
(Kuvassa jo uusi paikallaan)
Tuli viskon vaihto eteen kun kuului räsähdys konehuoneesta ja muovinkappaleita lenteli tielle. Kytkimen akseli oli väljistynyt niin että siipi otti johonkin kannakkeeseen kiinni ja meni säpäleiksi.
Kuvasta puuttuu siis se siipi, joka on 4x5mm kuusiokoloruuvilla kiinni viskossa, edestä räikällä saa irrotettua.
Tarvikkeet:
19mm lenkkiavain
Räikkä
8mm kuusiokärki
6mm ZXN-kärki
Ruuvimeisseli/joku muu jonkin hihnapyörän lukitsemiseen
Helppo homma, aikaa meni (ilman kärkisarjan ostoa) noin puoli tuntia.
Siiven irroitus vei ehkä saman verran kun otin sen ensin paikallaan irti, tätä ei siis tarvitse tehdä.


Eli laturin alta 8mm kuusiokärjellä takakautta pultti auki, pultin takana kannakkeessa on reikä että saa kärjen paikalleen.
Mulla ei mun sarjan irtokärjille tarkoitettu hylsy mahtunut tosta reiästä, joten laitoin sen kärjen normaaliin hylsyyn joka reiästä mahtui.

19mm lenkillä kiristintä vääntää vasemmalle niin moniurahihna löystyy ja hihnapyörän saa pois paikaltaan.


Visko on kiinni hihnapyörässä kolmella 6mm ZXN-pultilla (uusi vs vanha)

Tässä Sachsin varaosanumero viskolle.
Visko maksoi tarvikeliikkeestä 130e, ZXN-kärkisarja Motonetistä 9,90e, uutta siipeä ei saa tarvikkeena joten sen etsiminen on vielä kesken. Muokkaan tänne kun löydän käytetyn/marmorin hinnan.
Sitten kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.


Näin tämän siis ei pitäisi liikkua.. Uusi visko liikkuu nihkeästi käsin.