Passattiin kuvaa pyörimään.

Autohifi-jutut
Avatar
HarriV
Viestit: 339
Liittynyt: 18.3.2005 16:54
Paikkakunta: Kuopio

Passattiin kuvaa pyörimään.

Viesti Kirjoittaja HarriV »

Moikka. Tuli emännältä nyt lupa rueta asentelemaan autoon pientä video-järjestelmää. Elikkä tarkoituksena olisi hommata näytöt niskatukiin ja 3,6" näytöllä olevan dvd-soittimen. Onko kellään kerholaisella omassa passatissaan jossa on automaatti-ilmastointi tuommoista soitinta ja miten hyvin on mahtunut din-reikään. Mietityttää vaan kun nuo soittimet on kaulukseltaan vähän isompia kun tavalliset, että ottaako mihinkään kiinni.
kotka
Viestit: 1246
Liittynyt: 26.3.2007 21:50
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kotka »

Unohda tuo 3,6" näytöllinen soitin ja vaihda sen tilalle kääntyvänäytöllinen 6,5" soitin.. Tuolla jo jotain tekee edessäkin.
Ainakin oma Pinohiiri (avh-p5900dvd) toimi hyvin tuon Climatronicin näytön kanssa ihan hyvin, tosin säätämisessä piti näyttö kääntää vaateriin. Emäntä tosin ajoi näyttö soittimen sisässä, kun ei tykännyt liiasta valosta. Näyttö kiinniolevana ei herättänyt liikaa huomiotakaan koelaudasta.. Soittimesta taitaa löytyä kuvakin paikallaollessaan. Ei ottanut mihinkään kiinni, eikä tullut liikaa uloskaan.

edit kuva:
Kuva
Viimeksi muokannut kotka, 13.2.2008 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Avatar
HarriV
Viestit: 339
Liittynyt: 18.3.2005 16:54
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja HarriV »

Kyllä varmaan tuosta 6,5" näytöstä näkee edessäkin hyvästi. Minulla on päätarkoitus saada kuvaa noille junioreille jotka istuu tuolla takana ja olen mietiskellyt että jos eteen joskus tulee haluttua kuvaa niin olisin laittanut kattoon tai aurinkolippoihin näytöt.
teukka
Viestit: 27
Liittynyt: 18.10.2007 20:14
Paikkakunta: Keskellä Espoota

Viesti Kirjoittaja teukka »

Mulla on myös jäkäjäkä-näytöllinen soitin ja climan kanssa ei ole huono käyttää.Siihen kun ei tarvi koskea.
Kattoon tulee 8,5 tuumainen näyttö jossa on dvd-soitin myöskin ja äänet sieltä ulos ainoastaan kuulokkeilla.
Stand-alone systeemi sinne. Ei paljoo kiinnosta kattoo tai kuunnella titi-nallee ja reissussa voi edessä kuunnellä skobeista vaikka metallinmurinaa:)
Ahdin määrää tahdin niinkuin sanotaan.Kalustona Passat Variant 1.8T ja A4 Sedan 1.8T.
Vastaa Viestiin