VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Eli tuollanen otsikonmukainen poloinen tuli eilen ostettua Hämeenlinnasta. 252 tkm ajettu.
Ihmeemmin en ole autoon viellä kerennyt tutustumaan mutta alustassa merkin X alustasarja, koneeseen lykätty joku "lastu" johtosarjaan.
Mahtaakohan kukaan tietää auton edellistä omistajaa tai kellään muuten vaan tietoa kys vehkeestä? Kuva alhaalla varmaankin auttaa tunnistamaan.
Pikkuhiljaa aletaan ainakin poppeja laittelemaan siihen kuosiin että korvat ei vuoda verta ja muutamat pienet kukat maalaillaan piiloon. Konehuoneesta siistitään Defa johdot vähän asiallisempaan kuosiin.
Kuvia lisää kunhan saadaan asiallisia.
KUVA
Ihmeemmin en ole autoon viellä kerennyt tutustumaan mutta alustassa merkin X alustasarja, koneeseen lykätty joku "lastu" johtosarjaan.
Mahtaakohan kukaan tietää auton edellistä omistajaa tai kellään muuten vaan tietoa kys vehkeestä? Kuva alhaalla varmaankin auttaa tunnistamaan.
Pikkuhiljaa aletaan ainakin poppeja laittelemaan siihen kuosiin että korvat ei vuoda verta ja muutamat pienet kukat maalaillaan piiloon. Konehuoneesta siistitään Defa johdot vähän asiallisempaan kuosiin.
Kuvia lisää kunhan saadaan asiallisia.
KUVA
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Noh mutta kivasti tuo tuntuu kuitenkin liikahtavan. kahden päivän kokemuksella ainoa asia joka voisi kaivata parannusta olisi turbon herääminen, mutta lienee näissä ominaisuus että heräilee lievästi viiveellä kun koskee polkimeen. Tosiaan vaikea sanoa mitä tuolle on tehty, onko siitä osia vaihdettu vai pelkkä "lastu" laitettu. Tuo lastu siis jostojen pääässä oleva musta pienehkö rasia, johdot menee sinne lohkon kylkeen jonnekkin johtosarjaan.
Paljonkos tuollainen ahtaa vakiona? Tuo vakio ahdin ei vissiinkään kestä kauhiasti noilla kilometreillä alkaa nostamaan ahtoja?
Tää Volkkarin kiisselitekniikka vielä vähän vierasta, bensakoneet paremmin hallussa.
Paljonkos tuollainen ahtaa vakiona? Tuo vakio ahdin ei vissiinkään kestä kauhiasti noilla kilometreillä alkaa nostamaan ahtoja?
Tää Volkkarin kiisselitekniikka vielä vähän vierasta, bensakoneet paremmin hallussa.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Vakio ahdot on 0.9bar. Sama ahdin on 110hv mallissa, jossa ahdetaan vakiona 1.1bar. Maksimi paineet tuolle ahtimelle joku 1.2-1.3bar.
Turbon kuuluu herätä nopeasti, siis täysin viiveettömästi. Tarkistappa ilmamäärämittarin lukemat, pitäisi nousta boksin kanssa yli 1100.
Joku määränsäädintä huijaava boksi siellä varmaan on, vastaa todennäköisesti evry modia. Ei voi verratakkaan aitoon ohjelmointiin, mutta parempi kuin ei mitään. Boksia sijasta tekisin tehon noston mieluummin isommilla suuttimilla, se on huomattavasti terveellisempi tapa.
Turbon kuuluu herätä nopeasti, siis täysin viiveettömästi. Tarkistappa ilmamäärämittarin lukemat, pitäisi nousta boksin kanssa yli 1100.
Joku määränsäädintä huijaava boksi siellä varmaan on, vastaa todennäköisesti evry modia. Ei voi verratakkaan aitoon ohjelmointiin, mutta parempi kuin ei mitään. Boksia sijasta tekisin tehon noston mieluummin isommilla suuttimilla, se on huomattavasti terveellisempi tapa.
Nonni laitellaas sen verran viellä että mistäpä kannataisi lähteä kyselemään takalasin pyyhkimen moottoria ja pyyhkijän vartta edullisesti? Ja sitten se muovilista joka on takaluukussa siinä lukon ympärillä jonka sisään myös rekisterikilven valot jäävät? Onko muita kuin Volkkarin oma varaosatiski, mielellään uusia osia.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Nonni nyt on koodit luettu ja seuraavaa sieltä löytyi:
VCDS-Lite Version: Release 1.1
Monday, 23 January 2012, 18:47:43.
