Lommojen poistoa -> Oikomolle ruusuja

Kaikki yleinen jutustelu
Post Reply
Joni Sairanen

Lommojen poistoa -> Oikomolle ruusuja

Post by Joni Sairanen »

Tuli ostettua käyttöpeliksi tuollanen S80 Volvo ja värinä tietenkin se "helpoin" eli metallihohtomusta. Autoliikkeen valoissa hyvin huomasi, että jokaisessa ovessa oli enemmän tai vähemmän näitä tyypillisiä "parkkipaikkalommoja", muutama omasta mielestäni aika pahakin (oven reunasta jäänyt terävä painauma). Noh en antanut asian sen koommin häiritä, koska niistä tavalla tai toisella pääsee eroon, vieläkun autoliike lupasi tulla hieman hinnassa vastaan näiden takia.

Auto kotiin ja heti pohtimaan vaihtoehtoja ja kysyin muutamasta maalaamosta mielipiteet ja hinta-arvion maalauttamisesta. Maalattavat pinnat olisivat olleet pääasiassa siis kylkilistan ja ikkunoiden väli ovista. Jokainen nyt osaa päätellä mitä maalauttaminen maksaa ja sitä se olisi maksanutkin, mutta kaveri ehti ennen mitään päätöksiä vinkkaamaan Oikomo- nimisestä yrityksestä tällä Tampereen alueella. Soitto siis oikomoon ja autoa näyttämään itse herralle Peter Sahenkarille.
Peterin vastaus oli hommalle lähestulkoon "no problem" ja koska tuon auton!

Vein tänään aamulla auton oijottavaksi ja puoliltapäivin hain takasin ja yksinkertaisesti en voi olla enää tyytyväisempi työjälkeen! En vaan mitenkään pysty käsittämään miten ne pahimmatkin saatiin kokonaan suoraksi, eikä edes mustassa pinnassa näe peilailuja! Noh tekniikat ja salaisuutensa on työn tekijällä, mutta pääasia on että minulla on nyt virheetön auto! :) Pieniä ongelmia tuotti kuulemma etuovet sen rakenteen takia, mutta niistäkin selvittiin.

SIISPÄ, suosittelen lämpimästi ko. firman palveluja, mahtava asiakaspalvelu!

OIKOMO t:mi www.oikomo.fi

Peter Sahenkari
gsm: 050 357 1727
email: info(ät)oikomo.fi

ps. ^ Herralta löytyy käyttöautona tontitettu Touran ;)
Volvo S80 -02
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
Sami Jalonen

Post by Sami Jalonen »

Kiva lukea joskus positiivista mainosta, yleensä netissä leviää vaan paha sana..
Korjauksessa oletettavasti käytettiin keppimenetelmää, eli sisältäpäin pakotetaan lommo ylös ja tasoitellaan pienellä puikolla vasaralla naputtelemalla. Ite harjoittelin tota joskus koulussa kaveri raekuurovaurioNissaniin, yllättävän hyvää jälkeä sai amatöörikin aikaan :)
AjH

Post by AjH »

Sahenkari on tehny aiemmin siinä Spectran hallissa jollekkin "isommalle" firmalle noita oikasuhommia niillä kepeillä/vipuvarsilla, mun Passattia oikoi siis taannoin. Ja olen samaa mieltä, mies teki minkä lupasi ja hyvin. Oikoi silloin samaan rahaan pari pienempääkin kuoppaa kun ne hyvin valolla huomasi ja oli välineet esillä.
Siis erittäin suositeltava tyyppi. :) Ja hienoa että on nyt uus firma, koitin keväällä ettiä että mikä putiikki noita tekisi tässä Pirkanmaalla mutta vähän huonoksi jäi. Hyvä siis tietää.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Joni Sairanen

Post by Joni Sairanen »

Juuh juuri tuolla PDR- menetelmällä homma hoidettiin!

Olen aina ollut sitä mieltä että hyvästä palvelusta kannattaa aina vinkata muita, huonosta palvelusta taas palvelun tarjoajaa :) win - win situation.
Volvo S80 -02
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
Kw@@kku

Post by Kw@@kku »

Tänään oli passat Oikomolla laitossa. Teki todella asiallista jälkeä. Ei ole ollut tuo passat minun aikana noin suora kuin nyt on. Pystyy kyllä helposti suosittelemaan oikomon palvelua!

Harri
Olof63

Post by Olof63 »

Oikomolle Ruusuja myös täältä. Passat näyttää nyt tosi hyvältä. Hienoa oli seurata ammattimiestä työssään; tarkkaa, nopeaa, ja hintakin asiakkaan kannalta kohdallaan, jopa edullinen. Kiitokset!
Olof63
Passat Variant 1,9tdi -09
Post Reply