Passat Variant 1.8T -01 Hifiä ja muuta pientä

Esittele kärrysi tai kerro projekteista täällä
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

:lol: Vakiokorkeudessa :lol: Ellei jopa hiukan teini-korotettu-perä. Vaan täytyy sitä säätää kun tossa ehtii jonkun lenkin heittää että se vähän asettuu.

Hmm, ei puristimen kanssakaan liikaa tilaa ollut, melko paljon sitä kankea saa antaa ilman puristinta? Alapultit meinas kiukutella vähän molempiin suuntiin kun se taaempi alatukivarsi oli tiellä. Tosin kuskin puoleinen pultti meni paikalleen ihan "tosta vaan", jostain syystä mitä ei keksitty. Pois se ei tullut ihan helpolla.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
Pasi Häkli
Viestit: 5784
Liittynyt: 13.7.2006 17:50
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi Häkli »

Se, että mihin suuntaan etupyörät näyttää, vaikuttaa vähän siihen, että miten se pultti sieltä mahtuu tulemaan. Eli jos on ohjaus äärilaidassa niin pultin asento takatukivarteen nähden vaihtuu. Ja sekin helpottaa sen pultin poistuloa, kun vähän taivuttaa alatukivartta isoilla papukaijapihdeillä, niin että pultti sojottaa enempi ylöspäin ja näinollen mahtuu tulemaan pois helpommin.

Ilman puristimia saa kankea kyllä näyttää ihan mukavasti, mutta eipä se mitään haittaa, kun saa suoraan apurunkoon sen nojaamaan ja alatukivartta vasten kun vääntää niin mitään vahinkoa ei pääse sattumaan.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Tommonen kuva löytyi kamerasta missä on etupää niin alhaalla kun säätö antaa myöten :? Onhan se riittävän matala, säätöä olisi tolpassa vielä joku 5cm, mutta apujousen vaatisi kun pääsee muuten jousi vapaaksi täydessä ulosjoustossa.

Kuva

Menee muuten Camberit melko mielenkiintosiksi tommosella madalluksella, ja säätöähän ei taida olla?

Kuva

Tossa tolppa maksimimadalluksella, kierrettä siis olis vielä. Kuvassa myös tyylikäs vetarinsuojakumista tehty pölysuoja. On muuten taatusti tiivis :)
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
Pasi Häkli
Viestit: 5784
Liittynyt: 13.7.2006 17:50
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi Häkli »

Ei oo camber säätöä ei. Jos toinen puoli on enempi perseessä kuin toinen, niin apurunkoa siirtämällä saa tasattua, mutta säätöä ei ole.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Pannaas ny tännekkin kuva kun on alusta kuosissa ja kesäkumit aluilla. Renkaat on siis 205/50-17 Federal SS595 ja vanteet Stilauto Five olikohan 7,5x17" ja et37 tai jotain. Täytyy vielä tarkistaa että tulee oikein ;)
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Vetokoukku saatiin puskurin sisälle. Eipä jää Brinkistä muuta kun pikku muhku puskurin alareunasta esiin. Pultit hiukan huolettaa, runkoaisaan kiinitettäessä kaveri väänsi yhden M10 pultin poikki :? 1300kg pitäis kuitenkin kestää vetää perässä, ja noita pultteja on neljä koko kiinnityksessä. Vaan eiköhän se pinnapultilla kestä.

Sit tuli (vihdoin) asennettua vähän taas OEM tuningia. Ja aloteltua vähän takapuskuriinkin liittyvää tuningia. Siitä lisää valmistuessaan.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Päivitetäänpä "projektia" taas pitkästä aikaa. Vetokoukun pinnapultti ja toiselta puolelta myös vastaava pultti vaihtuivat sittemmin Audin kunnollisiin 10.9(?) pultteihin, nyt pelaa ja uskaltaa ainakin luottaa että pysyy perässä.

Tänään sitten alkoi taas perinteinen auton kuivaus operaatio, eli lattiamatto repsikan puolelta ylös ja vedet pois. Tai no ei vielä saanut mattoa ylsö kun se on jäätynyt pohjaan kiinni :roll:
Mutta 2kW lämpöpuhallin ja 1100W Defa puhkuvat lämpöä kabiiniin että aika pian se sieltä lähtee. Odotettavissa melkoinen lammikko vettä.

Nyt sitten haluaisin kaikki mahdolliset vinkit mistä vesi vielä sisään tulee. Ovet on tukittu testatusti. Eli mitä kannattaisi purkaa kojelauta-konehuone välillä että löytyisi mahdolliset vuotopaikat sieltä? Saisi tämän rumban nyt tähän kertaan lopetettua. :evil:
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Mulla tuli repsikan puolelta vedet sisään ku oli akun alla oleva tyhjennysreikä täynnä roskaa..
Avatar
miihkali
Viestit: 933
Liittynyt: 11.11.2003 9:07
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miihkali »

Mulla tuli kolmosesta vedet sisään, ku A-pilarista ulos tuleva poistovesiletku ei ollu kunnolla paikoillaan.... Meni hermot ja loputkin hermot vikaa ettiessä, mutta sieltä se sitten löyty.
- miihkali from Kuopio-

TeeDeeIiiPaku & avo Bemu
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Sami: hyvä yritys mutta ei voittoa eli tuo vika tarkistettu ihan ensimmäisten joukossa jo edellisessä (vuosi sitten) sessiossa.

miihkali: missäs siellä tommonen oli ja miksi? A-pilarista tuleva letku :shock:

Kohta alkaa olla lattiamatto irti sulanut ja vettä on että kylpyyn pääsisi. Täytynee taas kaivaa poistoaukko auki kun lappoakkaan jaksaisi.

Edit: johan irtosi ja vettä tosiaan oli kaukalon täydeltä niin etujalkatilan pienestä tulpasta ruuvari läpi ja vesi valumaan.
2-3 litraa siinä taisi lorotella :shock: ja vielä jäi tietysti matto läpi kosteaksi siltä osin mikä ei itsekseen valu. 3" rosterimutkia vaan maton alle että saa ilmaa kulkemaan niin eiköhän se huomenissa ala olla taas kuiva auto. Laitoin vielä toisenkin Defan puhaltamaan suoraan maton alle ja toinen puhaltaa siihen pintapuoleen.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
Pasi Häkli
Viestit: 5784
Liittynyt: 13.7.2006 17:50
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi Häkli »

Miihkalin autossa oli todennäköisesti kattoluukku...
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Niimpä tietysti :) Nojoo, kuinka se lasin alareunassa oleva muovi lähtee irti että näkis onko tuulilasi kunnolla kii. En kyllä usko että siinä on vikaa mutta tarkistais. Pyyhkimet irti ja mitä muuta?

Alkaa olla auto kuiva niin nyt pitäis tietää mitä jaksaa purkaa ja tutkia, tai sit vaan vuosi taas kovaa ajoa ja ens syksynä/talvella taas purku jos on tarvis. Eihän tuosta edes tiedä että vuotaako enää.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
Pasi Häkli
Viestit: 5784
Liittynyt: 13.7.2006 17:50
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi Häkli »

Pyyhkimet irti ja sitten sen muovin keskellä on sellanen metalliklipsu, mikäli se siellä on vielä paikallaan. Se lähtee siis vetämällä irti. En muista oliko reunoillakin vielä sellaset. Sitten se onkin siinä urassa vaan kiinni. On yleensä tosi tiukassa, älä hajota lasia. Sitten kun takaisin laitat niin puhdista paineilmalla se ura, ei tarvi olla iso kivi välissä että halkee lasi. Jotain voiteluainettakin voi laittaa siihen muovin uraan, niin uppoo paremmin paikalleen.

Sun täytyy mennä pää edellä jalkatilaan ja pyytää kaveri päästään letkusta vettä ihan joka paikkaan. Siitä sitten seuraamaan, mistä kastuu jos kastuu. Jos sulla on sisäpistoke, niin kai sen läpivienti on tiivis?

Jos ei ovista vuoda, eikä raitisilmasuodattimen kaukalon läpi, niin sitten on vielä ilmastoinnin kondenssivesi yksi mahdollinen vuotopaikka. Niitä valutusputkia on kyllä ollut tukossa, eli tarkista sekin. Se menee siellä apukuskin etujalkatilassa, hanskalokeron takana, keskikonsolin kyljessä. Ulostuloa ei juurikaan näe, mutta voit vaikka paineilmalla puhaltaa siihen putkeen, jos siellä jotain paskaa olisi niin kyllä se sillä lähtee. Laske vaikka vettä vielä putken läpi ja kato että tulee maahan asti.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Avatar
Micco
VCF Member
Viestit: 1562
Liittynyt: 10.5.2005 22:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Micco »

http://upload4.postimage.org/cars/varia ... 2/car.html Oot varmaan tarkastanut jo moneen kertaan tuon ilmastoinnin putkien läpiviennin? Tossa sun asennuskuvassahan tuo yksi ruttuputki menee tuolta alapuolelta, ja kuten oot varmaan huomannutkin, niin tuo läpiviennin reikä on muutenkin todella lähellä kaukalon pohjaa tuolla kohtaa. Ei tarvitse paljon vedenpinnan nousta kaukalossa, kun yltää tuohon läpivientiin. Etenkin jos reilusti valuu vettä kokoajan kaukaloon sateella/pestessä jne.

Mulla oli tuo läpiviennin kumi hieman huonosti paikallaan, ja kaukalon tyhjennysreiät tukossa. Korjauksen/puhdistuksen jälkeen ei ole (ainakaan huomattavasti) vettä sisälle tullut.
Uncle Hank Fan Club

T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Vikapaikka on nyt ilmeisesti löytynyt. Lokarin-A-pilarin välisessä kulmassa on paljon sontaa joka ei sinne kuulu. Se taas lienee aiheuttanut sen että vesi jää seisomaan sinne, ja on päässyt ilmanoton kotelon ja pellin (!) välistä uimaan sinne puhaltimelle, tai siis siitä tulipeltiä suoraan alas. Hankala selittää, mutta otan kuvia kunhan pääsen purkamaan.
Huomasin vaan tutkiessa että oli sisäilmankierron kuupassa pölyä joka oli veden mukana mennyt kun oli semmoset kuivumisjäljet siinä pölyssä. Ja jos sitä on siinä kuupassa ollut niin sehän ei ole kuin kahdella akselin päällä kiinni korissa. Eli vettä on sillä perusteella tätä kautta päässyt kulkemaan.

Täytyy purkaa se raitisilmasuodattimen kotelo ulos ja laittaa tahnaa saumaan. Sekä tietysti kaapia sonnat pois sieltä kolosta.
Saakohan sen kotelon pois ilman lasinreunalistan irrottamista? Kaveri varotteli kanssa että lasi hajoaa herkästi sen listan kanssa pelatessa.

Akkukaukalossa ei ole ollut vettä käytännössä ollenkaan, joka kerta kun oon jotain ropannut konetilassa oon tarkistanut ne tippareiät. Nyttemmin ne kumitkin napattiin pois ettei tukkiinnu sitäkään. Läpivienti on paikallaan ja kunnossa. Sieltä kyllä menee vesi läpi jos se kaukalossa nousee, mutta ei pitäisi nousta.

Ilmastoinnin valumaputki on paikallaan, mutta täytyy sekin jotenkin tarkistaa nyt kun paikat auki.

Joskohan se nyt olisi korjausta vaille kunnossa. :roll:
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Noniin, kuvallista kerrontaa:

Ensimmäisenä sitä mitä oli repsikan puoli taas täynnänsä, jäätä eli vettä.
Kuva

Tälläiseltä näytti kun putsarin kotelo tuli pois tieltä. Tosta on jo imuroitu konepellin saranan vierestä niin paljon että sai noi mutterit edes esille :roll:
Kuva

En tiedä minne on mennyt tai miten mutta melkoinen pala tiivistettä puuttuu, juuri sillä puolella missä tota sontaakin oli kasakaupalla. Ei siis ihme että saattoi vesi löytää tiensä sisään.
Kuva

Taidan nykästä reippaasti korimassaa ton tiivisteen uraan ja laittaa paketin takas. Tuskin sitä enää kukaan koskaan irrottaa ton auton eliniän aikana.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
Pasi Häkli
Viestit: 5784
Liittynyt: 13.7.2006 17:50
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi Häkli »

Mulla oli omasta autosta sama tiiviste ihan paskana(raitisilmasuodattimen kotelo). Irrotin sen sillon kun tota kolarihommaa kateltiin. Pistin paksun kerroksen lakunauhaa tiivisteeksi, ei varmasti vuoda sieltä ainakaan.

Se akun alla oleva valumakumi kannattaa tosiaan ottaa kokonaan pois, siitä on muuten ihan kampanjakin a4 audeissa vieläkin menossa. Purkamatta mitään se on helppo ottaa pois kun nostaa oikean etunurkan vaikka tunkilla ylös ja vaikka pitkällä snap-on raudalla tönäsee sen kumin pois, sinne näkee sieltä ohjausvaihteen vierestä. Ei tarvii edes rengasta ottaa irti.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Noniin, nyt on koriliimalla laitettu kotelo kiinni, ei pitäisi vuotaman enää. Ja sonta poistettu että mahtuu kerään uutta taas.
Täytyy vastaisuudessa muistaa aina sillon tällön toikin kolo putsata ettei pääse maatuun noin pahasti kun nyt oli.

Hands-free-setti (Nokia CK-7W) pääsi kanssa autoon vihdoin, ehtihän se tossa jo odotella. Paikat on aikalailla kuivattu ja etupenkinkin heitin jo takasin että pääsi kokeilemaan että kaikki sähköt vielä pelaa.

Alkaa taas olla positiivinen mieli autosta, josko noi kastumisongelmat olisi nyt voitettu ja saisi käytettyä tota korjausenergiaa vaikka hifien laittoon :roll:

Edit: ja tuli se diodi kolvattua kontinvalon piuhaan, nyt on auennut lukko jokakerralla :buttrock Kiitos Pasi H:lle tästä vinkistä.
Viimeksi muokannut AjH, 21.1.2008 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Joo päivitetäänpä tännekkin kun projekti on taas ihan oikeasti nytkähtänyt eteenpäin hifien merkeissä.
Peilikolmiot sain vihdoin kangastettua, hartsin läträystä ja Bilteman hienokittiä kolme kerrosta. Sitten hiontapohjaa ja hionta, uudelleen hiontapohjaa ja nyt aika liki valmis mattamustalle kilikolille :)

Kuva

Midien asennusrinkulat on kanssa sahailtu keskireikien puolesta sekä elementtien kiinnitysreiät tehty, vielä pitäisi ulkoreunaa viistää paljon että mahtuvat oveen kun se sisäpelti on melko hankalan mallinen.

Vielä pitäisi subikotelo verhoilla huovalla ja laittaa vahvari, subi ja liitinpaneeli paikalleen sekä tietty etuovet rakentaa. Sitten voisikin popitella hyvin mielin ainakin jonkinaikaa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Talvi takana ja nähtävästi ilman kuivatteluja meni tarkoittaen sitä että kaikki vuodot on tälle erää saatu tulpattua. Oujea! Onneksi ei puuha tän kotteron kanssa lopu ja tänä talvena onkin ollu ihan omat ongelmansa iskarin katkeamisesta välijäähyn täyttymiseen.

Se on sitä Motorsporttia.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Vihdoinkin yksi ikuisuusprojekti tuli saatua aikaan, eli tuulilasin vaihdatus. Ei sekään ihan pelkkää riemua ollut, piti tulla harmaalla aurinkoraidalla niin lasissa onkin nyt sininen. Eipä sitä onneksi ulos edes huomaa jos ei osaa katsoa, sisällä on kyllä vähän semmonen teinix-meininki. Mutta onpahan ehjä ja ennenkaikkea hyvin läpinäkyvä lasi taas. Olis voinu kyllä aikasemmin keväällä vaihdattaa kun nyt pystyy jo vasta-aurinkoonkin taas ajaan, näkee lasista läpi eikä pelkkää kimaltelevaa lasia.
Vakuutukseen lisäsin lasirikon, ihan vaan varmistaakseni että ei tule kiveniskemiä eikä lasi vahingossakaan pääse hajoamaan. -sarkasmia :lol:

Niin ja samassa yhteydessä pitää tietysti vaihtaa aina ehjät pyyhkijänsulat paikalleen, Aero Twin-sarjalla homma hoitui hienosti. Slamitille mainos ja kiitos ihan vaan siitä kun palvelu pelaa ja saa oikeaa osaa eikä toimitusajatkaan ole turhan pitkiä. ;)
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Tälle talvelle kun noi vanhat kesävanteet siirty talvipyörien virkaa ajamaan niin ens kesälle tarvii tietysti (:D) uudet vanteet jotka on nyt tilattu. Lisää niistä sitten kun näkee ihan oikeasti miltä ne näyttää.
Dezent on kuitenkin valmistaja ja koko 7x17" ihan vaan mukavuus syistä. 205/50-17 tai 215 leveät renkaat tulee päälle kunhan keksii mitkä. Vaihtoehtoina tällä hetkellä Falken Ziex-912 ja Uniroyal Rainsport 2. Falken olis selkeästi edullisempi, mutta Rainsportin kehuttu märkäpito houkuttelisi. Kuivalla kelillä noi molemmat riittää arkiajoihin täysin.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Re: Passat Variant 1.8T -01 Hifiä ja muuta pientä

Viesti Kirjoittaja AjH »

Kah kun ei oo tänne mitään kirjailtua. Renkaat joo vaihtu, Barum Bravuris 2 tuli ja hyvin niillä on nyt kaksi kesää takana. Kilsoja ei ihan hirveänä ole tullut mutta olen tykännyt, pitää joka kelillä normiajossa, ei melua pahasti ja kulutuskin on ihan normaali. Eikä oo kulunu sanottavasti, mutta ei tosiaan oo kilsojakaan tullu.
Vanteet on Dezent Motionit Black Polish tmv mallisena. Mukavan köykäset kiinalaiset tai jokku. Toistaiseksi vielä suoratkin ehkä kun ei mitään erityistä sanottavaa kulussa ole.

Tukivarsia on joutunu vaihtaa eteen, keväällä meni leimasta läpi vaikka oli ihan loppu repsikan puoleiset. Nyt talvirenkaat laitoin alle ja kuskin puolella sama vika, ylävarsien sisäpäät entisenä. Ei päässy Slamitin sarja nyt vakuuttaan, varmaan haen Motonetistä TRW valmisteet kuskin puolellekkin. Onpahan sitten testattu nekin.
Vetarin suojakumit alkaa olla ihan valmiit, korkea aika olis vaihtaa. Menis varmaan hienosti kytkinprojektin ohessa, sekin tässä ollu tovin ja toisenkin valmiudessa.

Talvea taas odotellessa, tuskin tässä pakkasia toviin on tiedossa kun nastat sain alle ropiseen mutta katellaan. :mrgreen:
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Viestiketju Lukittu