Passat Variant TDI -00
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Nytoli Passatissa leimaa, auton nosto vaati vaan tolpan irroituksen, liotuksen ja 20min paineilmavasaraa..
Tänään touhunnu noita pussihommia tossa takapihalla aina ku ei oo satanu, pikkuhiljaa pikkuhiljaa..
Irtotolppa olis yläpään vaihtoa vaille valmis, ja kontin asennukset alkaa olemaan valmiit. Huomenna olis tarkoitus ottaa savut kompurasta (tai toivottavasti ei) ja kattoa kestääkö säiliö painetta
Tänään touhunnu noita pussihommia tossa takapihalla aina ku ei oo satanu, pikkuhiljaa pikkuhiljaa..
Irtotolppa olis yläpään vaihtoa vaille valmis, ja kontin asennukset alkaa olemaan valmiit. Huomenna olis tarkoitus ottaa savut kompurasta (tai toivottavasti ei) ja kattoa kestääkö säiliö painetta
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Siinä vähän kuvasaastetta taas vaikkei kiinnostaiskaan
Alustaa renkattu alaspäin, muuta juuri tapahtunu. Rautajousilla mennään vielä..
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Passat Variant TDI -00
Ei prkl propsit kyllä korkeudesta. KomiaakomiaaSami Jalonen kirjoitti: Rautajousilla mennään vielä..
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Viestit: 3400
- Liittynyt: 5.6.2006 22:46
- Paikkakunta: Ulvila-City
Re: Passat Variant TDI -00
Jos vaikka madaltasit vielä
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Re: Passat Variant TDI -00
Mmmm.. mara.. eiku matala.
Ps. Perää sais kyllä laskee vielä
Ps. Perää sais kyllä laskee vielä
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Ei sitä saa
Nyt on pelkkä jousi paikallaan ilman säätöpalikoita ja kumeja sun muita turhuuksia. Pitäis käyttää noi taottavana vähän lyhyemmäks ja jäykemmäks jos ajais raudalla koko ajan. Nyt kun otan työkalut kyytiin jää pohjaanlyöntikumeihin matkaa alle sentti..
Kaimalle: Tarkotus olis saada tosta vielä ne kaks senttiä mitkä on siinä apurungon kannakkeen alla pois
Nyt on pelkkä jousi paikallaan ilman säätöpalikoita ja kumeja sun muita turhuuksia. Pitäis käyttää noi taottavana vähän lyhyemmäks ja jäykemmäks jos ajais raudalla koko ajan. Nyt kun otan työkalut kyytiin jää pohjaanlyöntikumeihin matkaa alle sentti..
Kaimalle: Tarkotus olis saada tosta vielä ne kaks senttiä mitkä on siinä apurungon kannakkeen alla pois
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Kun pimeässä lasten Prinsessa-taskulamppu suussa hyttysten syödessä nilkkoja vääntää sähköjä paneelien väliin mihin ei käsi mahdu, ja parempaa asentoa ottaessa potkaisee ensin työkalupakin alas takakontista niin että kaikki leviää, ja sen jälkeen potkaisee ison kipollisen liittimiä pitkin konttia ja märkää nurmikkoa, alkaa sitä miettimään harrastuksen mieluisuutta näissä olosuhteissa..
Mutta viikonloppuna suhisee.
Mutta viikonloppuna suhisee.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Pasi Häkli
- Viestit: 5784
- Liittynyt: 13.7.2006 17:50
- Paikkakunta: Ulvila
Re: Passat Variant TDI -00
...mutta lopussa kiitos seisoo Hienoa että loppusuoralla ollaan sen alustan kanssa.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Re: Passat Variant TDI -00
Oo.. Suhinaa tiedossa nyt jo. Täytyy melkein tulla sit ihmettelemään.
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Vittuillaanko sitä? "Nyt jo"
Vastahan noi romut mulla on 6kk 16päivää ollu..
Tosiaan nyt viikonloppuna saan etupään tehtyä valmiiks, takapäässä on vielä tekemistä mitä en pysty ite pihalla säätämään (leikkaaliimaa)
Vastahan noi romut mulla on 6kk 16päivää ollu..