Chassis Type: 6N - VW Polo
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,25,41,45,46,55,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AGR.LBL
Controller: 038 906 018 ED
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2155
Coding: 00002
Shop #: WSC 06402
VCID: 5CCB1773DF25
3 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached
P1562 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus
P1163 - 35-00 - Please Register/Activate
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL
Controller: 1J0 909 603 BT
Component: AIRBAG VW3 - V04
Coding: 16980
Shop #: WSC 06402
VCID: 7C8B77F37FE5
No fault code found.
Näistä tuo nesteenlämpö jo olikin arvattavissa kun mittari rupesi tänään pätkimään. Mutta mikä ihme tuo keskimmäinen on? Ja missä sijaitsee polttoaineen lämpötila-anturi?
VCDS-Lite Version: Release 1.1
Monday, 23 January 2012, 18:47:43.
Chassis Type: 6N - VW Polo
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,25,41,45,46,55,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AGR.LBL
Controller: 038 906 018 ED
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2155
Coding: 00002
Shop #: WSC 06402
VCID: 5CCB1773DF25
3 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached
P1562 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus
P1163 - 35-00 - Please Register/Activate
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL
Controller: 1J0 909 603 BT
Component: AIRBAG VW3 - V04
Coding: 16980
Shop #: WSC 06402
VCID: 7C8B77F37FE5
No fault code found.
Näistä tuo nesteenlämpö jo olikin arvattavissa kun mittari rupesi tänään pätkimään. Mutta mikä ihme tuo keskimmäinen on? Ja missä sijaitsee polttoaineen lämpötila-anturi?
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
- Sami Jalonen
- Posts: 3129
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Koititko nollata ja kattoa tuleeko uudestaan? Noi kummittelee melko pitkään jos joku hetken vika
Toi toka koodi tulee käsittääkseni siitä "lastusta" kun syöttöä enemmän kun pitäsi olla.
edit:
Toi kolmaskin koodi voi olla siitä samasta syystä, yleensä noissa nostetaan syöttöä huijaamalla polttoaineen lämpötila-anturia.
Toi toka koodi tulee käsittääkseni siitä "lastusta" kun syöttöä enemmän kun pitäsi olla.
edit:
Toi kolmaskin koodi voi olla siitä samasta syystä, yleensä noissa nostetaan syöttöä huijaamalla polttoaineen lämpötila-anturia.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Sami Jalonen
- Posts: 3129
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Tuli tänään askarreltua tuollanen Bilteman valon "vahvistin" sarja paikoilleen. Hommaan meni kokonaista 15min. Noh olihan siitä apua kun ennen sarjaa polttimon kannalle tuli vain 11.4v ja sarjan asennuksen jälkeen siellä on se 14.4 volttia. Mukavasti näkee nyt ajella tuonne tallille pimeillä metsäteillä.
Seuraava rojekti olisi noiden poppikoneiden päivitys kun tänään lakkasi työmatkalla kuulumasta vasen puoli kaiuttimista kokonaan. Onkos tuossa Polossa samoin kun 3 Golffissa se 6.5 paikat ovissa? Olisi yks 6.5 erkkasarja ja vahvistin jo hyllyssä, niin voisi ne turailla paikoilleen.
Seuraava rojekti olisi noiden poppikoneiden päivitys kun tänään lakkasi työmatkalla kuulumasta vasen puoli kaiuttimista kokonaan. Onkos tuossa Polossa samoin kun 3 Golffissa se 6.5 paikat ovissa? Olisi yks 6.5 erkkasarja ja vahvistin jo hyllyssä, niin voisi ne turailla paikoilleen.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Jaah eipä oo käynny ees mielessä, vois olla ihan näppärät. Kuvia laitetaan kunhan vaan keritään ajan kanssa autoa kuvaamaan.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Kuvia ei ole vielläkään saatu aikaseks mutta kunhan taas saan auton pestyä niin otetaan kuvia.
Näihin polon lukkoihinhan varmaankin toimii sama nipari-viritys kun nohin kolmos golffeihinkin?? Noitten lukkojen kaa menee jo hermo. välillä saa kiivetä takapenkilta ulos tai sisään ku kumpikaan etuovi ei aukee.
Sitten tuo takaluukun "kahva kun puuttui niin puuttuu edelleenkin, heikosta saatavuudesta johtuen joudutaan tässäkin tyytymään tee se itse mallin versioon eli työstetään siihen alumiinista sopiva pala joka muistuttaa alkuperäistä. Tämä tosin vasta kun saadaan uudet tallitilat tai ilmat lämpiää.
