Eli kun käyttönokka on painanut suuttimen täysin pohjaan, niin siinä kohtaa säätöruuvi pohjaan(tuntuu selvä vaste), siitä 180 astetta takaisin ja mutterilla lukitus paikalleen. Ja konetta pyöritellen sama toimenpide muillekin suuttimille.
Milläs metodeilla sä oot ton mitannu? Tai siis millä laitteistolla.Sami Jalonen wrote:Kuis paljon 3C painaa? On samoissa kun mulla (6,43s.)
Arki siis jo alkoi...Pia wrote:Hyvästi lämmin auto. Työmatkaa 38km ja ei kertaakaan noussu lämmöt 90 asteeseen. Todellinen lämpötila kävi 71 ja 74 tarvitaan siihen että mittari näyttää 90. Pakkastakaan ollu ku -4,5.
Mä tyhjentelin niitä muksujen istuimia yms sinne Korpelan auton perään, oli sielä penkit vieläTero Paalanen wrote:^Mä ihan muistin et se ois paku.
Eikös se peräosa ollu tyhjä viime vuonna Vw openin aikaan?
No jokatapaukses, ei siis mtn henk.koht. tuossa mun 60-120 välin tarkennus kysymyksis. Suhtaudun vaan välillä suht skeptisesti tuloksiin joiden tarkkaa mittaustapaa en tierä.
Btw. Pikkulinnut lauloo jotta Jalonen olis mahdollisesti tulossa käymään Kauhavalla. Soittele tai laita viestiä tjms. jos tulet.
Kyllä mä nisu kaffit tarjoon jos tännepäin tuut