Stidin bora variant

Esittele kärrysi tai kerro projekteista täällä
Stidi
Viestit: 2
Liittynyt: 2.6.2012 22:49

Stidin bora variant

Viesti Kirjoittaja Stidi »

Pari vuotta olen palstaa lukenut, ja nyt uskallauduin omasta variantistakin avautumaan. Tällainen 2.3 v5 automaatti variant bora on toiminut meidän perheen kuljettimena nyt noin vuoden päivät. Vuosimalli on 2001 ja tehdas varustus on jo melko laaja, mukaan lukien beigen kokonahka sisustan, sadetunnistimen, automaatti-ilmastoinnin ja Tehtaan oman navin skandinavian kartoilla.
Auto on ollut uutena saksassa japanin lähetystön autona ja tuotu jossain vaiheessa suomeen(jos joku tietää milloin, niin saa ilmoitella, muutenkin auton historia kiinnostaa).

Minulle tullessa oli kaikkea pikkuvikaa, kuten ilmastointi paskana ja moottori kävi vajaalla on joskus ilmeisesti kolaroitukin. Olen korjaillut tässä viime kesän ja talven aikana auton vikoja nyt kaikki toimii niin kuin pitääkin. Minulle tullessa oli aika paljon alkuperäisvarusteita hävinnyt , ja niinpä on tullut metsästettyä autoon tavaratilanpeite, tavaratilanverkko, cd-vaihtaja, navi-levy ja vaikka mitä muuta pikkunappulaa, kaikki tietysti alkuperäiskamaa. Pientä päivitystä on ulkokuoreenkin tullut tehtyä. Viime kesänä auto myllytettiin, sisusta täys pestiin , ja rikkinäinen etuhelma vaihdettiin v6 mallin vastaavaan.

muita muutoksia:
-Kromimaski
-Kirkkaat sivuvilkut
-Kromiset ovenkahvat
-Kromia sopivassa määrin sisätiloihinkin
-Passat cc:n valokatkaisin
-New beetle RSi:n kromatut lukkonupit
-Audi TT:n alumiiniset lepuutustuki ja poljinpinnat
-Alumiiniset kynnyslistat
-Oem aurinkolasikotelo sisälle
-Sumuvalot
-Sharanin tynkä antenni
-KW:n -40mm madallusjouset
-Vanteet BBS rs replicat 18x8 et35(eibachin 11mm spacerit joka nurkassa eli et24 nyt)
-Falken FK452 renkaat koossa 215/40 18
-Takalasin pyyhin poistettu
Kuva

Kuva

Kuva
Kuva
Avatar
Juhizz
Viestit: 1218
Liittynyt: 16.11.2009 22:39
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Stidin bora variant

Viesti Kirjoittaja Juhizz »

Stidi kirjoitti:Auto on ollut uutena saksassa japanin lähetystön autona ja tuotu jossain vaiheessa suomeen(jos joku tietää milloin, niin saa ilmoitella, muutenkin auton historia kiinnostaa).
Valmistenumeroa ilmoittelee Volkkarille niin saa tiedot ko. autosta.Varma en ole mutta näin kaveri ainakin sai tiedot tuonti-Bemaristaan.
Vastaa Viestiin