Golf IV variant Trendline -04
Golf IV variant Trendline -04
Viimeksi muokannut Wesku88, 1.5.2011 14:56. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
-
- Viestit: 197
- Liittynyt: 29.12.2008 21:23
- Paikkakunta: Tampere
Tervetulloo foorumille ensimmäiseks
Siistin olonen golffi kyllä. Millä tekniikalla? Noista A8 vanteista nyt voin oman mielipiteeni sanoa, että hienot vanteethan ne on (joskus ollut), mutta itse etsisin jotain persoonallisempaa alle. Rajua madallusta ja uutta alumiinia alle niin hyvä tulee:)
Linttaa tosin tuo ei ole vielä nähnytkään
edit: Jos kuitenkin A8 omaan silmään istuu, niin Ari-Matilla myyntipuolella olis sopivan kokoset ja edulliset
Siistin olonen golffi kyllä. Millä tekniikalla? Noista A8 vanteista nyt voin oman mielipiteeni sanoa, että hienot vanteethan ne on (joskus ollut), mutta itse etsisin jotain persoonallisempaa alle. Rajua madallusta ja uutta alumiinia alle niin hyvä tulee:)
Linttaa tosin tuo ei ole vielä nähnytkään
edit: Jos kuitenkin A8 omaan silmään istuu, niin Ari-Matilla myyntipuolella olis sopivan kokoset ja edulliset
Volvo S80 -02
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Viestit: 3119
- Liittynyt: 11.11.2003 0:19
- Paikkakunta: Kouvola
- Viesti:
Hyvältä näyttää..
Itse pidän A8 replica:sta IV variantissa. n.50mm madallus ja 18" replicat täydellistä ainakin mustassa variantissa.
Mutta osta sellaiset vanteet mitkä omaa silmää miellyttää. Foorumeilla mielipiteitä on laidasta laitaan.
Toiset palvoo kromivanteita toiset peltivanteita.. Autot galleriasta pitäisi löytyä eri tyylisiä vanteita, josta voi miettiä minkä tyyliset miellyttää omaa silmää.
Tässä on kuva IV variantista + 18" A8 replicat
Itse pidän A8 replica:sta IV variantissa. n.50mm madallus ja 18" replicat täydellistä ainakin mustassa variantissa.
Mutta osta sellaiset vanteet mitkä omaa silmää miellyttää. Foorumeilla mielipiteitä on laidasta laitaan.
Toiset palvoo kromivanteita toiset peltivanteita.. Autot galleriasta pitäisi löytyä eri tyylisiä vanteita, josta voi miettiä minkä tyyliset miellyttää omaa silmää.
Tässä on kuva IV variantista + 18" A8 replicat
Golf III cabriolet -98
Golf VI variant 1.4 TSI -10
Golf VI variant 1.4 TSI -10
Perussiisti auto, mutta onkohan 18" vanteet jo liian isot tuollaiseen autoon?
Ennemmin 17" ja kunnon madallus, kun ei juurikaan vielä madalletulta näytä
Ja itse laittaisin kalvot etusivulaseihinkin ja olisin taakse laittanut hieman vaaleammat.
Ennemmin 17" ja kunnon madallus, kun ei juurikaan vielä madalletulta näytä
Ja itse laittaisin kalvot etusivulaseihinkin ja olisin taakse laittanut hieman vaaleammat.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Motti on 1.6 16v BCB. Jooh ehkä ne A8 vanteet rupee olee jo vähän nähtyjä.. Ja mitä madallukseen tulee niin auto olisi tarkoituksena pitää ajokelpoisena myös vähän huonommillekkin teille. (Pitää katsos päästä mökille ryyppäämään ja saunomaan ) Vanteiden tuumakoko tulee olemaan 18" ei ainakaan omasta mielestä ole liian isot tuohon autoon.
Viimeksi muokannut Wesku88, 24.9.2010 23:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Viestit: 3400
- Liittynyt: 5.6.2006 22:46
- Paikkakunta: Ulvila-City
Haha!Sami Mäkinen kirjoitti:shhh... pia voi suuttua jos 20" haukkumaan ruvetaan
Mut siis joo, sehän on ihan autosta kii että minkä kokoset vanteet siihen voi laittaa. Esim. omassa passatissa 20" näyttää ihan sopivilta. Vanteet 9x20 ja renkaat 245/30. Kyllä muuten on hyvät ajaa, verrattuna esim. talvipyöriin jotka on 205/55 r16.
Mun mielestä ne ei oo ollenkaan liian isot nelos koppaseen. Oikein hyvänä esimerkkinä tuo isännä golffi.kotka kirjoitti:Perussiisti auto, mutta onkohan 18" vanteet jo liian isot tuollaiseen autoon?
Ennemmin 17" ja kunnon madallus, kun ei juurikaan vielä madalletulta näytä
Ja itse laittaisin kalvot etusivulaseihinkin ja olisin taakse laittanut hieman vaaleammat.
http://variantclub.fi/index.php?id=2&pg ... &path=0,11
- Pasi Häkli
- Viestit: 5784
- Liittynyt: 13.7.2006 17:50
- Paikkakunta: Ulvila
-
- Viestit: 194
- Liittynyt: 30.3.2007 0:00
- Paikkakunta: Vähäkyrö
- Viesti:
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Passattiin ainaki makso marmorilla mooooooooonta sataa juuroa noi listat, jos meinasit orkkiksena hommata..
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Pasi Häkli
- Viestit: 5784
- Liittynyt: 13.7.2006 17:50
- Paikkakunta: Ulvila
..Sillä vain meinasin 17", että jos noita edes kunnolla madaltaisi ja laittaisi sellaiset vanteet, jotka tulevat sopivasti kaarien tasalle. Kun noita esimerkkejä ei ole paljon viitsitty madallella, niin siksi ovat mielestäni liian isot.Pasi Häkli kirjoitti:^ Ei munkaan mielestä 18" oo mitenkään liian isot nelosgolffissa, just sopivat.
Mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni.
Eli hiukan pienemmät vanteet ja kunnollinen madallus, eikä isompia vanteita ja traktoriluukkia.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Sinäänsä huvittavaa että golfin alustan rakenne on sellainen ettei se edes salli sen luokan madalluksia/maavaran vähyyttä kuin esimerkiksi saman aikakauden 3b/g passat. 3 korisesta golfista, ventosta ja jettasta puhumattakaan. Rungossa ja vetareissa tulee vain yksinkertaisesti rajat vastaan. Ilman helmasarjaa oleva perus ulkokuorinen g4 näyttää sivulta ja perästä melko korkealta, mutta vastaavasti alle katsottaessa melko matalalta. Eron kyllä huomaa kun laittaa madalletun vakion viereen. Silloin vakiokin näyttää helposti korotetulta.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
-
- Viestit: 197
- Liittynyt: 29.12.2008 21:23
- Paikkakunta: Tampere
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Viestit: 2582
- Liittynyt: 18.1.2005 23:45
- Paikkakunta: Kauhava
Eipä tota nelosgolffia oikeen älyttömiä määriä voi tiputtaa.kotka kirjoitti:Sillä vain meinasin 17", että jos noita edes kunnolla madaltaisi ja laittaisi sellaiset vanteet, jotka tulevat sopivasti kaarien tasalle. Kun noita esimerkkejä ei ole paljon viitsitty madallella, niin siksi ovat mielestäni liian isot.
Mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni.
Eli hiukan pienemmät vanteet ja kunnollinen madallus, eikä isompia vanteita ja traktoriluukkia.
Apukuskin puolella tulee runkopalkki vetoakselin eteen, kokemusta on.