Tosiaan nyt viikonloppuna saan etupään tehtyä valmiiks, takapäässä on vielä tekemistä mitä en pysty ite pihalla säätämään (leikkaaliimaa)
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Passat Variant TDI -00
Hyvä et rojekti etenee ja ehkä jopa valmistuu.
Re: Passat Variant TDI -00
Ennhän minä.. Menipä mullakin semmonen ~1,5vuotta ennenkuin sain vakkarin laitettua
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
- Pasi Häkli
- Viestit: 5784
- Liittynyt: 13.7.2006 17:50
- Paikkakunta: Ulvila
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Toinen etusäkki oli erilainen kun toinen. En sit ollu huomannu aiemmin ja kaikki mallailut tehny sillä oikeanlaisella. Päivän vääntäny vesisateessa ja nyt meni sit näin.. Toinen tolppa on paikallaan ja testissä pitääkö ilmaa. Josko sitä maanantaina sais Tomilta uuden säkin..
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Passat Variant TDI -00
No aika paska mäihä.. Onko takapää jo säkitetty? Ihan näin mielenkiinnosta mitä eroa niissä etupusseissa sit oikeen oli?
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Ei oo vielä takaa. Noissa Aerosporteissa on sisällä semmonen metalliputki mikä keskittää sen tolppaan, niin pussin ilmareikä oli eri päässä verrattuna siihen putkeen. Ja mä tarviin niin että se putki ja ilmareikä on samassa päässä että saa toimimaan (ilmalinja tulee alakautta).
Se metalliputki säkin yläpäässä aiheuttaa sen että täydessä ulosjoustossa pääsee yli siitä paksummasta kohdasta ja voi tehdä tuhoa kun ei osu takasin.
Tohon asti pääsin tänään toisen puolen kanssa, ni tuli ensimmäinen kiinni ottava kohta (tukivarret ylhäälle).
Huomenna sinne siis lekaa, ei viitti rei´ittää ku ei saa helposti siistiä ilman hitsailua ja maalausta.
Tosta näkee myös vähän asennuspaikan luontaisetuja, toimiva tuuletus ja kastelu..
Se metalliputki säkin yläpäässä aiheuttaa sen että täydessä ulosjoustossa pääsee yli siitä paksummasta kohdasta ja voi tehdä tuhoa kun ei osu takasin.
Tohon asti pääsin tänään toisen puolen kanssa, ni tuli ensimmäinen kiinni ottava kohta (tukivarret ylhäälle).
Huomenna sinne siis lekaa, ei viitti rei´ittää ku ei saa helposti siistiä ilman hitsailua ja maalausta.
Tosta näkee myös vähän asennuspaikan luontaisetuja, toimiva tuuletus ja kastelu..
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Passat Variant TDI -00
Juujuu. Onko tavoitteena tuo kaari renkaan ja vanteen väliin vai meneekö oikkee sukellus hommiks ja koko hoito maahan kiinni?
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Kun kaari on renkaan ja vanteen välissä on apurungon kannakkeet maassa
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Passat Variant TDI -00
Alkaa olla meininki ihan ison lätäkön takaa. Toivotaan että saat piakkoin kasaan
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Jeejeejoujou! Toiselta foorumilta sain tiedon et se liikkuukin se putki sielä sisällä, äsken jarruspraypullolla sain painettua sen toiseen päähän.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Oo.. Kyl mäki sit joskus.
Ihan hyvä että sä teet nyt tän "alkutyön" ni mä voin sitten apinoida ja tehdä valmiin mallin mukaan
Ihan hyvä että sä teet nyt tän "alkutyön" ni mä voin sitten apinoida ja tehdä valmiin mallin mukaan
Re: Passat Variant TDI -00
ISO kuolaus!
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Tosiaan sata asiaa vielä kesken ja vaiheessa, mut tohon asti laskee ilman korimuutoksia. Tosin aamulla työmatkalla motarilla tuli testailtua eri paineita ja kolautteli pari kertaa hyvin, ni työmaan parkissa meni renkaat vähän syvemmälle kaariin kun himassa Tekee tilaa itestään.
Pikku vuoto vielä toisessa säkissä, ja pusseja pitää laskea vähän alemmas tolpassa ni saa matalallekin lisää painetta. Semmonen 75psi on ok, 90psi on jo jäykkä mutta hyvä ja 50psi liian löysä. Nyt on tossa ala-asennossa about 30psi ennenkuin nousee pois tukivarsien varasta, haluamassani ajokorkeudessa on n.50psi eli pari senttiä pitää laskea. Tosin se on pois yläasennon korkeudesta, mut sou not. Madalluksen takia tää setti tuli hankittua.