Näihin polon lukkoihinhan varmaankin toimii sama nipari-viritys kun nohin kolmos golffeihinkin?? Noitten lukkojen kaa menee jo hermo. välillä saa kiivetä takapenkilta ulos tai sisään ku kumpikaan etuovi ei aukee.
Sitten tuo takaluukun "kahva kun puuttui niin puuttuu edelleenkin, heikosta saatavuudesta johtuen joudutaan tässäkin tyytymään tee se itse mallin versioon eli työstetään siihen alumiinista sopiva pala joka muistuttaa alkuperäistä. Tämä tosin vasta kun saadaan uudet tallitilat tai ilmat lämpiää.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Kertokaapas joku että miten on tuollasen polon valojen laita, saako tähän mistään optiikalla olevia umpioita. Monessa paikkaa on umpioita tuohon vanhempaan malliin mutta miksi ei tähän vali malliin?? meneekö nuo vanhemman kopan valot sovittamalla tähän??
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Ei nimikään viittaa siihen, että valoissa olisi eroja -97-99 ja -00-02 mallien välillä. Laitas linkkiä mieluisiin valoihin.
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
No esmes nuot:
http://kauppa.completos.fi/PublishedSer ... KNSVW053_1" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähän tuohon tyyliin. Omaan silmään noi näyttää kovin samointal ku omassa siis rungoltaan ja mitä kaikkia kuvia tutkailee.
Ebayssa tuli vastaan käytettynä GTI mallisen polon valot joissa on optiikalla lähivalo ja kauko on normi heijari. mutta tuollaisia ei mistään sitten löydy uustuotantona.
http://kauppa.completos.fi/PublishedSer ... KNSVW053_1" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähän tuohon tyyliin. Omaan silmään noi näyttää kovin samointal ku omassa siis rungoltaan ja mitä kaikkia kuvia tutkailee.
Ebayssa tuli vastaan käytettynä GTI mallisen polon valot joissa on optiikalla lähivalo ja kauko on normi heijari. mutta tuollaisia ei mistään sitten löydy uustuotantona.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Noi on 6N polon valot. Tossa lukeekin kissan kokoisilla kirjaimilla että ne ei sovi sulle.
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Mikä tän välimallin kirjainnumerohelvetti sitten on, 6KV?? mikä sitten on ei classic malli?? Tyhmä vaan ei nyt löydä oikeen auton valoja.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Eiks samanikäsessä Seat Cordobassa oo samat meiningit?
Löytyskö sitä kautta valikoimaa..?
Löytyskö sitä kautta valikoimaa..?
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Autosi korimalli on 6KV, joka on läheisesti sukua 6k ibizalle ja cordoballe. Sillä ei ole mitään tekemistä 6N mallin kanssa vaikka moni luuleekin tota "6n farkuksi". Ibizan ja cordoban valot ei ihan suoraan mene poloon.
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
No eipä tuohon löydä etsimälläkään valoja.
http://www.jrstyling.net/polo-linssiajo ... -5247.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuollasia olisi ollut hakusessa mutta nuotkin tuohon 6N:ään
http://www.jrstyling.net/polo-linssiajo ... -5247.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuollasia olisi ollut hakusessa mutta nuotkin tuohon 6N:ään
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached
Toi mun mielestä johtuu tuosta "lastusta" kaverilla vastaava johtosarjan väliin asenneltu viritelmä "tehdasvalmis paketti" jonka luulen olevan EVRY-mod johtoliittimillä ja kotelolla eli ei tarvitse juotella.
Kaverilla tulee aina täysin sama koodi takaisin joka johtuu tuosta viripalikasta.
Toi mun mielestä johtuu tuosta "lastusta" kaverilla vastaava johtosarjan väliin asenneltu viritelmä "tehdasvalmis paketti" jonka luulen olevan EVRY-mod johtoliittimillä ja kotelolla eli ei tarvitse juotella.
Kaverilla tulee aina täysin sama koodi takaisin joka johtuu tuosta viripalikasta.
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
No nyt löyty saksasta valot, mutta onko näitä saatavilla esim suomesta?
http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... 6815927273" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT:
Toiset: http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... 2406826367" onclick="window.open(this.href);return false;
http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... 6815927273" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT:
Toiset: http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... 2406826367" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3400
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
^ nuothan on 6n2 valoja
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Pitää ilmeisesti taas mainita, että 6n ja 6n2 valot eivät sovi 6kv koriin.
