AUX-IN liitin 3C Passatiin

Autohifi-jutut
iLUZ
Viestit: 6
Liittynyt: 26.4.2013 11:42
Paikkakunta: Lohja

AUX-IN liitin 3C Passatiin

Viesti Kirjoittaja iLUZ »

Moro,

Tarkoituksenani on/oli asentaa Passatiin seuraavanlainen AUX-IN liitin:
http://www.slamit.net/product/7896/aux- ... 3-columbus

Nyt kuitenkin löysin eBaystä hieman edullisemman ja monipuolisemman liittimen:
http://www.ebay.de/itm/USB-SD-MP3-Wechs ... 1e6145cd57

Tuossa Slamit:n liittimessä on nuo kaksi liitintä, tuo 12-pin liitäntä ja, mikä tuo toinen on?
Tuossa eBayn vehkeessä on ainoastaan tuo 12-pin liitäntä kuvan mukaan.

Osaako joku sanoa, sopiiko tuo eBayn vehje ko. Passatiin? Radiona RNS MFD2 navi.

Thanks,
iLUZ
Rikardo
Viestit: 189
Liittynyt: 4.11.2011 19:21
Paikkakunta: Karkkila

Re: AUX-IN liitin 3C Passatiin

Viesti Kirjoittaja Rikardo »

Varmaksi en sano enkä mistään tiedä mitään, mutta olettaisin että tuo Slamitin kaapeli olla tarkoitettu kytkettäväksi CD-vaihtajan väliin. Itse laite kytketään soittimen CD-vaihtaja porttiin ja CD-vaihtajan johto tuohon toiseen liittimeen.

Tuo Ebay laite ilmeisesti vain korvaa CD-vaihtajan. MFD2:lle se ainakin mainitaan sopivaksi.
Entinen: 3BG Variant 1.9 TDI (AWX) Comfortline -03
iLUZ
Viestit: 6
Liittynyt: 26.4.2013 11:42
Paikkakunta: Lohja

Re: AUX-IN liitin 3C Passatiin

Viesti Kirjoittaja iLUZ »

Moro,

Ostin tuon Slamitin vehkeen, mutta sen kaikesta yksinkertaisudesta huolimatta en saa sitä toimimaan. Minulla ei ole CD-vaihtajaa, joten radion takana on tyhjä pistoke tuolle AUX-liittimelle. Siihen vaan kiinni, ja voilá, mutta kun ei...

Jostain syystä laite ei lähde musiikkia soittamaan... Missäköhän vika? Voihan se olla, että olen tietenkin saanut sunnuntaikappaleen.

-iLUZ
iLUZ
Viestit: 6
Liittynyt: 26.4.2013 11:42
Paikkakunta: Lohja

Re: AUX-IN liitin 3C Passatiin

Viesti Kirjoittaja iLUZ »

Tähän mennessä opittua:

Vieläkään en ole saanut johtoa toimimaan. Slamitilta sain tiedon, että CD vaihtaja pitää koodata päälle VAG-COM:lla. Tätä tänään on yritetty, siinä kuitenkaan onnistumatta.

Nyt seuraakin kysymys: onko kellään akselilla Lohja/Vihti tuota VCDS softaa sekä tietoa miten tuo onnistuisi?
Netin syövereistä en varsinaista ratkaisua tuohon löytänyt.

-iLUZ
Vastaa Viestiin