Passat 3B

Autohifi-jutut
Avatar
Mazaa
Viestit: 13
Liittynyt: 27.4.2005 1:33
Paikkakunta: Turku

Passat 3B

Viesti Kirjoittaja Mazaa »

Pääsin bemarista eroon ja palasin taas volkkareiden maailmaan. :)

Nyt tarvittaisiin mielipiteitä/ehdoituksia tälläisesta hifistyksestä. Elikkä autokaupasta jäi mulle 12 spl dynamicsin pro sarjan subbari. Siihen ajattelin laittaa DLS classic CAD 11 vahvistimen.

Alkuperäiset kaiuttimet ajattelin korvata DLS MS6 erillissarjalla. Menevätkö ilman mitään ihmeempiä muokkaamista paikalle?? Vahvistimeksi tulisi DLS CA41.

Kannattaako subbarille tehdä varapyörän paikalle kotelo vai olisiko bandpass kotelo parempi??

Kiitokset etukäteen kommenteista.
Avatar
MarkusK
Viestit: 645
Liittynyt: 1.12.2003 20:32
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja MarkusK »

Eikö kukaan ole parantanut Passattinsa äänentoistoa? IV Golffissa ainakin tarvitsi erillissarjan bassoille korotusrenkaat.
Avatar
Mazaa
Viestit: 13
Liittynyt: 27.4.2005 1:33
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mazaa »

tota meinasinkin että korokepalat tulee... Ei paha homma onneksi... olisiko parempi hommata kuitenkin dragsterin automallikohtainen erillissarja?? Kumpi mahtaa soida paremmin??
Kale
Viestit: 972
Liittynyt: 23.4.2004 8:11
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Kale »

Jos ton dragsterin laitat niin olen erittäin kiinnostunut miten se soi. Kattellut sitä ittelle pitempään mutta olisi ensin kiva tietää onko se hintansa väärti.
mrboofygoofy
Viestit: 3
Liittynyt: 8.8.2005 19:28
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mrboofygoofy »

Laitoin itse just -99 Passattiini taakse orkkis erillissarjan, kun sitä ei siellä ollut ja se "kaveri" jolta sarjan ostin, soitti perään ja kysyi myisinkö sarjan sille takas, kun ei ollukaan se liikkeessä jälkiasennettu erillissarja soinut hyvin. Meinaa kuulemma hukata bassot oviin, vaikka on kuulemma korokepalat siihen tehty. Eli ilmeisesti niiden korokepalojen tekeminen on TOSI tarkkaa puuhaa, että onnistuu.

Joten näiden tietojen valossa ainakin itse ostaisin sen dragsterin merkkikohtaisen sarjan, niin ei tule ikäviä yllätyksiä... :wink:
Rumpupalikat kojelaudalla + invapaikka = ei sakkoa
Avatar
Mazaa
Viestit: 13
Liittynyt: 27.4.2005 1:33
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mazaa »

joo tuli tossa ostettua joku alpinen halpis erillissarja, ja siinäkin kyllä bassot hukkuu, mutta diskantit on paljon paremmat kuin orkkiksissa!

Heti kun ehtii taas auton kanssa touhuamaan niin täytyy tehdä paremmat systeemit.
Vastaa Viestiin