Sivu 1/1

rennsport

Lähetetty: 15.1.2010 19:05
Kirjoittaja Mikhu
http://www.rennsport-technik.fi/portal/fi/
kellään kokemuksia kyseisestä puljusta ? jouset näytti suht edullisilta...

Lähetetty: 15.1.2010 19:12
Kirjoittaja Lassi Jyrkkänen
Tuli ostetua tämmöönen setti syksyllä:
Kiinteä 35mm madallus - H&R jouset, GTS sport iskarit, supersportin pohjaanlyöntikummit.

Kaikinpuolin tyytyväinen liikkeen toimintaan ja lisäksi antoivat paljon vaihtoehtoja.
Mielestäni hyvä firma vaikkapa yhteistyökumppaniksi.
Olin juuri taas yhteyksissä kyseiseen firmaan kun pitäisi kesäksi taas ostella alustan osia, jos kyselet tarjousta niin laita tarjouspyyntöön, että sait vihiä VCF:n sivustoilta.

Lähetetty: 16.1.2010 11:22
Kirjoittaja Basu
Eri yrityksiä lähes samoilla tuotteilla ja samalla kauppaohjelmalla on tuon lisäksi mm. Careliatuning, Tuningstudio, Tapisgarage. Harmi vaan että katselemissani tuotteissa (alustat yms.) hinnat ovat samat. :(
Ja on noi ehkä aavistuksen paremmat kun JOMmit...

Lähetetty: 16.1.2010 12:33
Kirjoittaja JukkaA
Mihin teidän luokituksissa asettuu TA Technics? Tilasin just kaksi coilover settiä saksasta, hinta yhteensä alle 450e posteineen :)

Lähetetty: 18.1.2010 19:43
Kirjoittaja Pasi Häkli
Ite en oo tommosesta koskaan kuullutkaan. Hinnasta päätellen ei voi olla hyvät :lol:
Työkaverilla olis joutilaana Eibachin coiloverit nelosgolffiin, käytetyt.

Lähetetty: 18.1.2010 20:42
Kirjoittaja JukkaA
Pasi Häkli kirjoitti: ei voi olla hyvät
Eläs nyt, tiedä vaikka olis parhaat hinluokassa alle 200e.

Lähetetty: 18.1.2010 22:00
Kirjoittaja Leroy
JukkaA kirjoitti:
Pasi Häkli kirjoitti: ei voi olla hyvät
Eläs nyt, tiedä vaikka olis parhaat hinluokassa alle 200e.
No joo, matalaksi niillä ainakin auton saat...(allaolevan linkin kuvista ainakin Passatissa TA-Technicsin coiloverit)

http://www.passatworld.com/forums/showt ... a-Technics

Mulla on aina ollut sellainen käsitys, että ne on tässä säädettävien "ravintoketjussa" edellä (tai vähintään samalla viivalla) näiden esim. allekirjoittaneen käyttämien V-Maxxien yms. kanssa. Eli unohda ne rata-ajelut ja nauti matalasta menosta :lol: :roll:

Lähetetty: 8.4.2011 11:07
Kirjoittaja jmr
Mikäs on nykykäsitys näistä TA Technik -alustasarjoista ja niiden laadusta?

Lähetetty: 8.4.2011 17:25
Kirjoittaja Mikko.P
jmr kirjoitti:Mikäs on nykykäsitys näistä TA Technik -alustasarjoista ja niiden laadusta?
Eiköhän se ole ihan sama kuin vuosi sitten.

Pinta kovaa menoa, matalaksi saa, mutta kovempaa ajaessa löysä kuin mikä. Tälläiset on omat kokemukset n.50tkm kokemuksella TA-technikseillä...

Lähetetty: 8.4.2011 17:53
Kirjoittaja Pia
^Siis samaa kuraa JOMitki.

Lähetetty: 8.4.2011 17:54
Kirjoittaja Basu
^ Ei ole hintaisekseen kuraa, tonttiin vaan ja leveet vanteet. ;)

Golffissa itsellä tuollainen TA-techniksi, ihan jepa kyllä. Ei varmaan radalla kovin kummonen, mutta onneksi ei ole autokaan...

Lähetetty: 8.4.2011 18:31
Kirjoittaja Mikko.P
Vakio autoissa menee kyllä mainiosti, kun nopeudet ei päätä huimaa, mutta vähän piristettyyn en enää laittaisi... Itsellä ainakin tuli sellaisia tilanteita tolla ta:lla , että morjens... :roll:

Lähetetty: 9.4.2011 8:38
Kirjoittaja jmr
Offtopic: Koni+Eibach-setti kesti n. 195 tkm ja sitten meni toinen takaiskari poikki.