Transporter t5 -05 pegabus 2.5 TDi audiota ja videota

Esittele kärrysi tai kerro projekteista täällä
posioans
Viestit: 1
Liittynyt: 1.2.2013 19:43

Transporter t5 -05 pegabus 2.5 TDi audiota ja videota

Viesti Kirjoittaja posioans »

Moro

Päätinpä sitten laittaa portterista vähän rakentelukuvia koska itse en niitä juuri löytänyt ennen omaa projektia. Eli auto on pegabussin sisustuksella, korotetulla katolla oleva portteri. Vauva syntyi kesällä ja farkku accordin tilat loppu kesken koirien, vaunujen jne. kanssa, joten laitoin vähän tilavamman toisen pirssin :D

Ikinä en ole hifejä laitellut mihinkään ennen tätä joten vähän oli pallo hukassa. Kuitenkin velipojan ohjeistuksella tuli tällaiset vehkeet tilattua:

Soitin: Alpine iva-w520r + audio ja bluetooth streaming
Infinity reference 475a neljäkanavaisia vahvareita 2
4 x infinity ref 5032i 13 cm kaiuttimet taakse
Infinity 1260w 12" subi
Infinity reference 6530cs 16,5 cm komponentit eteen

Boss audio system rca kaapeleita 5
Stinger rca av kaapeleita 2

22" kattonäyttö
Das-m44ci digiboksi 4 virittimellä

Aika tyytyväinen olen settiin hinta/laatusuhteessa ja varsinkin kun ovat ekat vermeet en vielä ihan kultakorva ole. Mielipiteitä setistä?


Kuva

Kuva

Kuva

Laittelen rakennuskuvia heti kun kerkeän
kotka
Viestit: 1246
Liittynyt: 26.3.2007 21:50
Paikkakunta: Kuopio

Re: Transporter t5 -05 pegabus 2.5 TDi audiota ja videota

Viesti Kirjoittaja kotka »

Piti ihan pari kertaa miettiä tuota asennuskokoonpanoa, mutta itse olisin tehnyt jonkunverran muutoksia rahatilanteen salliessa.
Itse olisin kyllä valinnut eri kaiutinelementtejä, sekä muutenkin erilaisen vahvistinarsenaalin.
Ei oikein mene kanavat tasan, tai sitten en ymmärrä ihan miten olette aikoneet nuo asentaa.
Subille olisi voinut ottaa yhden tehokkaan monopäätteen ja muille yhden tehokkaamman 4-kanavaisen.
Aika pieneltä tehomäärältä vaikuttaa, laitatte nuo vahvistimet miten vain.

Subikotelon olisin tehnyt itse asennuspaikan mukaan. Noin 35 litran suljettu ja tukeva kotelo pitäisi olla passeli. Edullisesti tuota elementtiä myydään, jospa siinä edes laatu olisi kohtalainen..

Olisiko takapäähän saanut asennettua erillissarjat eikä noita "koksuja"? Erillissarjassa diskanttien sijoittelulla voi hiukan petrata asennuspaikkojen ongelmia.

Kokoonpanosta puuttuu midsub-puoli, ääni saattaa jäädä niiltä osin vajavaiseksi. Tai sitten subin jakoa joutuu nostamaan ylemmäs mitä olisi hyvä.

Kokonaisuudessaan ensimmäiseksi setiksi hyvä. Tee asennukset huolella ja tukevasti.

Järjestelmään oma akku, virtakaapeliksi olisi käynyt hitsikaapeli, kunnon maapiste ja panosta äänenvaimennukseen varsinkin ovien osalta..
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Vastaa Viestiin