Ovikaiuttimien johdot

Autohifi-jutut
k.h
Viestit: 22
Liittynyt: 13.7.2006 16:10
Paikkakunta: k-niemi

Ovikaiuttimien johdot

Viesti Kirjoittaja k.h »

Tuossa yhtenä iltana yritin laittaa golfiin oviiin kaiuttimia,johdot oli valmiina ovissa mutta ne loppui ovipistokkeeseen.Miten oletta laittanu,poralla reikä siihen töpöön vai kannattisko ostaa ihan oikee liitin siihen pistokkeeseen mistä sais vedettyä johdot soittimelle.Itse en vielä ilenny alkaa poraileen sinne reikää,tarvii varmaan laittaa paksummat johdot oviinkin alkuperästen tilalle..Sitten semmonen kysymys että saanko vaihdettua oviin kajarin johtoja ilman että joutuu repiin ovipahvit pois vai pystyykö sen verran raottaan et mahtuu ujuttaan ne välistä.
Avatar
Jari P
Viestit: 409
Liittynyt: 10.6.2005 14:15
Paikkakunta: Jääli

Viesti Kirjoittaja Jari P »

Ite porasin reijät niihin liittimiin, oli kaikista helpoin konsti saada paksummat johdot oven sisälle.
Ja kyllä se pahvi kannattaa käyttää irti, ei sinne muuten oikein ylety. Oliko nyt 3 vai 4-koppanen golffi kyseessä?
Kolmosessa ainakin se pahvin irrotus on n. 3min. homma, että minä ainakin irrottaisin sen pahvin.
VW Jetta 1989
Opel Zafira Elegance 2001
VW Passat Variant GT 1994 2EMyyty...
k.h
Viestit: 22
Liittynyt: 13.7.2006 16:10
Paikkakunta: k-niemi

Viesti Kirjoittaja k.h »

kolmos golffi oli kysees..
JKaunisto
Viestit: 38
Liittynyt: 7.8.2006 11:57
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja JKaunisto »

Minä tein sillee et repäsin vanhat johdot ovist pois ja tilalle pistin vähän paksumpaa, mut käytin kuitekin ne oven ja rungon välisessä liittimessä olevat alkuperäset lattaliittimet, ja sitten pienistä abico-liittimistä väsäsin sopivat vastakappaleet..lopuksi viel soittimen ja kaiuttimien päästä juotin johdot kiinni ja suojasin kutistesukalla..toivottavasti tajusit kun hieman kuumepöhnössä kirjottelen :)
Vastaa Viestiin