Kaverin IV variantissa ei peruutusvalo lähde toimimaan.. on vaihdettu polttimot ja mitattu flukella, että ei tule minkäänlaista virtaa polttimon kantoihin.. otettiin jopa peräkoukun sähkörasia välistä pois eikä auttanut.. lisäksi on sulakkeet katsottu läpi..
Missä vika?
luulen vian olevan vaihteiston kytkimessä, mutta miten purku/testaus?
Kiitos vastauksista etukäteen..
Se peruutusvalokatkasija on siinä vaihteiston päällä. Helppo ottaa liitin irti ja hyppyjohdolla piuhat yhteen ja tsekkaamaan joko se peruutusvalo palais. (Virta päällä tietysti) Melko yleinen vika tuo peruutusvalokatkasija. On helppo vaihtaa.
[quote="Pasi Häkli"]Se peruutusvalokatkasija on siinä vaihteiston päällä. Helppo ottaa liitin irti ja hyppyjohdolla piuhat yhteen ja tsekkaamaan joko se peruutusvalo palais. (Virta päällä tietysti) Melko yleinen vika tuo peruutusvalokatkasija. On helppo vaihtaa.[/quote]
Palataanpa asiaan, peruutusvalo vieläkin pimeänä. Testerit ei löydä ongelmaa. Eli automaatti 1.9 tdi vm. 2000, onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa, missä lienee vika?
Automaatissa se vois olla kepin juuressa oleva mikrokytkin irti/rikki, jos ei haista R-asentoa.
Polttimot on varmasti ehjät? Käy jokainen sulake yksitellen myös läpi, ei siihen tarvita ohjekirjaa.
Joo, sulakkeet käyty läpi, monesti. Vika tosiaan voi olla tuossa mikrokytkimessä, kun peruutusvalot ei välähäkkään kun pakin laittaa päälle. Polttimot ehjät. Onko vaikea/kallis remppa, onnistuuko avaaminen "puukädeltä"?
mulla hävis kanssa tänää pakkivalot yks kaks. Auto on -03 farmari passat 96kw 6-v manuaali. Onks tässä kans valokatKaisin laatkon päällä? Alakautta varmaa pääsee käsiks? Mika sulake on pakkivaloille? Mulla ei oo ohjekirjaa mistä sulakkeet selviää. Oisko missään tarjolla kaaviota sulakkeista?
Ollis wrote:Joo, sulakkeet käyty läpi, monesti. Vika tosiaan voi olla tuossa mikrokytkimessä, kun peruutusvalot ei välähäkkään kun pakin laittaa päälle. Polttimot ehjät. Onko vaikea/kallis remppa, onnistuuko avaaminen "puukädeltä"?
Eli ongelma olisi vielä ajankohtainen, löytyiskö apuja.