Tuo munki alusta ruuvattiin ensin niin alas kuin sen vain sai, mut en mä ainakaan viitti vetaria rikkoa sen takia et auto olis mahdollisimman matala. Tokihan runkoaisaan voi tehdä vetaria varten kolon, mut se saattaa "hieman" heikentää runkoaisan rakennetta. Toivottavasti kukaan ei lähde tekemään tuollaisia älyttömyyksiä.
Eikä nuo renkaatkaan oikeen sopineet pyörimään kun alusta oli alimmassa asennossa.
Kaari kosketuksia ei tullut mut mutkissa rengas hankasi pyöräkoteloon koko leveydeltään.
Tämä on tullut ihan omasta kokemuksesta selville.. Ehkä III-koppaisen sai helpoiten oikeasti matalaksi, eikä 3B Passatikaan ihan hirveän vaikea ollut. Mutta tuo IV näyttää aika traktorilta, vaikka noin 50 mm sitäkin on pudotettu alkuperäisestä ja vanteet tulevat aika lailla kaaren tasalle.DJDH kirjoitti:Sinäänsä huvittavaa että golfin alustan rakenne on sellainen ettei se edes salli sen luokan madalluksia/maavaran vähyyttä kuin esimerkiksi saman aikakauden 3b/g passat. 3 korisesta golfista, ventosta ja jettasta puhumattakaan. Rungossa ja vetareissa tulee vain yksinkertaisesti rajat vastaan. Ilman helmasarjaa oleva perus ulkokuorinen g4 näyttää sivulta ja perästä melko korkealta, mutta vastaavasti alle katsottaessa melko matalalta. Eron kyllä huomaa kun laittaa madalletun vakion viereen. Silloin vakiokin näyttää helposti korotetulta.
No, toki vanteen profiili ja ulkomuoto muutenkin vaikuttavat, että miltä näyttävät auton alla. Joten tuo allekirjoituksen IV jatkakoon matkaa 17" vanteilla.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
http://www.tuningkauppa.com/epages/Kaup ... ucts/62501Mikko.P kirjoitti:Onko noi led takavalot? Itselle katellut vähän samanlaisia. Mistä hommasit, ja oliko arvokkaat?
Tuolta tilasin, ei ole ledit vaan ihan tavalliset (ledit melkein puolet kalliimmat )
Kympin kalliimmat klikWesku88 kirjoitti:http://www.tuningkauppa.com/epages/Kaup ... ucts/62501Mikko.P kirjoitti:Onko noi led takavalot? Itselle katellut vähän samanlaisia. Mistä hommasit, ja oliko arvokkaat?
Tuolta tilasin, ei ole ledit vaan ihan tavalliset (ledit melkein puolet kalliimmat )
Ei siinä, ihan perussiisti nelonen silti vaikka se madallus puuttuukin.
VW Golf VI Comfortline Plus 1.2 TSI CBZB 2012 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
kappas vain, on kyllä suht edulliset -40mm riittäköön kun pitää välillä huonompiakin teitä ajaa ja haluan myös että alla mahtuu pyörimään muutkin kuin kottikärrynrenkaatBasu kirjoitti:Kympin kalliimmat klikWesku88 kirjoitti:http://www.tuningkauppa.com/epages/Kaup ... ucts/62501Mikko.P kirjoitti:Onko noi led takavalot? Itselle katellut vähän samanlaisia. Mistä hommasit, ja oliko arvokkaat?
Tuolta tilasin, ei ole ledit vaan ihan tavalliset (ledit melkein puolet kalliimmat )
Ei siinä, ihan perussiisti nelonen silti vaikka se madallus puuttuukin.
Nähtiin Bora variant missä oli nuo alkuperääset kromilistat. Mahtaisko ne sopia golffiin?Wesku88 kirjoitti:onko kukaan viritellyt kromisia ikkunankehyksiä farkku IV golffiin jos on, niin millaisella menekillä ja oliko millanen homma?
Bora
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Eihän tossa kuvassa oo ikkunankehykset kromiset, vaan listat. Olisko vakio Highline-listat?
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW