitoksia ei tarvinnut tehdä, ainut mikä meinas tuoda päänvaivaa oli tuo valtaisan johtoviidakon mahduttaminen radion taakse.
En pysty muistamaan näkyikö ajotietokoneessa radion tietoja, ehkä ehkä ei :idea:
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Kw@@kku
Viestit: 104
Liittynyt: 18.11.2009 12:25
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Kw@@kku »

Eli ratilta tuli piuhat ISO liittimeen vai oliko erillinen liitin? Omassa ei ollut muuta kuin tuo ISO liitin ja sen kautta toimi ainakin alkuperäinen soitin. Pitääpä vielä tutkia asiaa ja tilata sopiva johtosarja.



Harri
Markus V
Viestit: 266
Liittynyt: 4.3.2007 21:59
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Markus V »

Erillinen liitin.
Mikä sun soittimen malli, mulla on nimittäin tuo johtosarja tarpeettomana kun otin sen pois kun auton möin. Joutaa eteenpäin jos vaan passaa.
Mulla oli soitin kenwood kdc-W808
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Kw@@kku
Viestit: 104
Liittynyt: 18.11.2009 12:25
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Kw@@kku »

Soitin on kenwood dnx-8220bt. Sopiskohan toi sama sarja tuohon. Jos sopii, niin olisin kyllä siitä kiinnostunut.

Harri
Markus V
Viestit: 266
Liittynyt: 4.3.2007 21:59
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Markus V »

Soittimeenhan sulla ei muistaakseni tule mitään muuta kun toi musta paksumpi johto.
Noi muut liittimet tulee sit auton omaan johtosarjaan, eli jos toi musta johto käy soittimees niin luultavasti toimii.
Voin ton sulle vaikka lähettää kun ei mulla ole tuolle mitään käyttöä, maksa sit jotain jos saat toimimaan, käykö?

0504301771 markus
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Kw@@kku
Viestit: 104
Liittynyt: 18.11.2009 12:25
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Kw@@kku »

Kiitos tarjouksesta, mutta kerkesin jo tilaamaan sopivan kaapelin. CAW-VW2150, toivottavasti alkaa tällä toimimaan rattisäädin soittimen kanssa.


Harri
enochian
Viestit: 333
Liittynyt: 30.1.2012 13:10
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Re:

Viesti Kirjoittaja enochian »

Markus V kirjoitti:Soittimeenhan sulla ei muistaakseni tule mitään muuta kun toi musta paksumpi johto.
Noi muut liittimet tulee sit auton omaan johtosarjaan, eli jos toi musta johto käy soittimees niin luultavasti toimii.
Voin ton sulle vaikka lähettää kun ei mulla ole tuolle mitään käyttöä, maksa sit jotain jos saat toimimaan, käykö?

0504301771 markus
Onko tuo CAW-VW1121 -johto vielä ylimääräisenä ja jos on, niin mikä olisi hinta?
Markus V
Viestit: 266
Liittynyt: 4.3.2007 21:59
Paikkakunta: Joensuu

Re: Rattisäädin + Kenwood

Viesti Kirjoittaja Markus V »

On se ylimääräinen mutta muuton jäljiltä en muista säästinkö sitä vai menikö roskiin, ilmoittelen mikä sen kohtalo on ja hinnan saat päättää itse.
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Vastaa Viestiin