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Jaah no kun nuot ekat niin erehdyttävästi näyttävät sopivilta. Kuinkahan paljon olis sovitus työtä että nuot sais sopimaan.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Auttaako nämä kuvat yhtään arvaamaan työmäärää?Smuli-i wrote:Jaah no kun nuot ekat niin erehdyttävästi näyttävät sopivilta. Kuinkahan paljon olis sovitus työtä että nuot sais sopimaan.
Polo 6KV
Polo 6N2
Tässä on sitten oikean muotoinen valo 6KV poloon:
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Löytyisikö tuolta sopivia valoja: http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=vw+p ... m270.l1313" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat Variant TDI Tiptronic -01
Sekalaista nurkkiin kertynyttä tavaraa myynnissä Huuto.netissä...klikkaa ja katso.
Sekalaista nurkkiin kertynyttä tavaraa myynnissä Huuto.netissä...klikkaa ja katso.
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Tuollakin näyttäis olevan 6n ja 6kv:t sekaisin..enochian wrote:Löytyisikö tuolta sopivia valoja: http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=vw+p ... m270.l1313" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Juuh noh huonostippa tuohon on muuta kun tuota vakio umpiota.
Pitänee tyytyä noihin orkkkiksiin ja fiksata ilmettä jollain muulla konstilla.
Pitänee tyytyä noihin orkkkiksiin ja fiksata ilmettä jollain muulla konstilla.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3400
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Joey-Modia kehiin
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Polo taas ollut ajossa jonkin aikaa konerempan jälkeen. Oli sitten edellinen jakopään tekijä menny sieltä mistä aita matalin ja lyönny osat paikoilleen vähän sinnepäin. hammashihnan kiristin oli jotenkin pyörähtäny paikoiltaan ja aivan solmnuun ja seurauksena tietysti jako pieleen 3 hampaalla. No kone auki ja vaurioiden tarkastuksen jälkeen todettiin että huh ei yksikään venttiili vääntynyt tai muutenkaan mitään vakavaa. Sitten vaan uusia kannen pultteja ja muita hilppeitä volkkarilta ja nippuun. Nyt rokkaa taas niinku pitääki.
Samalla tuli sitten tilattua tuo takaluukun kahva, maksoi huimat 56 euroa. Viellä pitäisi takalasin pyyhkimen moottori ja varsi löytää.
Onkos kellään tietoa että onko tuossa farmarissa muuttunut toi pyyhinmoottin kiinnitys tms jotenkin tuon elinaikana.?? uskallanko ostaa käytetyn -98 vuoden moottorin vai pitääkö metsästää -01 mallin? kuvia tutkailemalla en ole pääsyt asiasta selvyyteen.
TaI olisiko jollakulla tietoa mistä löytyy varaosanumero tuolle moottorille?
Samalla tuli sitten tilattua tuo takaluukun kahva, maksoi huimat 56 euroa. Viellä pitäisi takalasin pyyhkimen moottori ja varsi löytää.
Onkos kellään tietoa että onko tuossa farmarissa muuttunut toi pyyhinmoottin kiinnitys tms jotenkin tuon elinaikana.?? uskallanko ostaa käytetyn -98 vuoden moottorin vai pitääkö metsästää -01 mallin? kuvia tutkailemalla en ole pääsyt asiasta selvyyteen.
TaI olisiko jollakulla tietoa mistä löytyy varaosanumero tuolle moottorille?
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Ja taas turistaan.
Osaakos joku sanoa voiko tuollainen johtosarjan väliintuleva pilipali lastu vaihdella mieltään päivästä riippuen?? kun tuntuu että välillä autossa on vetoa ja välillä tuntuu että menisi vähän pienemmällä??
Jostakin taisin lukea että kannattaisi nakata tuo lämpöantureita huijaava purkki kuikkaan ja vaihtaa suosiolla isommat suuttimet?? tulos ilmeisesti aikalailla sama??
JukkaA:n projektia olen kateellisena seurannut, noin rajuihin tehoihin en ole haluamassa mutta vähän tuota omaa voisi piristää, mutta millä?
Osaakos joku sanoa voiko tuollainen johtosarjan väliintuleva pilipali lastu vaihdella mieltään päivästä riippuen?? kun tuntuu että välillä autossa on vetoa ja välillä tuntuu että menisi vähän pienemmällä??
