VW Golf IV variant 2005 outo ääni
VW Golf IV variant 2005 outo ääni
Mulla olis tommonen ongelma VW:ssä kun kiihdyttää pirssiä niin tossa 2000 kierroksen kohdalla kuuluu omituinen ääni, semmonen vaimea ulina. Pakoputki on uusittu katista taaksepäin, hiljattain ääni oli jo ennen vaihtoa, mistähän alkaisi etsiä vikaa vai onko variantin ominaisuus? Onkohan muilla ollut vastaavaa ääntelyä, en ole saanut selville tuleeko edestä vai takaa, pakari on tukevasti uusien kumityynyjen varassa, etupään joustoputkikin näyttäisi ehjältä. 

- Riku Korpela
- Pasi Häkli
Vaikee lähtee arvailemaan kun ei oo ite kuulemassa ääntä...
Tuli mieleen yks kerta kun autolla liikkeellä ollessa jotain nuoria likkoja oli auton kanssa tien reunassa, vähän hätääntyneen olosena. Pysäsin ja kysyin että mikäs on. Sanoivat että auton moottorista kuuluu joku kauhee ääni, etteivät uskalla ajaa.
Noh, eiku kone tulille ja kuulostelemaan. Sehän selvisi heti -> Pakoputki poikki
Ei nyt mitenkään liity tähän kyseiseen tapaukseen mutta tulipahan mieleen, välillä olis hyvä kuulla itse se ääni.
Tuli mieleen yks kerta kun autolla liikkeellä ollessa jotain nuoria likkoja oli auton kanssa tien reunassa, vähän hätääntyneen olosena. Pysäsin ja kysyin että mikäs on. Sanoivat että auton moottorista kuuluu joku kauhee ääni, etteivät uskalla ajaa.
Noh, eiku kone tulille ja kuulostelemaan. Sehän selvisi heti -> Pakoputki poikki

Ei nyt mitenkään liity tähän kyseiseen tapaukseen mutta tulipahan mieleen, välillä olis hyvä kuulla itse se ääni.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007