Eli pääpiirteittäin etupäähän tukivarsille tilaa niin on kiinni maassa.
Pikku vuoto vielä toisessa säkissä, ja pusseja pitää laskea vähän alemmas tolpassa ni saa matalallekin lisää painetta. Semmonen 75psi on ok, 90psi on jo jäykkä mutta hyvä ja 50psi liian löysä. Nyt on tossa ala-asennossa about 30psi ennenkuin nousee pois tukivarsien varasta, haluamassani ajokorkeudessa on n.50psi eli pari senttiä pitää laskea. Tosin se on pois yläasennon korkeudesta, mut sou not. Madalluksen takia tää setti tuli hankittua.
Eli pääpiirteittäin etupäähän tukivarsille tilaa niin on kiinni maassa.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Viestit: 3400
- Liittynyt: 5.6.2006 22:46
- Paikkakunta: Ulvila-City
Re: Passat Variant TDI -00
tsaijai, muuten ihan jees mut vanteet punaseks ja vähän ylöspäin
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Re: Passat Variant TDI -00
Sami lupasi sitten laittaa kaikille noi kun on saanut omat valmiiksi.
- samthunder
- Viestit: 167
- Liittynyt: 14.6.2010 12:50
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Passat Variant TDI -00
Kyllä tästä vielä hyvä tulee..
Olisi kyllä itsellenikin erittäin hyödyllinen kapine tuo ilma-alusta. Helpottaisi lisämadaltamista ja pääsisi silti helpommin työmaille.. Ja talveksihan tuota omaa pitää joka tapauksessa nostaa että pääsee hyödyntämään kaikkia vetäviä/työntäviä renkaita..
Pieni pikatarina asentamisesta, yleisestä käyttämisestä, ajo-ominaisuuksista ja kustannuksista kiinnostaisi.
Miten talvikäyttö ja katsastus tuollaisen alustan kanssa?
Olisi kyllä itsellenikin erittäin hyödyllinen kapine tuo ilma-alusta. Helpottaisi lisämadaltamista ja pääsisi silti helpommin työmaille.. Ja talveksihan tuota omaa pitää joka tapauksessa nostaa että pääsee hyödyntämään kaikkia vetäviä/työntäviä renkaita..
Pieni pikatarina asentamisesta, yleisestä käyttämisestä, ajo-ominaisuuksista ja kustannuksista kiinnostaisi.
Miten talvikäyttö ja katsastus tuollaisen alustan kanssa?
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Kiitoksia kaikille.
Asentamisesta, eteen laitoin coilitolppiin vakiojousen tilalle modatuilla kierrelautasilla (vähän rälläkkää että sai kahdella pultilla/prikalla kiinni ja ilmalinjan mahtumaan). Edessä meinas tulla ongelma kasaan laittaessa et ylätukivarsien kiinnityspulttien päät oli tiellä kun pussi tyhjänä, tästä päästiin kääntämällä taaemman tukivarren pultti ja vaihtamalla etummaiseen matalampikantainen (Kiitos niistä Antille).
Takapään kanssa tappelu on edessä lauantaina, joten siitä enemmän tarinaa sillon. Periaatteessa vakiona jousen keskittävät n. 3cm korkeat mollukat takajousen molemmista päistä pitää poistaa saadakseen auton alas. Tehtiin hienot kannakkeet niihin aiemmin mut perä jäi noin 6cm liian ylös
Sähköjen vetäminen oli hitain homma, mulla on 7 nappinen kaukosäädin mitä varten piti vetää johdot kontista keskikonsoliin josta lähtee kaukosäätimen johto.
Sarjassa on siis 8 venttiiliä, eli joka nurkalle oma säätö. Näitähän saa myös neljällä, jolloin tulee ikävä ominaisuus kun ilma mutkassa siirtyy säkistä toiseen. Sen takia siis 7-nappia, joka nurkka, etu, taka ja koko auto.
Virrat kompuralle ja kaukosäätimelle mulla tulee niin että virtalukon takaa kun autossa on virrat päällä herää paineanturi jota ennen on kytkin jolla saa koko järjestelmän pois käytöstä. Paineanturi säätää kompuran päälle kun paine ilmasäiliössä laskee alle 110psi, ja lopettaa käytön kun saavutetaan 150psi.
Ajo-ominaisuudet on hyvät, testaillu erilaisilla paineilla ja tossa edellä olevat luvut pitää aika hyvin paikkansa. Nyt mulla on se 75psi about 4cm maavaraa, joka on sopiva ajelukorkeus yleensä, toki kaupunkikruisailussa tutulla tiellä ajellaan vähän alempana kunhan saa tukivarsille tilaa. (Ei oo niin mukavaa kun kiven yli ajaminen kolauttaa tukivarret peltiin )
Kustannukset pyörii siinä 2200e paikkeilla, tosin en oo Antille vielä maksanu ni en tiiä mimmonen lasku sieltä on tulossa
Osat makso 1830e, loput on tullu parannuksista mitä oon tehny sekä turhista osista mitä ei oo sit tarvinnutkaan. Esim vakiosarjassa on vaan muoviletkua, mulla tulee ilmasäiliöltä kromatulla kupariputkella venttiileille, ja viimeinen pätkä auton alla on hydrauliikkaliikkeestä haettua kumiletkua joka kestänee vähän paremmin liikettä ja likaa.
Talvikäytöstä oon kuullu hyvää, kunhan muistaa tyhjennellä vedenerotinta tarpeeks usein ettei järjestelmään kerry vettä jäätyväks. Täytyy tosin miettiä etujousien nostoa tolpassa talveks että saa vähän vähemmillä paineilla ajaa korkeammalla.
Katsastusasia on kehityksen alla..
No huh mikä stoori
Asentamisesta, eteen laitoin coilitolppiin vakiojousen tilalle modatuilla kierrelautasilla (vähän rälläkkää että sai kahdella pultilla/prikalla kiinni ja ilmalinjan mahtumaan). Edessä meinas tulla ongelma kasaan laittaessa et ylätukivarsien kiinnityspulttien päät oli tiellä kun pussi tyhjänä, tästä päästiin kääntämällä taaemman tukivarren pultti ja vaihtamalla etummaiseen matalampikantainen (Kiitos niistä Antille).
Takapään kanssa tappelu on edessä lauantaina, joten siitä enemmän tarinaa sillon. Periaatteessa vakiona jousen keskittävät n. 3cm korkeat mollukat takajousen molemmista päistä pitää poistaa saadakseen auton alas. Tehtiin hienot kannakkeet niihin aiemmin mut perä jäi noin 6cm liian ylös
Sähköjen vetäminen oli hitain homma, mulla on 7 nappinen kaukosäädin mitä varten piti vetää johdot kontista keskikonsoliin josta lähtee kaukosäätimen johto.
Sarjassa on siis 8 venttiiliä, eli joka nurkalle oma säätö. Näitähän saa myös neljällä, jolloin tulee ikävä ominaisuus kun ilma mutkassa siirtyy säkistä toiseen. Sen takia siis 7-nappia, joka nurkka, etu, taka ja koko auto.
Virrat kompuralle ja kaukosäätimelle mulla tulee niin että virtalukon takaa kun autossa on virrat päällä herää paineanturi jota ennen on kytkin jolla saa koko järjestelmän pois käytöstä. Paineanturi säätää kompuran päälle kun paine ilmasäiliössä laskee alle 110psi, ja lopettaa käytön kun saavutetaan 150psi.
Ajo-ominaisuudet on hyvät, testaillu erilaisilla paineilla ja tossa edellä olevat luvut pitää aika hyvin paikkansa. Nyt mulla on se 75psi about 4cm maavaraa, joka on sopiva ajelukorkeus yleensä, toki kaupunkikruisailussa tutulla tiellä ajellaan vähän alempana kunhan saa tukivarsille tilaa. (Ei oo niin mukavaa kun kiven yli ajaminen kolauttaa tukivarret peltiin )
Kustannukset pyörii siinä 2200e paikkeilla, tosin en oo Antille vielä maksanu ni en tiiä mimmonen lasku sieltä on tulossa
Osat makso 1830e, loput on tullu parannuksista mitä oon tehny sekä turhista osista mitä ei oo sit tarvinnutkaan. Esim vakiosarjassa on vaan muoviletkua, mulla tulee ilmasäiliöltä kromatulla kupariputkella venttiileille, ja viimeinen pätkä auton alla on hydrauliikkaliikkeestä haettua kumiletkua joka kestänee vähän paremmin liikettä ja likaa.
Talvikäytöstä oon kuullu hyvää, kunhan muistaa tyhjennellä vedenerotinta tarpeeks usein ettei järjestelmään kerry vettä jäätyväks. Täytyy tosin miettiä etujousien nostoa tolpassa talveks että saa vähän vähemmillä paineilla ajaa korkeammalla.
Katsastusasia on kehityksen alla..
No huh mikä stoori
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Ensin oltii tällee.
Ja sit tällee.
Sit näytti tältä.
Ja vähän tältä.
Lisää tätä.
Sen jälkeen se oli sielä tälleen.
Ja lopuks näytti tältä.
Helppoa ku heinän teko.
Ja sit tällee.
Sit näytti tältä.
Ja vähän tältä.
Lisää tätä.
Sen jälkeen se oli sielä tälleen.
Ja lopuks näytti tältä.
Helppoa ku heinän teko.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Passat Variant TDI -00
Jei! Halkomadallus, olis jämäkkä, mut ehkä vähän korkea?
Nyt on pusseja mitä esitellä, hieno homma!
(vähän jos vielä jossain välissä kirjotat selvennystä mitä noissa kuvissa murjotaan )
Nyt on pusseja mitä esitellä, hieno homma!
(vähän jos vielä jossain välissä kirjotat selvennystä mitä noissa kuvissa murjotaan )
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Noissa koitettiin tehdä tilaa etupäähän tukivarsille. Kahen kilon leka ja putki missä hylsy päässä, ei vaan riittäny..
Takana on kohtuu tiukka sovitus.
http://www.youtube.com/watch?v=PD31Ypr0 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Takana on kohtuu tiukka sovitus.
http://www.youtube.com/watch?v=PD31Ypr0 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Passat Variant TDI -00
OOoooo Helvetin hyvältä näyttää! Takapää meni vissiin ihan suht hyvin ilman probleemia? Auttoko etupäähän yhtään tuo "koputtelu "?
- Pasi Häkli
- Viestit: 5784
- Liittynyt: 13.7.2006 17:50
- Paikkakunta: Ulvila
Re: Passat Variant TDI -00
No nyt se tuli semmoseen kohtaan missä ehkä muutkin sen ymmärtääJL kirjoitti:OOoooo
Koskas se sami ostaa ne kumilärpäkkeet mitkä uudemmassa a4 audissa on siellä tukivarsien yläpäässä? Ne mistä linkitin kuvan aikasemmin. Eli teet sinne reiän ja peität sen sillä kumilla, tulee siisti asennus. Luulis että on aika karun näkönen tuo lekan kanssa tehty lisätila? Sitä tosin en tiedä että paljonko se heikentää tuota korirakennetta, kun sitä ei siihen ole suunniteltu alunperin.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
- Antti Hartikainen
- Viestit: 135
- Liittynyt: 9.10.2007 1:56
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Passat Variant TDI -00
Eikä sinne sillä lekallakaan sitää tilaa tarpeeksi tullut. Pakko se on kairata auki jos ihan pohjaan tahtoo. Ja Samihan tahtoo.
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
On se lattiaan saatava. Toi kumilärpäke vois olla yks vaihtoehto, täytyy tutkia tilannetta. Myös uutta peltiä ja maalia- ideaa pyöritelty.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Passat Variant TDI -00
Ei mitään kumilärpäkkeitä.. Peltiä ja maalia sen olla pitää.
Kohta varmaan saadaan pätkää missä auto menee kadulla kipinävanan saattelemana?
Kohta varmaan saadaan pätkää missä auto menee kadulla kipinävanan saattelemana?
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Eikai semmosia.. Ei tota keulaa saa niin alas. Vaatinee ainakin syvät urat. On meinaan pohjapanssari vielä korkeella kun apurungon kannattimet maassa (tosin toinen oli jo kulunut puhki )
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Tuolta pari lisää--> http://s573.photobucket.com/albums/ss17 ... via/Pssst/" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Passat Variant TDI -00
Tekisit jotain tolle keulimiselle. I laik veri mats!
Re: Passat Variant TDI -00
Saako tässä jo alkaa osia haalimaan?osoners kirjoitti:Sami lupasi sitten laittaa kaikille noi kun on saanut omat valmiiksi.
Eikait, täytyy kyllä virtuaali hattua nostella. Vielä kun saat tilat värkättyä tukivarsille niin avot.
- Antti Hartikainen
- Viestit: 135
- Liittynyt: 9.10.2007 1:56
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Passat Variant TDI -00
Alkaa menemään varmasti monelle jo ihan runkkukansiosta.Sami Jalonen kirjoitti:http://s573.photobucket.com/albums/ss17 ... via/Pssst/
Tuli tässä mieleen kun mietin sitä keulan modaamista vielä...
Alatukivarsien kiinnityspatikoihin titaaniset kulutuspalat, niin saadaan niitä yleisön toivomia kipinöitä.
Tomilta tietääkseni niitäkin löytyy..?
Otetaan vähän laadukkaampaa videota tuossa joku ilta?
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Kyllähän näitä asentelee kun hinnoista sovitaan Osatkin saa mun kautta
Tuli tänään huomattua et sopivassa paikassa saa yhen tassun ilmaan, kuvatessa peruuttelin kuoppaiseen mäkeen ja löin auton alas niin toinen takarengas oli sentin ilmassa Kuskin puolen takakaari uppoaa vanteen ja renkaan väliin tän päivän jälkeen, kun pikku harjoitusten takia toisesta renkaasta katos vannesuoja..
Vähän vielä hakusessa toi lastattuna tarvittava ilma taakse.
Myös pohjapanssarin oon ajanu muutaman kerran liikennevaloissa siihen maalattuun nuoleen kun on ollu pienet urat tiessä, mut kyllä tää tästä. Rapinaahan maailmaan mahtuu
Myös toinen kompura päätynee ostoslistalle, kestää liiiiian kauan täyttää säiliö.
Tuosta näkee vähän sitä sovitusta. Maalit vähän palo, ja fotosopattiin suurin osa kumin riekaleista pois ni saa jotai selvää
Tuli tänään huomattua et sopivassa paikassa saa yhen tassun ilmaan, kuvatessa peruuttelin kuoppaiseen mäkeen ja löin auton alas niin toinen takarengas oli sentin ilmassa Kuskin puolen takakaari uppoaa vanteen ja renkaan väliin tän päivän jälkeen, kun pikku harjoitusten takia toisesta renkaasta katos vannesuoja..
Vähän vielä hakusessa toi lastattuna tarvittava ilma taakse.
Myös pohjapanssarin oon ajanu muutaman kerran liikennevaloissa siihen maalattuun nuoleen kun on ollu pienet urat tiessä, mut kyllä tää tästä. Rapinaahan maailmaan mahtuu
Myös toinen kompura päätynee ostoslistalle, kestää liiiiian kauan täyttää säiliö.
Tuosta näkee vähän sitä sovitusta. Maalit vähän palo, ja fotosopattiin suurin osa kumin riekaleista pois ni saa jotai selvää
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Näin täytyy tehdä. Täytynee käydä safkiksella pyörähtämässä Hertsikanrannassa..Antti Hartikainen kirjoitti:
Tuli tässä mieleen kun mietin sitä keulan modaamista vielä...
Alatukivarsien kiinnityspatikoihin titaaniset kulutuspalat, niin saadaan niitä yleisön toivomia kipinöitä.
Tomilta tietääkseni niitäkin löytyy..?
Otetaan vähän laadukkaampaa videota tuossa joku ilta?
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Passat Variant TDI -00
AjH kirjoitti:Nyt on pusseja mitä esitellä
Kunhan on tyhjät pussit?
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
Re: Passat Variant TDI -00
Kuvien perusteella näkee kauheen huonosti kun laskee niin alas...Monkelo kirjoitti:AjH kirjoitti:Nyt on pusseja mitä esitellä
Kunhan on tyhjät pussit?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Passat Variant TDI -00
Voin mä teille kuvata täydetki pussit jos kiinnostaa Ne on vaan harvinaisuus täälläpäin..
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Passat Variant TDI -00
^ Kyllä tyhjät on paaaljon paremmat..
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016