Jostakin taisin lukea että kannattaisi nakata tuo lämpöantureita huijaava purkki kuikkaan ja vaihtaa suosiolla isommat suuttimet?? tulos ilmeisesti aikalailla sama??
JukkaA:n projektia olen kateellisena seurannut, noin rajuihin tehoihin en ole haluamassa mutta vähän tuota omaa voisi piristää, mutta millä?
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Aloita laittamalla pikkasen isommat suuttimet. Vaikka 110hp mallista tai sitten 2.5TDi koneista (140hv versiossa on jo aika kivat). Niitä löytyy hyvin käytettynä, helppo vaihtaa ja tuovat lisäksi kivasti tehoa ja vääntöä. Jos sen jälkeen ohjelmoi auton niin lopputulos on 140-150hv.
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
mistäs löytyisi hyvä tietoisku noista suuttimista, että mitkä sopii mistä koneesta jne. Ja vähän kokemuksia missa teettää ohjelma??
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Vaikka miun päästä: 110hp suuttimet moottorikoodeista AHF ja ASV. 5 pyttysistä esim 115hv AAT koneesta ja 140hv AEL koneesta. Toki käy kyllä melkein kaikki muutkin jakajapumpullisten TDI Vag suuuttimet, kysy vaan jos sulla on joku setti mielessä.
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Noista etu valoista itelle meni seat cordoban projekti valot niitä löytyy.
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Täsmennätkö hieman, en ihan ymmärtänyt. Projekti valot? Mitä löytyy ja mistä?Wolf_polo wrote:Noista etu valoista itelle meni seat cordoban projekti valot niitä löytyy.
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
juuh tasmennystä kiitos tuohon valoasiaan?? Täytynee vähän tutkia ja etsiä noita suuttimia ja pähkäillä lisää mutta kiitosta neuvosta.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
No nyt tuli vihdoin ja viimein otettua työn alle tuo polon maalipinta ja ulkokuori muutenkin. Oli päässyt vähän sieltä täältä repsahtamaan ja koetti vähän kukkaakin puskea sieltä täältä. Ikävästi tuntuu valkosessa autossa näkyvän lento ruosteet ja muut pikku kosmetiikka virheet.
Kun ainoa kuva tässä projektissa on tuo talvi kuva niin kävin nyt sitten räpsimässä vähän tuoretta kuvaa kun sain auton puunattua. Viellä täytyy vähän putsata ja jynssätä. Valitettavasti ei tullut otettua Ennen kuvia mutta Jälkeen kuvat puhukoon puolestaan.
Kuvien suuren koon (~3 mt) vuoksi en niitä viitsi tänne suoraan ladata vaan linkitän vain.
Kuva 1: http://smuli.arkku.net/Kuvat/IMG_0277.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuva 2: http://smuli.arkku.net/Kuvat/IMG_0278.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
kuva 3: http://smuli.arkku.net/Kuvat/IMG_0280.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
kuva 4: http://smuli.arkku.net/Kuvat/IMG_0282.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanteet on aika mitään sanomattomat ja ensi kesäksi viimeistään onkin suunnitteilla toiset vanteet kunhan saan ne vain haettua toisesta autosta ja tarkastettua suoruuden ja muun kunnon. Mustat keskeltä ja huuli kiillotettu, en nyt kuollaksenikaan muista vanteiden merkkiä tai mallia.
Ja talven aikana varmaankin aletaan katselemaan kone huoneeseen uusia juttuja.
Kun ainoa kuva tässä projektissa on tuo talvi kuva niin kävin nyt sitten räpsimässä vähän tuoretta kuvaa kun sain auton puunattua. Viellä täytyy vähän putsata ja jynssätä. Valitettavasti ei tullut otettua Ennen kuvia mutta Jälkeen kuvat puhukoon puolestaan.
Kuvien suuren koon (~3 mt) vuoksi en niitä viitsi tänne suoraan ladata vaan linkitän vain.
Kuva 1: http://smuli.arkku.net/Kuvat/IMG_0277.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuva 2: http://smuli.arkku.net/Kuvat/IMG_0278.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
kuva 3: http://smuli.arkku.net/Kuvat/IMG_0280.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
kuva 4: http://smuli.arkku.net/Kuvat/IMG_0282.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanteet on aika mitään sanomattomat ja ensi kesäksi viimeistään onkin suunnitteilla toiset vanteet kunhan saan ne vain haettua toisesta autosta ja tarkastettua suoruuden ja muun kunnon. Mustat keskeltä ja huuli kiillotettu, en nyt kuollaksenikaan muista vanteiden merkkiä tai mallia.
Ja talven aikana varmaankin aletaan katselemaan kone huoneeseen uusia juttuja.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Mahtaako kenelläkään olla tietoa että miten istuu 6N poloon tarkoitettu bra tuohon 6kv malliin?? aika monessa brittiläisessä kaupassa lukee että sopii 97-01 cädyyn joka ilmeisesti jokseenkin sukua tuolle 6kv:lle?? ja mistä noita saa edullisesti? 80 euroa tuntuvat aika lailla uusista pyytävän.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Joo-o, kyllähän toi kuljettajan oven ikkuna nyt koettelee. Eilen vasta neljännen kerran sen kolkuttelin toimimaan ja toimihan se hurjat 2 tuntia kunnes taas lakkasi liikkumasta. Kaippa siihen uus pitäis hommata, ei vaan huvittas alkaa tekemään sitä rulettia.
Uudet vanteetkin tuli noukittua talteen paaliin työnnetyn venton alta mutta olivat maaliltaan niin heikossa hapessa että saavat käydä puhalluksessa talven aikana ja katellaan sitten ensi kesäksi ne alle.
Tuollaset siis:
Tarkemmin kun katsoo niin pikkusen joutuu työstämään jotta saa hyvät.
Tuli mietittyä myös vähän noiden uutta väriä, 2 väriset niistä tulee, mutta tuleeko hopea mustat vai maalaisiko tuon mustan osuuden esimerkiksi jollakin tummemmalla harmaalla. Jollakin hyviä ideoita?
Sitten tuossa mietin että onkos täällä ketään jolla olisi tiedossa mistä ne egr:n tulppaukseen sopivat laipat saapi ostettua/teetettyä?. Saisi sen ahtopaine mittarin laitettua paikoilleen samalla.
Uudet vanteetkin tuli noukittua talteen paaliin työnnetyn venton alta mutta olivat maaliltaan niin heikossa hapessa että saavat käydä puhalluksessa talven aikana ja katellaan sitten ensi kesäksi ne alle.
Tuollaset siis:
Tarkemmin kun katsoo niin pikkusen joutuu työstämään jotta saa hyvät.
Tuli mietittyä myös vähän noiden uutta väriä, 2 väriset niistä tulee, mutta tuleeko hopea mustat vai maalaisiko tuon mustan osuuden esimerkiksi jollakin tummemmalla harmaalla. Jollakin hyviä ideoita?
Sitten tuossa mietin että onkos täällä ketään jolla olisi tiedossa mistä ne egr:n tulppaukseen sopivat laipat saapi ostettua/teetettyä?. Saisi sen ahtopaine mittarin laitettua paikoilleen samalla.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3400
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Kysyppäs EGR laippoja nimimerkiltä Dubsonic...
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
EGR laipat ostettu jo joku aika sitten ja eilen laitoin tilaukseen autogaugen smoke mittarin. perjantaina hain etolasta putkea että saa mittarin laippaan kiinni. Takalasiinkin löytyi pyyhin moottoreineen päivineen. Tietenkin siitä on pissapojan pilli poikki mutta eiköhän tuohonkin joku patentti keksitä.
Vähän oli ajaktuksena että laittaisi takavaloihin ja etuvaloihin jotkut kalvot päälle. melko mietoja olis hakusessa, tämä viellä vähän mietintä asteella.
Vanteet olisi tarkoitus saada ensiviikon aikana puhallukseen ja maalaukseen.
Vähän oli ajaktuksena että laittaisi takavaloihin ja etuvaloihin jotkut kalvot päälle. melko mietoja olis hakusessa, tämä viellä vähän mietintä asteella.
Vanteet olisi tarkoitus saada ensiviikon aikana puhallukseen ja maalaukseen.
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001
Re: VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline "sport" 2001
Lisätäämpäs nyt viellä noihin suuttimiin liittyen muutama kysymys. Eli Ensimäiseksi passaisiko AFN koneen suuttimet tuohon poloon?? Jollakin tiedossa joku paikka joka noita käytettyjä kauppaa ihan ammatikseen??
Ja mahtaako näissä mennä pahasti allikkoon tässä suutin hommassa: http://tinyurl.com/8l5e9ko" onclick="window.open(this.href);return false; (ebay)
Ja mahtaako näissä mennä pahasti allikkoon tässä suutin hommassa: http://tinyurl.com/8l5e9ko" onclick="window.open(this.href);return false; (ebay)
VW Polo Variant 1.9 TDI Firstline 2001