Slow n smokey A4 Avant TDi.

Esittele kärrysi tai kerro projekteista täällä
Avatar
diffas
Viestit: 103
Liittynyt: 30.4.2011 14:09
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Slow n smokey A4 Avant TDi.

Viesti Kirjoittaja diffas »

Projektihan on käyttöauto/työauto/harraste auto, eli kaikki samassa. Mahdottoman isoja modauksia ei ole siitä syystä autoon pystynyt tekemään. Jotain pientä perusviriä ja huoltoa kuitenkin....huoltoa nyt lähinnä tää vaatii kyl sit enempi ku moni muu yhteensä. :D

Moottori:
-2.5TDi AKN -lohko.
-BDG hieman siistityt/portatut ja peruskunnostetut kannet.
-AKE-männät, jotka nyt sattui olemaan samat ku AKN vakiot, eli isommalla ylärenkaalla.
-Suuttimet CPC +66%
-Garrett GTX3063R
-CE 550x230x65 kühler, 60mm ahtoputket
-3bar mappi
-pakosarjat (B&t)

Muu auto:
-SRE-asetelma ja kytkin
-BC-racing säädettävä alusta
-312mm jarrupäivitys power disc + ceramic pads
-dubsonic putkisto 3"
-034 vaihdelaatikon tukikumit
-034 moottoritukikumit (osottautui roskaksi)

Tulossa:

-imusarjat
-NOS
-4bar map
-ulkoista isompaa siirtopumppua
-mahdollisesti evo2 moottori ylikokoon 78.3 -> 81. 2.0tdi männillä, jos vaan järkevästi. ^___^
(muuttuu tilavuus ~2.7litraiseksi) (ehkä ei ikinä)
-alustan puslien yms. vaihto
-isompaa jarrua myös taakse
-ulkonäon kohennusta. :)



Autosta penkitetty 330hp ja 650nm, jotka ei toteutunut samaan vetoon. Voimakkaammalla softalla, ei onnistuttu saaman missään penkissä onnistuneita vetoja, joko lämpöjen tai sidontavaikeuksen kautta.
Varttimailille parhaat lukemat saatu 14.1sek ja paras loppunopeus ollut 171.2km/h.
Seisovalle mailille paras tulos 240,9km/h.



Täältä lisempää: http://www.turbodiesel.fi/forum/viewtopic.php?f=19&t=8" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut diffas, 5.3.2015 6:37. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Avatar
diffas
Viestit: 103
Liittynyt: 30.4.2011 14:09
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja diffas »

Tuli eilen otettua vähä painetta pois kattilasta .2baria ja pari astetta ennakkoa lisää, niin jostain syystä ei
vedäkkään ylhääl niin hyvin. Eli muutos tehtiin siis 3500-> Voisko nyt olla sit liikaa ennakkoa, että ei kule niin hyvin?
Varmaan pitää koittaa ottaa ens kerral vähä alaspäin takas. Syöttöön ei koskettu ja mun mielestä savuaa saman verran
kuin ennenkin. Noh ei sentään olla alaspäin menty viime syksystä. :) 233@4600 ja 490@3000 noi kriittiset numerot.
Kaipa sitä kohta rohkenee sit alkaa lisäileen syöttöjäkin, vaik savuttomaksi tuskin saa näil suuttimilla. :)
Avatar
diffas
Viestit: 103
Liittynyt: 30.4.2011 14:09
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja diffas »

Hierottiin btw softaa lisää täs ajankuluksi ja tuli samalla sit vaihdettua SREkytkin+asetelma,
kun vanha oli kulunut jo niiteille lähestulkoon. :D

Kuva
Tos on 267hp 1.5bar ja 277hp 1.6bar 8)
Tästä jatkettava isomman ahtimen metsästykseen sit. :)

Videomatskuu http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=tn5vHWmMnPI
Avatar
Pasi Häkli
Viestit: 5784
Liittynyt: 13.7.2006 17:50
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi Häkli »

Komiat numerot on, mitäs kaikkee tolle on tehty? Varmaan vetää ihan hienosti jo 570Nm väännöillä :twisted:
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Avatar
diffas
Viestit: 103
Liittynyt: 30.4.2011 14:09
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja diffas »

Aika perus; suuttimet, ahin ja softa. AMS kairauspalvelu puhdisti ja kairasi kannet snadisti paremmaksi.
Pumppuunkin tuli 180heppasesta nestepää, jonka vaikutuks oli aika +-0, kai. :D
Vastaa Viestiin