IV-koppainen 1.6 Golf, Emissions workshop
IV-koppainen 1.6 Golf, Emissions workshop
Auto on ruennut nyt antamaan tuota varoitusta ja välillä auton kun käynnistää niin ei ota kierroksia ollenkaan. No autoa uudelleen käynnistäessä kierrokset nousee normaalisti ja auto toimii normaalisti. Ainoa vaan että tuo EPC ja moottorinohjausyksikön(?) varoitusvalo jää palamaan. Osaako joku kertoa mistä rueta vikaa paikantamaan ja tuleeko olemaan kalliskin operaatio?
Re: IV-koppainen 1.6 Golf, Emissions workshop
Niin ja olisiko Oulussa ketään kuka osaisi lukaista nuo vikakoodit?
Re: IV-koppainen 1.6 Golf, Emissions workshop
Voisin heittää oman kortin että kampuran anturi sökö.
Re: IV-koppainen 1.6 Golf, Emissions workshop
Mitä tuossa nyt lukenut täältä viesteistä niin ilmeisesti kaasuläppään liittyvää(toivottavasti)...No se selviää varmaan tarkemmin huomenna kun pääsee käyttämään autoa vikakoodin luvussa..
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Re: IV-koppainen 1.6 Golf, Emissions workshop
Tuo maininta emission workshop kun kattaa aika laajan alueen mahdollisia vikoja, jolloin arvailut tosiaan on täysiä arvailuja. Vikamuistit kun on luettu niin tietää vähän mistäpäin lähtee korjaamaan.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Re: IV-koppainen 1.6 Golf, Emissions workshop
Kaasuläpästä antoi vikakoodin. Onko muuallakin yhtä kallis operaatio mitä Oulussa? Täällä hinnaksi on sanottu 680€-997€...
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
IV-koppainen 1.6 Golf, Emissions workshop
Ota se kaasuläppä irti ja putsaa se kunnolla.
Sen jäläkee läppä takaasi paikalle ja kaasuläpän sopeutus vag-comilla.
Veikkaan et ongelmat loppuu siihen.
Sen jäläkee läppä takaasi paikalle ja kaasuläpän sopeutus vag-comilla.
Veikkaan et ongelmat loppuu siihen.
Re: IV-koppainen 1.6 Golf, Emissions workshop
Olisikohan mahdollista saada opastusta siihen toimintaan?
Re: IV-koppainen 1.6 Golf, Emissions workshop
Jos nyt oikein muistan...
Ota suojamuovit pois. Lähtee ihan nostamalla ylöspäin. Kaasuläppä on oikealla ja näyttää aikalailla avatulta kaasarilta. Se on neljällä kuusiokolopultilla kulmistaan kiinni. Ruuvaa pultit auki ja ota sitten sähköjohdot irti. Sitten läppäkotelo nousee ihan nostamalla pois.
Sitten rättiä alle ja kotelo pöydälle. Ruiskit Kentin One Shot nimistä puhdistusspräytä ja liottelet sillä moskat pois. Myös sieltä läpän alapuolelta...
Sitten päinvastaisessa järjestyksessähilut takaisin paikalleen. Muista laittaa se sähköjohto paikalleen
Sitten vag-comilla perussäätö. Helpoiten onnistuu varmaan jos kilauttelet jollekin vag-com auttajalle ja tarjoat kahvit, tms, vaivannäöstä.
Ota suojamuovit pois. Lähtee ihan nostamalla ylöspäin. Kaasuläppä on oikealla ja näyttää aikalailla avatulta kaasarilta. Se on neljällä kuusiokolopultilla kulmistaan kiinni. Ruuvaa pultit auki ja ota sitten sähköjohdot irti. Sitten läppäkotelo nousee ihan nostamalla pois.
Sitten rättiä alle ja kotelo pöydälle. Ruiskit Kentin One Shot nimistä puhdistusspräytä ja liottelet sillä moskat pois. Myös sieltä läpän alapuolelta...
Sitten päinvastaisessa järjestyksessähilut takaisin paikalleen. Muista laittaa se sähköjohto paikalleen

Sitten vag-comilla perussäätö. Helpoiten onnistuu varmaan jos kilauttelet jollekin vag-com auttajalle ja tarjoat kahvit, tms, vaivannäöstä.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual